Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. למחפשי סכיני גילוח של גי'לט, בניו פארם מוכרים מארז של 6 סכינים עם ידית ג'ילט פיוז'ן שגם עליה יש סכין, סה"כ 7 סכינים + ידית ב 99שח
  2. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    נסה לחייג 505050*
  3. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    למה מזמינים מיורופקאר דרך אופרן ולא ישירות מיורופקאר? בדקתי וזה זול יותר בכמה עשרות יורו. הזמנתי מיורופקאר איטליה גם, לינואר. כשאחזור, אעדכן!
  4. thenewguy

    שואב אבק אלחוטי

    אם אינני טועה, הוא מגיע עם docking station ששומרת על הסוללה טעונה.
  5. זה. קורה ב s4 שלי לעיתים קרובות. כמה מכות קלות באיזור משחחרות את המכשיר מהמצב הזה. ידוע כמה עולה לתקן?
  6. מריכוז סטרונים הפך לריכוז עדויות
  7. עושה רושם דווקא שהתכוון להיכנס ימינה, 2מטר מאחוריו. איך אתה יודע שהוא נוסע אחורה עד הצומת? ומה יעשה בצומת? הוא מרומזר, אף אחד לא עד כדי כך טיפש.
  8. אהבתי את מס' 2 שלך. חותך וגרם לפאקינג בלימה! גם חתך אותך מזה אכזרי, במקומך הייתי עוקף אותו וגורם לו גם לבלימה!
  9. לקנות dslr זה די אוברקיל בשביל לצלם דוגמאות איפור פעם בכמה ימים. עדיף להשקיע בקורס עריכת תמונות ומצלמה דמוי מקצועית..
  10. ענק. והוא עוד יצא ה"לא נורמלי" כאן..
  11. ליפול עליו? הוא מבצע עברה ועוד בא אליך בדרישות וטענות? לא רוצה להכליל אבל עושה רושם ש95% מנהגי המאזדות הם עברני צעצוע לא מפותחים. או פרחות. תקף בד"כ גם לכל רכב בעל מדבקת "בטח בה' ".
  12. כעת הוספת עוד ללבטים. תודה! דורשט, הלוואי והיו לי חוויות כאלה עם חברות השכרה..
  13. מזה אני דווקא הכי חושש. דגם מייצג.. מי המציא את השטות הזאת? פעם קרה שהזמנתי שברולט אימפלה וקיבלתי יונדאי אלנטרה. כששאלתי על האודי q5 אמרו שיכול להיות גם קיה ספורטג' או אופל מוקה. wtf? אולי בכלל עדיף לא להזמין מראש ולקחת רכב במקום, בתקווה שיהיה אודי או מרצדס? ואממ.. מה אם אני מזמין מראש, מגיע לקחת את הרכב, לא מרוצה, אפשר לבטל במקום?
  14. נופ, לא סטיישן
  15. המרצדס awd והאודי quattro, לא יודע עד כמה זה משתווה ל 4 על 4, אבל עם שרשראות מניח ששני הרכבים יהיו בסדר בתנאי הדרך. מבחינת נוחות נסיעה ומרווח, האודי גם מנצחת?
  16. אנחנו 4 או 5 אנשים ברכב, אמצע ינואר באירופה. יש צפי לכבישים מושלגים. אין ממש הבדל במחיר. מה יהיה לנו יותר נוח?
  17. תעשה סיבוב, כן כן, לא לא. בעבר רכשתי מזדה 97, מעל ל 200K ק"מ, נסעה אצלי שנתיים בלי שום בעיות. כלום. תדלק וסע.
  18. הולי קראפ
  19. איפה קונים כזה צופר?
  20. למה פשוט לא השתלבת חזרה לאמצעי? לפי הסרטון עושה רושם שהיה מספיק זמן ומרווח בין ההונדה למיניבוס. ולמה בכלל לייחס חשיבות לזבל שנצמד מאחורה..
  21. ויש גם כאלה https://gfycat.com/GraciousLastFieldmouse
  22. טובים השניים מן האחד. לפעמים, כל מה שחסר למשאית זה רק מעט אחיזה, או שהן מאבדות אותה.. מתחברת משאית נוספת, ונותנת את החסר. אגב, אפשר גם להניף את המשאית הנגררת כדי לקבל עוד קצת אחיזה לגורר, כך: נ.ב. http://natgeotv.com/uk/ice-road-rescue/galleries/rescue-teams-of-norway גם אחלה תוכנית
  23. שטויות. פעם אחרונה שבדקתי, מכשול עוקפים משמאל, לא מימין, במיוחד כשהנתיב הימני מיועד לפניות ימינה בלבד, ובמיוחד שהמהלך הזה גרם לה לעלות על אי תנועה צבוע, ולגרימת כמעט תאונה כי חשבה שהכביש בבעלותה, כנראה. ואין שום סיכוי שמבחינתה הנתיב היה פנוי כי הם לא פנו באותו הזמן. המצלם היה כבר מיושר בנתיב שלו אחרי שהסוזוקי ביצעה את העבירה. במקרה הזה, הסוזוקי לא צודקת ולא חכמה, פשוט עבריינית תנועה.
  24. ז*נה. אין צורך להוסיף מעבר לזה.
×
×
  • תוכן חדש...