שים לב שוב,
בכניסה לצומת, המשאית מתחילה לבלום( אורות בלם מופעלים) ורגע לפני ההתנגשות הנהג מפעיל וינקר ימינה.
ממש לא רואים ניסיון בריחה.
אם היה מנסה לברוח, היה עוזב את הבלמים ונותן גז, אבל אורות הבלם עובדים רצוף.
קחו בחשבון שלמשאית עמוסה לוקח זמן לבלום.
בכל אופן, אין ספק שמדובר בנהג שלא היה מרוכז בנהיגה ועצוב שכך..
שאלה לכל זועקי ה"שטינקרים" ממתנדבי שומרי הדרך,
אם הייתי מתעד עם מצלמת הדרך שלי, מקרה דומה אך במזל לא קרתה תאונה, ושולח את הסרטון למשטרה.. גם אז אני שטינקר?