Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. צודקים, בדקתי מול כמה מורשי יבואן, חבל על הזמן.. טוב, נמשיך לתרום לקופת צמפיון...
  2. כי הם ממש עוקצים במחיר, פלאגים 800שח, פילטרים תחליפיים מעל 300שח, שמן 350שח וכו'... טיפול גדול מגיע ל 2200שח. ואם כן, איפה מומלץ לרכוש חלקים כאלה, באיזור הדרום/מרכז?
  3. לא הבנתי איך ההגה הפריע לך לעבור. הרי במהלך כל הטסט זה לא היווה בעיה, אז למה דווקא שם ורק שם, כן הפריע? למה שלא תתבע בעצם את בעל הטנדר? אם לא היה חונה שם, היית עובר טסט למרות ההגה העקום, לא?
  4. אחרי 32 שיעורים, לפחות, בלי להחשיב את הניסיון על רכב פרטי, הבחור לא אמור בכלל להסתכל על ההגה כדי לדעת לאן המשאית נוסעת. כמו כן היה שיעור לפני הטסט מה שנתן עוד זמן הסתגלות. שוב, על מה בדיוק נכשלת, אביחי?
  5. חבל על זמנך וכספך. הגה עקום לא אומר שאינו תקין. על מה בדיוק נכשלת בטסט, נצמדת יותר מידי לרכב שחנה באדום לבן בכביש צר?
  6. יש מצלמה מומלצת למשאיות?
  7. באסה. דווקא לשם כיוונתי. אסייתי. יש מסעדה באילת, ג'ינג'ר( בהנחה ואתה מתגורר בארץ, ומידי פעם יורד לאיזור) שמגישה מרק תירס שאשתי ואני ממש אהבנו ולא נתקלנו בו באף מסעדה דומה בארץ. חייב מתכון כדי להכין לעצמי כמויות מסחריות. מציע ארוחה זוגית על חשבוני בתמורה. מתנצל מראש על החצי אוף טופיק!
  8. שאלה רצינית, אם תאכל מנה, תדע להכין את אותה המנה ללא המתכון? reverse engineering סוג של?
  9. ip man שבר אותי. סרט מדהים, לא עושים כאלה יותר השני גם טוב אך פחות אהבתי והשלישי פחות התחברתי..
  10. רק אני חובב פילה בקר עם כבד אווז, מעליו?
  11. על פי bbc, מספר הצופים בפרק השני, צנח בשליש.. עונה כושלת.
  12. כיף להיות לקוח שבוי. אבי קיבל הצעה מצמפיון על סך 2200שח, לטיפול 40 אלף. רק על פלאגים רוצים 800שח לפני עבודה. לגבי מוסך אחר, ממליצים כאן על מוסך רון בת"א.
  13. רשום in stock.
  14. אצלי מופיע 99.99$
  15. ראיתי, וכמו שאמרו קודמיי.. זה פשוט לא זה. כמו לצפות בטופגיר ארה"ב או טופגיר אוסטרליה או כל טופגיר אחר. הכאילו ג'רמי, מעצבן ממש. ג'ואי מתנהג כאילו עושה טובה להפקה. הגרמניה פרווה. מתי תשודר השלישייה של אמזון?
  16. thenewguy

    אתר TL פתוח להרשמה

    ברגע שאתה נרשם לשירות, אתה מקבל קישור ל web utorrent, שעובד בדיוק כמו utorrent רגיל, רק על שרת עם חיבור מהיר. נכנס לאתר טורנטים כלשהי, כדוגמת TL, מוריד טורנט למחשב שלך ואת הטורנט הזה מעלה ל web utorrent של seed.st. השרת יוריד את הטורנט ויתחיל לעשות upload. בקיצור, בדיוק כמו שאתה מוריד טורנטים, רק במחשב אחר עם גישה מרחוק. טיפ, לא להוריד סתם טורנטים אלא רק כאלה שצפויים להיות פופולריים, כמו פרק חדש של משחקי הכס או סרט חדש כמו מלחמת הכוכבים. בנוסף, אם אני לא טועה, ב TL צריכה להיות אפשרות בהגדרות, לציין שאתה משתמש ב seedbox, שלא יחשבו שאתה מזייף ויחסמו את החשבון.
  17. thenewguy

    אתר TL פתוח להרשמה

    Seed.st ואל תדאג למהירות העלאה.
  18. לפני יומיים הגיעו חבילות הזמנתי ב 13.4. לבשתי מדי דוור ונסעתי לאסוף אותם מ 3 מקומות שונים רחבי העיר. מתנחם בזה שלפחות החבילות אכן הגיעו..
  19. שמעתי הרבה עדויות כי שירותי הבריאות הקנדיים לא כל כל משתווים לאלו הישראלים. אני מכיר כמה זוגות שהיגרו לקנדה וטסו במיוחד לישראל בשביל שירותי בריאות, בעיקר בתחום ההריון ושיניים..
  20. http://www.cic.gc.ca/english/express-entry/rounds.asp
  21. 1800 אמריקאי לחדר שינה אחד? איזה הגזמה.. כולה קנדה. פות"ש, השליפה האחרונה הייתה 534 נקודות, ושמעתי שזה יישאר באזור הנ"ל, בנתיים..
  22. נהנתי לקרוא, תודה. התיאורים מזכירים לי מאוד רכב אחר, מיצובישי אווטלנדר. אגב, כל זה ובלי לדים?
  23. אז מתי תהיה מצלמת 360 all weather אשר מתמגנטת לגג רכב?
  24. thenewguy

    ירידה מהארץ

    נהנתי לקרוא עד שזה הפך ליותר מידי פוליטי.. למה להרוס?
  25. ממתין גם למספר חבילות מ 17 באפריל. הפריטים שעדיין לא הגיעו, גם הם מאיביי?
×
×
  • תוכן חדש...