שטויות.
פעם אחרונה שבדקתי, מכשול עוקפים משמאל, לא מימין, במיוחד כשהנתיב הימני מיועד לפניות ימינה בלבד, ובמיוחד שהמהלך הזה גרם לה לעלות על אי תנועה צבוע, ולגרימת כמעט תאונה כי חשבה שהכביש בבעלותה, כנראה.
ואין שום סיכוי שמבחינתה הנתיב היה פנוי כי הם לא פנו באותו הזמן. המצלם היה כבר מיושר בנתיב שלו אחרי שהסוזוקי ביצעה את העבירה.
במקרה הזה, הסוזוקי לא צודקת ולא חכמה, פשוט עבריינית תנועה.