thenewguy
-
הודעות
482 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי thenewguy
-
לא ניתן לכוון מראות כדי לראות 3 נתיבים בזווית שבו נמצא האופנוע. גם בכיוון נכון של מראות, כדי לראות נתיב אחד הצידה, יש שטח מת. קטן, אבל קיים. לא מכיר את האיזור ולא את הכביש, לכן אין לי מענה על מעבר שלושת הנתיבים שמאלה. אולי טעה והיה צריך לעבור. אפילו הפעיל וינקר. ברור שהיה צריך להשקיע קצת ולהעיף מבט מעבר לכתף. ולא לחתוך מספר נתיבים במכה. ולא לנסוע מהר. והפעיל וינקר יותר מוקדם. ולהפעיל אורות. ועוד מלא דברים.. אבל היית בשטח המת שלו אז הוא לא ראה אותך.. השנאה שלי אינה עיוורת. רחוק מזה. אני רואה יותר משוגעים על אופנועים מאשר על רכבים. רובם על גבול המתאבדים. באמת שאני לא מבין איך, איך רוכבים על כלי רכב כל כך מסוכן, כשההגנה היחידה של הרוכב היא קסדה, באופן כל כך חסר אחריות וכל כך לא זהיר?? לעבור בין רכבים בתנועה יחסית מהירה? מאיפה האומץ? מספיק שרכב אחד יסטה טיפה, ממש טיפה, וזהו, נגמר. בחיים לא אבין..
-
היית בשטח המת שלו. רואים את זה בבירור. ובסרטון השלישי, לנסוע בין נתיבים כשהתנועה זורמת, זה בסדר? שונא אופנועים. תמיד חושבים שהכביש שייך להם.
-
יש לציין כי חניתי עם רכב העבודה בעיר אשדוד. רכב העבודה שוקל 21 טון משקל כולל. דו"ח 1 התקבל כאשר חניתי בחניה מאחורי תחנת דלק ברחוב בני ברית (סדש). בד"כ מחנה שם משאית דומה לשלי (שמותר לה עם אישור מהמשטרה) ומשאיות קטנות יותר. בדו"ח רשום עברה מספר 52. בגב הדו"ח סעיף זה מפורט כ "העמדת/החנית את רכבך הנ"ל בכביש לרבות שולי הרחוב שבו קיים בכיוון הנסיעה נתיב אחד בלבד המסומן בקו הפרדה בלתי מרוסק". דו"ח 2 ניתן כאשר חניתי בחניית כורכר ליד המרינה בעיר. סימון העבירה 68. אין פירוט בגב הדו"ח. כל דו"ח 250שח. לשלם ולשכוח מהנושא או שאפשר להקל קצת על הכיס?
-
עתיד מיסוי הרכב בישראל נמצא במס על נסועה, שיתבסס על השימוש היחסי של הנהגים בכלי הרכב שלהם. כך אמר היום (ו') ערן יעקב, סמנכ"ל בכיר לתכנון ולכלכלה ברשות המסים, בפאנל על מיסוי הרכב של ועידת "CARS 2015" של איגוד לשכות המסחר ו"גלובס" באילת. לדבריו, יש לקבוע את המיסוי בהתאם לפרמטרים שמשקפים את העלויות החיצוניות של השימוש ברכב כמו שעת הנסיעה, היקף הנסיעה, נסיעה בשעות גודש, מיקום הנסיעה וכיוצא הזה. לדבריו, הנזקים לסביבה ולחברה הנגזרים מהשימוש ברכב, כגון רעש, זיהום אוויר, תאונות וכדומה פוחתים ככל שפוחת השימוש ברכב ולכן יהיה הוגן למסות בהתאם לעלויות המשתנות ופחות בהתאם לעלויות הקבועות. "למיסוי יחסי כזה שילווה בתמריצים, יש גם יכולת לשנות את התנהגות הנהגים". אולם, הוסיף יעקב, מיסוי שמבוסס על כלים כאלה עדיין לא יושם בשום מקום בעולם. "אנחנו מקווים להיות החלוצים אך זה מצריך זמן וסבלנות". לגבי האפשרות של הורדת מס הקניה על רכב אמר יעקב כי מס הקניה עמד בשנת 2005 על 95% ואילו כיום המס הממוצע, שמשקלל את הטבות