עושה רושם שלשרוף תמונות ממש נהיה טרנד כאן בפורום.
פותש, היום גם מצלמה בפלאפון עושה את העבודה, במיוחד בתוספת עריכה קלילה ופשוטה.
התחלתי לצלם עם ניקון די50 פשוטה, וסיימתי את התענוג עם ניקון די700 ועדשות של עשרות אלפי שח.
ליומיום הפלאפון יספיק, לטיולים, אישית מסתפק בסוני rx100.
תבחר משהו שיהיה לך נוח להיסחב איתו, ואל תבנה על זה שתתחיל להחליף עדשות מעבר למה שאתה תצטרך, באופי הצילום שלך.