Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. הודעתי למשטרה...
  2. במהלך קטיף פטריות ביער כלשהו סמוך לבית שמש נתקלנו ברכב מפורק לגמרי.. אם מישהו איבד, אז נמצא.
  3. נמכר.
  4. מקפיץ ומעדכן מחיר - 750שח.
  5. אין לנו בעיה עם זיהוי פטריות. רק לאיזה יער להסתער.
  6. שבוע שלם גשמים ירדו עלינו, והיום יצאה השמש. כנראה גם מחר. אמרו לי שאלו תנאים מושלמים לפטריות.. לאן נוסעים לקטוף פטריות למאכל? אנחנו מאזור אשדוד..
  7. תאר לעצמך שני סמי טריילרים עוברים שם במקביל.. זה מפחיד..
  8. הגזמת.. ממש אבל.. נהג הסקודה לא יכול היה להגיב כי הילדה יצאה יחסית במקביל אליו. והוא לא חתך לשום מקום, ההפך, היה על 2 הנתיבים ומהקטע עם הילדה התחיל לגלוש לנתיב הימני.
  9. מזכיר לי את הפרסומת של המועצה הישראלית לצרכנות. תנסה לפנות אליהם, טיפלו בבעיה זהה לשלך.
  10. מארז FULL TOWER עשוי אלומיניום 3 מאוורי 14ס"מ מקדימה עם פילטר מובנה נשלף לשטיפה קלה מאוורר 14ס"מ בחלק העליון (ניתן לשליטה עם בורר מהירות מובנה) ומאוורר 12 ס"מ בחלק האחורי פרטים מהאתר הרשמי http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/armorsuit-pc-p80 בתוכו יושבים מעבד אינטל E4500 + קירור tuniq tower 120 לוח אם asus p5q pro ספק כוח corsair 550vx כרטיסי זיכרון g.skill 1gb x2 כרטיס מסך 8800gt 512mb דיסק קשיח seagate 1tb וזוג WD 320GB ברייד מותקן ווינדוס XP אנגלית מומלץ לפרמט כדי להעיף את הג'נאק שהיה מותקן בו ולרענן את מערכת ההפעלה איזור מכירה: אשדוד דורש: 800שח
  11. יכול רק להעיד מניסיון של לפני כ 8 שנים, בלימודים מעל 15 טון, בצבא, כולם למדו על אינטרנש ידניות. בסדיר הייתה לנו בבסיס אינטרנש עד 15 טון, ידנית. אינני יודע מה נמצא היום בשימוש בבתי הספר לנהיגה הצבאיים, אך בסדיר ובשוטף כנראה שאכן יהיו רק אוטומטיות..
  12. דאבל קלאץ הכרחי במשאיות בעלות תיבת הילוכים לא מסונכרנת בד"כ משאיות אמריקאיות (כמו שיש בצבא)
  13. תודה על ההמלצות! בירכא לא היינו, נקפוץ בהדזמנות. למרות שאם מדובר באותם רשתות אבל מחיר מעט נמוך, עדיין לא מציאה. האיכות קטסטרופה, כשמדובר בקסטרו בכדומה. להזמין מהאינטרנט בגדים ונעליים זה בעייתי בגלל המידות וגזרות. חייב למדוד, אלא אם כן מדובר בחברה שכבר נבדקה ונמדדה. חו"ל הכוונה הייתה חנויות מקומיות, לאו דווקא רשתות עולמיות שהמגוון והאיכות זהים למה שיש בישראל. איטלקי או גרמני מקומי, די בטוח שיהיה איכותי יותר וזול יותר. אולי לא ממש זול אבל בטוח יותר איכותי, שיחזיק ליותר מכמה כביסות..