המס הירוק, עומד על כ-60% כאשר חלק מכלי הרכב נמצאים במס של 30%. לדבריו "זו אכן ההוצאה הכי משמעותית במשק הבית אבל מי שרוצה יכול לרכוש היום כלי רכב בשיעורי מס אפקטיבי נמוכים (כלומר רכבי מיני) ואלה לא יקרים גם בהשוואה בין לאומית. לדבריו, "עצם העובדה שלמס יש שיעור מסוים מאפשרת התפתחות של משק, והיא מונעת בין השאר את הצפיפות הקשה בכבישים". יעקב הוסיף כי הטבות המס הירוק אולי לא שווקו כהלכה לציבור אך בפועל מדובר במהפכה צרכנית לא פחות משמעותית ממהפכת הסלולר. "המס הירוק הגדיל את נתח השוק של המכוניות העירוניות מ-3% ל20% והוא מגדיל כל העת את היצע כלי הרכב והופך את השוק ליותר רציונאלי". יעקב רמז כי ברשות המיסים בוחנים כיום מנגנון מס מבוסס פליטה גם בפלחים של שוק הרכב שעד היום לא הושפעו, כגון כלי רכב במשקל מעל 3.5 טון ואופנועים. ביחס להטבות המס על אבזור בטיחותי אמר יעקב כי הן אפשרו ליותר לקוחות לרכוש רכב בטיחותי עם מערכות בטיחות משוכללות ויקרות יותר. ביחס לאפשרות כי האוצר ישנה את נוסחת החישוב של שווי השימוש ברכב צמוד על פי המלצות ארגון הOECD, אמר יעקב כי "שווי השימוש נדבק ונמצא כי הוא מתומחר בצורה אובייקטיבית" אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות, שבתוכה חברת הליסינג ניו-קופל סיקסט, אמר כי פעילות האוצר לא צריכה להסתכם בשינוי נוסחה כזו או אחרת אלא לבנות מערכת, שהמיסוי מייצר בה תהליך בריא של שוק מתוחכם. ינון עמית, המנכ"ל היוצא של "אלבר ציי רכב", טען כי באמצעות המיסוי "האוצר מכתיב לציבור אילו כלי רכב לרכוש". http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000999622\
-
מיצובישי מיארז זו הספייס סטאר?
-
עשה לי חשק מטורף לדאבל מק רויאל.
-
בלי קשר ספציפי ל DSG, אלא בכל תיבת הילוכים, מן הראוי, בירידה, להשתמש פחות בבלמים ולהאט/לשמור על מהירות בעזרת ההילוכים.
-
בסדר, הבנתי אותך לחלוטין. מי ששם D ונוסע = לא יודע לנהוג, הורס גירים ושורף קלאצים, ובכלל לא ברור איך קיבל רישיון לנהוג.
-
אני חושב שראוי כי טוען הטענות הראשי, צריך להביא סימוכין רציני לטענותיו. מי אמר שנגרם נזק לגיר לולא נשתמש בו כפי שרשמת? יש לך הוכחות? עשית מחקר? להחליט ולקבוע גם אני יודע. מת על החבר'ה שקובעים כי הם ה"מתקדמים" על סמך קריטריונים שהם עצמם קבעו. אין שום יתרון לצורת הנהיגה שלך בתיבת הילוכים DSG. סתם התעסקות מיותרת שאולי גורמת לך להרגיש טוב יותר עם עצמך. שמים D ונוסעים.
-
מבזבזת דלק ופוגעת בניהוג.. ה"ביזבוז" הוא לא משמעותי והעברת ההילוכים אינה מורגשת. נעים מאוד, DSG. לא צריך לעבוד יותר עם הדוושות אם תיתן לתיבה האוטומטית לעשות את העבודה שלה, מעבר להורדת הילוך בירידה..
-
הבנתי אותך לגמרי. לא הבנתי מה ההגיון. זה גיר אוטומטי. מה זה חוסך/נותן לך? מילא בגיר ידני..
-
ואיך תדע שכל רכבי ההצלה עברו? תזכרו דבר אחד חשוב (לא היחידי, כן?) כשאתם נוהגים - אל תנסו לחנך את האחרים. פשוט אל.
