Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. sounds legit. מה טווח המחירים של כיסא טוב? יש משהו שחייב לשים לב שיהיה?
  2. אך מה בדבר זווית השכיבה? אין הבדל?
  3. thenewguy

    הובלה של רכב חדש בגרירה

    ... למה שיקרה משהו למערכת התמסורת, אם הגלגלים מחוברים אליה?
  4. אין מנוס, אם כך. תודה!
  5. איזה ביטוח? כשאני קפצתי החתימו אותי על טופס ויתור, במקרה ונתרסק.
  6. מצטרף לממליצי פספורט קארד. שירות נוח ויעיל.
  7. היי, בקרוב יצוץ לו צורך לרכוש את אחד מהם, אבל אינני בטוח לגבי איזה מהם. אשתי ואני יחסית גבוהים, 1.75 ו 1.85. החשש הוא כי הסלקל כבר יהיה קטן מידי לאחר תקופה קצרה. מצד שני, הבנתי שמושב בטיחות לא הכי מתאים לילדים טריים, מבחינת זוויות ונוחות שכיבה. כדאי לוותר על הסלקל או שאין מנוס?
  8. אתה נשמע כועס. יש כאלה שמחפשים סוללה חזקה יותר, עדיין מדובר ב 600mAh הפרש לטובת ה edge. ואישית, אני לא מעוניין להסתובב עם סוללות ניידות.
  9. תודה על שיתוף החוויה. שאלה, למה שלא תרשום ביקורת בגוגל מפות? אם כולם היו רושמים את דעתם על כל סניף שבו הם ביקרו, המתאר את התרשמותם, היחס שהתקבל וכו'... על כל סניף של סוכנות מכירה, כולנו היינו יודעים לאן ללכת ולאן לא כדאי ללכת. כך גם היבואנים יראו מה קורה בשטח ידאגו לשפר..
  10. אכן גימיק, אבל סוללה חזקה יותר.
  11. חשוב להדגיש.. מיכל הדלק הוגדל ל 83 ליטר. הקקטוס יעשה יותר ק"מ בתנאים זהים.
  12. מעולה, תודה רבה!
  13. יש הסופ"ש מטר גדול של כוכבים, כך שמעתי. האישה המליצה לקפוץ דרומה, אולי נראה כמה כוכבים, אולי לא, אבל לפחות נדע לאן להגיע.. יש המלצות למקומות נוחים להגעה עם רכב?( לא חניונים של רשות הטבע והגנים )
  14. המעמד עצמו גורם לך להשתמש במכשיר פחות, או זה שהוא מגנטי, מוריד את הפיתוי גם?
  15. מי לימד את העשן הזה לנהוג?
  16. גם אם יתחילו להטמיע את כל הדברים הללו, זה יבוא לידי ביטוי אולי בעוד 3 דורות. אחזור ואומר, רכבים אוטונומיים יביאו את השינוי, ויפה שעה אחת קודם.
  17. איך? שומרי הדרך משתמשים במצלמת הטלפון המודבק לשמשה הקדמית. ומשתמשי הטלפון עושים את זה באזור הרגליים, כדי שלא יראו אותם.. לא דו"חות ולא חינוך יפתרו את הבעיה, רק רכבים אוטונומיים.
  18. תודה אלכס. גם ה 118 ככה?
  19. אפשר להעביר את ה a119 מרכב לרכב? או ברגע שמדביקים את התושבת אין להוציא אותה? אפשר לקנות תושבת בנפרד?
  20. לאף מעסיק אסור לבקש רישום פלילי, לא רק לנהגים. לנהגים מבקשים רישום תעבורתי, שככל ידוע לי, מותר לבקש ולהביא. אם המעסיק היה רואה את הגיליון שלו ולא לוקח לעבודה, מעסיק אחר כן היה. יש בעיה בכל תחום הנהגים בארץ, וזה לא מעניין אף אחד. בסופו של דבר, זה מה שקורה.
  21. גיליון הרשעות עשיר רק בעברות שהצליחו לתפוס אותו. עם שומרי הדרך היו אצלו בתיק הרבה יותר עבירות ואולי באמת היו מורידים אותו לפני כן מהכביש. בכל אופן, לא ענית לי על השאלה. אם הייתי מצלם משאית טסה באדום שדלק כבר 5 שניות ושולח למשטרה. אני סתם שטינקרון?
  22. שים לב שוב, בכניסה לצומת, המשאית מתחילה לבלום( אורות בלם מופעלים) ורגע לפני ההתנגשות הנהג מפעיל וינקר ימינה. ממש לא רואים ניסיון בריחה. אם היה מנסה לברוח, היה עוזב את הבלמים ונותן גז, אבל אורות הבלם עובדים רצוף. קחו בחשבון שלמשאית עמוסה לוקח זמן לבלום. בכל אופן, אין ספק שמדובר בנהג שלא היה מרוכז בנהיגה ועצוב שכך.. שאלה לכל זועקי ה"שטינקרים" ממתנדבי שומרי הדרך, אם הייתי מתעד עם מצלמת הדרך שלי, מקרה דומה אך במזל לא קרתה תאונה, ושולח את הסרטון למשטרה.. גם אז אני שטינקר?
  23. Denon x3100 ירד מחיר בכמעט חצי 1500 עד הבית, משתלם? https://www.amazon.de/gp/product/B00JML4BVM?ie=UTF8&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957
  24. על ראש הגנב, בוער הכובע?
  25. תרבות של מדווחים, אם כבר. אם צילמתי רכב שביצע עבירה, למה זה כל כך נורא אם המשטרה תטפל בזה, על סמך הסרטון? כל מי שמפרסם סרטונים באשכול הנהגים הדביליים, מת שזה מה שיקרה.
×
×
  • תוכן חדש...