Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. לגבי הגז, לא מדובר בבלונים אישיים אלא צוברים, אבל גם סוג של חלוקה ללקוחות החברה. ליתר דיוק, חברת אמישראגז.
  2. הבנתי. התלבטות מציקה, אין לי חשק לזגזג בין עבודות..
  3. דילמה מעניינת הופיעה בדרכי. איפה להתחיל קריירה עם רישיון מעל 15? מיקסר בטון? מובילית רכבים, בחברת השכרה (5 רכבים)? או מוביל גז? לא בלונים, למלא מיכלים מוטמנים. בשלושתם התנאים והשכר פחות או יותר דומים..
  4. לא הייתה להם קרייזלר 200 בחניה. הייתה פורד טאורוס, שלפי דעתי הלא כל כך מלומדת, יותר דומה לאימפלה מאשר האלנרטה. אבל אסור היה להם לתת אותו כי זה רכב מיוחד. אךך...
  5. תודה שבחרתם AVIS קנדה. ובכן הזמנו אימפלה מ AVIS. התקשרנו, אמרו להזמין כשבוע מראש כדי שיוכלו להתארגן עם הרכב. סגור. שבוע וחצי שמנו הזמנה. היום בבוקר, בגלל שהיינו תלויים בתחבורה ציבורית, לא רצינו לאחר, גם ככה זה בערך שעה וחצי נסיעה לחברת השכרה, קמנו ב 6 בבוקר, הגענו ב 8. לא נורא. באנו לדלפק, לקחו את כל הפרטים. רצינו להחזיר את הרכב ב 10 בבוקר בסיום תקופת ההשכרה, אז התחלנו את הניירת וקבענו לחזור ב 10, כדי לא להתעכב וכדי לא לשלם על יום נוסף בגלל שעתיים. חוזרים ב 10, חותמים על הכל, מקבלים כמה הסברים. הנציגה: מצויין, אז בבקשה, זה הרכב שלכם, יונדאי אלנטרה(i35). אני: הנציגה: היא מחכה בחניה בחוץ. אני: wtf? הזמנו אימפלה. נציגה: כן, אבל אין. רשום לכם באתר שברולט אימפלה או משהו דומה. אני: איך יונדאי i35 דומה לאימפלה? אני לא מתכוון לשלם 1000 דולר בשביל לנסוע על יונדאי. והכי מצחיק, היא עוד ממשיכה להתווכח שזה אותו סוג רכב! אמרתי לה שאולי השיטה הזאת שלכם עובדת על פנסיונרים, אבל לחייב מחיר של full size על רכב mid size? כאילו, seriously? באתר שלהם רשום, דרגה מתחת ל full size היא standart size ומקבלים יונדאי סונטה(i40)!! איך אלנטרה שווה לאימפלה???!! אחרי שנמאס, אמרתי לה קראי למנהל. לא נוכח. תתקשרי אליו. נעלמה למשרד. אחרי חצי שעה חזרה עם הנחה של 100 דולר. הלוואי ויכולתי ללכת לחברה אחרת, אבל לא הייתה אפשרות. כל הלו"ז כבר נבנה ושינויים כאלה היו גורמים להפסדים שכבר היה עדיף לקחת את מה שיש.. מבאס ומעצבן.
  6. רנו מגאן II לא הייתי לוקח אפילו כמתנה. רק צרות.
  7. רעיון:
  8. ולחץ חברתי
  9. לא יודע, אני מחפש גם רכב עם אותם דרישות. ראיתי שיש המלצות גם על ה 206. חשבתי שלא ציינת אותה כי אתה לא ממליץ. עכשיו הבנתי למה לא המלצת, תודה
  10. אוהד, למה לא 206?
  11. DOD LS360W ב 250 דולר או להסתפק ב G1WH?
  12. thenewguy

    עבודה על משאית

    מתחיל עם 3-4 אלף דולר קנדי. כן, לכסף יש יותר תמורה. VW ג'טה עולה שם 15 אלף דולר, בית 2 קומות עם מרתף באיזור נחמד, סביב ה 350 אלף דולר. אבל איך אומרים..כסף זה לא הכל בחיים.
  13. thenewguy