-
כנ"ל. למנוע עליית הילוך מיותרת כדי לא להפריע לתנועה ומבלי שיעקפו אתך? נראה לי קצת הגזמת. מה גם, שאופן השימוש שלך בגיר, לא קשור ל DSG ספציפית (נושא הדיון) אלא לגיר אוטומטי באופן כללי.
-
אורך חיי הגיר תלוי בצורת הנהיגה של הנהג. נכון לגבי כל גיר ושאר חלקי הרכב..
-
אין קשר ל DSG. נתקלתי ברכבים אחרים, שונים, עם הנעילת הילוך. אבי בעל VW ג'טה 2012 עם DSG7. יוצא לי לנהוג הרבה על הרכב ואני יכול לומר עליו רק דברים טובים. אין טעם ללמוד את הגיר. שמים D ונוסעים.
-
מחפש רכב זול ואמין עד 10K. נתקלתי ב 3 פונטואים, דעתכם?
thenewguy פרסם הודעה בנושא של thenewguy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
טוב, התעייפתי מלחפש גרוטאות. התקציב עלה כדי למצוא גרוטאה עדכנית יותר. כרגע עומד על 25K. מצאתי כמה רכבים בודדים כשאני מתמקד רק באוטומטי חסכוני - יונדאי גטס 06+ 1.4 GLS/I/X או פונטו ספייס/גרנדה. הגרנדה מלחיצה אותי בגלל הרובוטי, גיר מדכא, אבל חסכוני. הגטס לא חסכונית כמו הפונטו, אבל הגיר לא רובוטי. הפונטו ספייס דיינמיק 2005 עם תיבה אוטומטית נראית לי הכי מתאימה. גיר נורמלי וחסכונית יותר מהגטס.. ההתמקדות בדגמים האלה נכונה? אולי לפזול לרכבים אחרים? -
מחפש רכב זול ואמין עד 10K. נתקלתי ב 3 פונטואים, דעתכם?
thenewguy פרסם הודעה בנושא של thenewguy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הגודל לא משנה. מחפש בעיקר איזון טוב בין אמינות לצריכת דלק.. מה לגבי הפיזו 306 97' ידנית? -
מחפש רכב זול ואמין עד 10K. נתקלתי ב 3 פונטואים, דעתכם?
thenewguy פרסם הודעה בנושא של thenewguy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בנתיים לא מצליח למצוא פונטו נורמלית.. בלוח המכירה של הפורום פורסמה פיגו 306 97' 1.6 180K ק"מ כדאי לקחת אותה כאופציה? כולם זועקים לברוח מצרפתיות.. או להמשיך לחפש פונטו? -
כאמור, מחפש רכב זול, אמין וחסכוני. מיועד לנסיעה של כ 60ק"מ בכל יום. עדיפות לאוטומט, אבל לא קריטי. ראיתי בלוח 3 רכבים מסוג פיאט פונטו, אחת יד 3, שנת 2003, עברה 165K, דגם מפואר 60כ"ס. נראת במצב טוב, ורשום כי מטופלת. טסט עד 7/15. מחיר: 8,500שח. השניה יד 4, שנת 2002, עברה 81K, לא רשום בדיוק איזה דגם אבל ELX כלשהו (60/80) ואוטומט. גם נראת טוב, ק"מ קצת מחשיד, נאמר כי היא אחר טיפול גדול. טסט עד 2/15. מחיר: 10,000שח. השלישית יד 4, שנת 2002, עברה 150K, דגם 80כ"ס, אוטומט. לפני חצי שנה הוחלף ראש מנוע וחוטי הצתה. טסט לא צוין, דורש 8,000שח. דעתכם?
-
קרה למכשיר של בת זוגתי שווק חיים בפתאומיות לקחנו אותו למספר מעבדות תיקון, כולם הציעו פה אחד - 600שח תיקון השארנו אותו שבוע באחת המעבדות, רק כדי לגלות שהבחור לא הצליח לתקן..עדיין דרש 100שח על הבדיקה..
-
היום חזרנו עם שלל של 4 שקיות, אבל אין הרבה ולקח לנו הרבה זמן לחפש.. בדרך ראינו עוד הרבה חבר'ה כמונו מפוזרים בכל מיני מקומות. היינו באיזור בית שמש..
