אהלן,
ברשות ההורים ג'טה אפור עכבר. הגיע הזמן לטפל בה כראוי.
השטיפה תתבצע מתחת לבית, במקום מוצל, ללא צינור מים.
חשבתי על שיטת ה 2 דליים. או שכדאי בשיטה אחרת?
איזה כלים צריך לשטיפה, ולייבוש?
שמפו, מטליות שטיפה, מטליות ייבוש וכו'..
לאחר מכן התיכנון הוא פלסטלינה. מה מומלץ כאן?
כאמור, הרכב בצבע אפור עכבר.
ולבסוף, אוטם.
מה ליישם ועם מה? אשמח לא לעבור כאן את ה 200שח.
קראתי את המדריכים ועברתי על הפורום,
מחפש מידע וחומרים עדכניים ואיכותיים, רצוי מהארץ.
תודה רבה!