    עבודה על משאית

    מניטובה. כל עיניין לגופו, אבל מה שבטוח בקנדה לא חסר נהגים, חסר עובדי חינם בצורת מהגרים. זאת אומרת, אין חוסר אמיתי בנהגי משאית, פשוט המקומיים לא מוכנים לעבוד תמורת הגרושים שהמעסיקים מציעים. בגדול, - צריך להוציא רישיון סמי טריילר קנדי וזה הולך ככה - תיאורה על פרייבט, טסט על פרייבט, תיאוריה על משאית, תיאורה על בלמי אוויר, טסט על משאית, טסט על בלמי אוויר. - מי שיש לו ניסיון על סמי, יפה. מי שאין, צריך לשקר ולפברק מסמכים כאילו בעל ניסיון נהיגה. - שכר לא לפי שעה, לפי נסועה. נע בין 28 ל 34 סנט למייל. אין תשלום על המתנה בפריקה או העמסה או מנוחה (אלא אם כן מדובר במעל 48 שעות) - נסיעות של שבוע ומעלה מחוץ לבית, חזרה ליומיים "ריסט" וכך הלאה בלופ - נסיעות של 800-1300 קילומטר ביום. לפעמים פיפי בבקבוק. כמובן שאחרי שמקבלים תושבות קבע (שנתיים - שלוש, אם מקבלים) אפשר למצוא עבודה אחרת, נהג בעיר, לפי שעה. אולי אפילו להתברג לתעשיית הנפט שזה שכר מעולה++, אבל גם כאן מדובר בנסיעות לא קלות, רובן בשטח, עם סבבים בסגנון 20 ימים בעבודה(במחנה בשטח) 7 בבית. נכון לעכשיו גם שינו חוקים לתנאי קבלת ויזת עבודה, לא לטובה. ב 2015 יהיו עוד שינויים, אז כדאי לעקוב. אישית, אני וארסותי לא התחברנו כלל לקנדה. נכון, אנשים נחמדים ונטולי דאגות, זה נחמד. אבל אפשר להתאבד כאן מרוב שיעמום. בחורף אין נפש חיה בחוץ, וגם אין מה לעשות במינוס 20 ויותר. בקיץ שנמשך בקושי 3 חודשים גם אין באמת מה לעשות. פארק פה פארק שם, אגם שעה נסיעה עוד אגם שעתיים נסיעה וכו'. מכיר הרבה שנשברו גם אחרי שנה ואחרי שנתיים. להתחבר למקום זר זה לא פשוט. הידיעה שיום אחד אולי יהיה לנו בית פרטי ו 2 רכבים חדשים בחניה - לא עשתה לנו את זה. החוויה הזאת גרמה גם לי וגם לאשתי להרבה תובנות, בעיקר הרבה יותר הערכה כלפי המושג משפחה, וכלפי מדינת ישראל.
  14. thenewguy

    עבודה על משאית

    אני חוזר עכשיו מקנדה לאחר רדיפת החלום הורוד של נהג סמי טריילר. לא הכל ורוד כמו שאנשים חושבים, אגב.
  15. אני מתכוון להשכיר ב AVIS קנדי FULL SIZE שלהם זה האימפלה OR SIMILAR מתחת הקרייזלר 200, מתחתיה שברולט סוניק ומתחתיה יונדאי סונטה אני לא אדע בדיוק איזה רכב זה יהיה עד היום של ההשכרה..
  16. thenewguy

    גטס או 206?

    יש ביד2 גטס 1.6 2006 דגם GLI עם 90 אלף ק"מ ב 18.5 אש"ח כל ה 1.4 GLS/GLI חרושות ברמת 200 אלף ק"מ
  17. בקיצור, איפה קונים בניו-יורק, בלי תור, ואז מוכרים בישראל ב 6000שח?
  18. האסקייפ נכנסת לתמונה כי הם באותו מחיר שלושתם בערך. מחפש בעיקר לא לצלוע אחרי הנסיעה.. מובן לי שזה כל אחד ואיך שנוח לו, אבל אין לי אפשרות לנסות את הרכבים וגם אם כן לא הייתי בטוח שמנסיעה קצרה הייתי יכול לקבוע. בקיצור, איכות ישיבה ונסיעה, כי הכבישים לא הכי טובים..
  19. לא טיול נוסטלגיה, רכבי 2014 צריכים להגיע למקום מסויים. זוג. אה וסורי, התכוונתי לפורד אסקייפ, ESCAPE
  20. עושים טריפ קטן..מה יהיה יותר נוח?
  21. עליתי עם חבר והרכב שלו. חזרתי עם מזדה לנטיס 97, 200K+ ק"מ ושאסי מאחורה.
  22. אגב, מקרה דומה, יצרתי קשר עם בחור בנוגע לרכב מסויים. לפי השיחה נשמע כי מוכר רציני והרכב במצב מצוייין. נסעתי מאילת עד נתניה, רק כדי לגלות שהבחור בעצם סוחר, והרכב בקושי דומה לרכב. כל הדשבורד היה מודבק עם סיליקון שחור ועד אז לא ידעתי מה זה באמת גיר דופק עד שנסעתי עליה. בסוף גם הסתבר שהוא לא מצא את הרישיון. למזלי הצלחתי למצוא רכב אחר באיזור.. :/
  23. מי שחושב שזה מוגבל לישראל, טועה. בזמן האחרון יצא לי למכור כמה דברים יד שניה ואפילו רכב, בקנדה, לא רק שקבענו שעה ומיקום, בשעת העת אין זכר. התקשרו אמרו שהם כבר בדרך - נעלמו עקבותם. התקשרו אמרו שהם כבר בכתובת - נעלמו עקבותם. בנוגע לכלל "אל תבוא אליהם, שהם יבואו אליך" כמובן שיש יוצאים מן הכלל, בישראל מכרתי אוטו באילת, במקרה הייתי בתל אביב, הבחור היה באשדוד, באתי עד אליו, קנה במחיר שרציתי.
  24. thenewguy

    עבודה על משאית

    מה שנראה מוזר עבורך, יכול להראות נורמלי עבור מישהו אחר. נהג משאית יכולה להיות עבודה מאוד מתגמלת. בישראל לא כל כך מכבדים את המקצוע, כשעבדתי על סמי טריילר בקנדה זה היה עולם אחר. מסתכלים עליך אחרת. יש הרבה סיבות לעבוד בעבודה כזו, בעיקר למי שאוהב להיות על הכביש. חוץ מזה, מישהו צריך לעשות את זה, לא?
×
×
  • תוכן חדש...