  14. יצאנו אני ובת זוגתי לסיבוב קניות בכמה קניונים בערים שונות בארץ והגענו למסקנה מבזה. אין מה לקנות. קפצנו לאווטלט בהרצליה שהוא למעשה הפח אשפה של רשתות בגדים והנעלה. איכות סינית במחיר מטורף. הייתה חנות אחת מעניינת עם בגדים איכותיים, אבל סוודר פשוט עולה 1500שח. מזל שהיה 30% הנחה. קניון הזהב בראשון, סמרטוטים. והמחירים? לבכות. חיפשנו מגפיים, נתקלנו בכמה תוצרת הארץ. 899שח. ברצינות. חשבנו לטוס לסופ"ש ליעד כלשהו באירופה ולעשות נטו שופינג. לאיזה יעד מומלץ לטוס, למטרת כזאת?
  15. לא דובר על 1 ל 24?
  16. תגובה מגוכחת. לא כולם תקועים בבית כמוך, אדון נכבד. התקלה התחילה כבר בשעות הצהריים. יש כאלו שצריכים לתקשר עם האישה או הילדים בשעות העבודה. יש כאלה שמשתמשים בוויז כדי לנווט, בעבודה. אין קשר בין לשבת בפייסבוק בטלפון לבין החוסר יכולת לתקשר עם מי שצריך, כשצריך. לכך נועד הטלפון הסלולרי..
  17. זה הכל. אילו היה נוסע לאט זה לא היה קורה. הרוכב אשם.
  18. לא רואים ניסיון התחמקות מהמיקרה. רואים שהוא נוסע בקו ישר אליה (אילו היה מנסה להתחמק היה משכיב שמאלה). אולי נכנס להלם. במהירות נורמלית היה נצמד לימין והכל מסתיים אחרת. משהו גרם לרוכב לסטות שמאלה, כמו שמשהו גרם למיקרה לסטות שמאלה. רואים שהייתה התקהלות. למה הייתה התקהלות? כי תכף מגיע מהסיבוב חבר משתולל עם השכבה של נהג מירוץ.
  19. זה המחיר להשתוללות בכביש ציבורי. המיקרה נסעה לאט על כחצי מהנתיב הנגדי. הקו ההפרדה אינו רציף, וכידוע לי לפי החוק, מותר לעבור אותו. למה המיקרה עברה אותו? לא ידוע לפי הסרטון.. עושה רושם שרוכב האופנוע כיוון את עצמו למיקרה, לא מובן למה. היה לו די והותר מקום, בצד הימני. אם היה נוסע לאט יותר היה יכול להעריך טוב יותר את המצב. רוכב האופנוע אשם, זה מה שיחליט בוחן התנועה.
  20. כי עדיף ללמוד תנ"ך, של"ח ותושבע..
  21. האם כדאי ליישם אוטם, לדוגמא מנזרנה PL, ואחריו ווקס FUSSO? או שאפשר לוותר על האוטם/ווקס?
  22. כנראה שגם אתה. הדיון הנעוץ, שמירה על רכב חדש, בן שנה. יתר המדריכים, בני שנתיים. אני מחפש מידע עכשווי, מעודכן, והמלצות מאיפה לרכוש את המוצרים - בישראל.
  23. אהלן, ברשות ההורים ג'טה אפור עכבר. הגיע הזמן לטפל בה כראוי. השטיפה תתבצע מתחת לבית, במקום מוצל, ללא צינור מים. חשבתי על שיטת ה 2 דליים. או שכדאי בשיטה אחרת? איזה כלים צריך לשטיפה, ולייבוש? שמפו, מטליות שטיפה, מטליות ייבוש וכו'.. לאחר מכן התיכנון הוא פלסטלינה. מה מומלץ כאן? כאמור, הרכב בצבע אפור עכבר. ולבסוף, אוטם. מה ליישם ועם מה? אשמח לא לעבור כאן את ה 200שח. קראתי את המדריכים ועברתי על הפורום, מחפש מידע וחומרים עדכניים ואיכותיים, רצוי מהארץ. תודה רבה!
  24. סומכים על בורא עולם.
  25. בני מספר שנים רוב הזמן היו ארוזים בקרטון שלהם מצבם כחדש מחיר 1000שח, לא גמיש נמצא באשדוד
×
×
  • תוכן חדש...