Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. הבנתי, אתה כנראה גיבור הכבישים הידוע. לא אמרתי שאיתות הוא "אני פונה ותמתין". חזק בכבישים, פחות בהבנת הנקרא. לא נורא. את לימודי האתת סיימתי לפני הרבה שנים, ובניגוד אליך, אני הבנתי את החומר.
  2. לא, האיתות הוא בשבילך, שתדע מה הולך לקרות. תגיד תודה שהוא אותת. קורים מקרים שטועים או מתבלבלים. אפשר גם להתחשב, אתה יודע, כולנו בני אדם. הוא אותת מספיק זמן כדי שתוכל לתת לו להשתלב, אבל אתה פשוט חש צורך בלחנך. יום יבוא ויהיה לך תלמיד רע שילמד אותך לקח.
  3. נסכם בזה שלא כולם יודעים לקבל ביקורת, ונתקדם הלאה.
  4. לא נעים, אבל רחוק ממעבר החציה.. חבל שלא עפו ארגזים של שוקו
  5. מה לגבי לקבל את הרכב עם מוביל איי ואח"כ לפרק אותו, כך שאתה מחזיר את הרכב למצבו המקורי?
  6. אלא אם כן מדובר בטוסטר משולשים.
  7. את הבריכה שלי הייתי מנקה בעזרת רשת עלים מחוברת למוט טלסקופי( כמות הלכלוך שהיא מוציאה הוא דיי הזוי). לדאוג שהפילטר מים יעבוד כמה שעות ביום, בהתאם לכמות המים( בסופ"שים הייתי אפילו משאיר אותו עובד 24/7), לדאוג שיהיו כמויות כלור ו ph נכונים במים, להיעזר בערכות ייעודיות, ולמשקיעים אפשר לקנות כיסוי בריכה צף( שומר גם על המים קרירים, מרחיק חרקים חובבי מים וגורם למים להתאדות משמעותית פחות).
  8. איזה סלט של רמזורים. אפשר להתבלבל בקלות..
  9. אם היה פתרון מושלם, אולטימטיבי, הוא היה מיושם במיידי על ידי כולם, לא? כנראה שעדיין לא המציאו אותו.. ולכן השאלה.. How come?
  10. איך אומת הסטרטאפים עדיין לא חשבה על פטנט לפתרון הבעיה?
  11. אמת, כבר התרגלתי לזה שאוטובוסים פשוט מזנקים הצידה אז אני מראש מתרחק.
  12. כשכל העולם יעבור לרכבים חשמליים לא מזהמים, הכל יחזור לקדמותו ויהיה קריר ונעים גם בקיץ
  13. http://m.ebay.com/itm/3D-Badge-V12-CL600-W140-C140-S600-600SE-Silver-Chrome-Decal-Emblem-Decor-Sticker-/271428687457?hash=item3f32691661%3Ag%3ABiwAAOSwzOxUYhZJ&_trkparms=pageci%253A11fa4be5-383f-11e6-b89e-005056b687ef%257Cparentrq%253A76b500ff1550a606257555bafffd7ee1%257Ciid%253A2
  14. לפני כשנה נכנסתי למטווח עירוני עם אותה שאלה. בתגובה שאלו מי אני, מה אני עושה פה ואיך נכנסתי בכלל. ובנוגע לשאלותיי? פחות או יותר גיחכו לשלילה.
  15. עושה רושם שלשרוף תמונות ממש נהיה טרנד כאן בפורום. פותש, היום גם מצלמה בפלאפון עושה את העבודה, במיוחד בתוספת עריכה קלילה ופשוטה. התחלתי לצלם עם ניקון די50 פשוטה, וסיימתי את התענוג עם ניקון די700 ועדשות של עשרות אלפי שח. ליומיום הפלאפון יספיק, לטיולים, אישית מסתפק בסוני rx100. תבחר משהו שיהיה לך נוח להיסחב איתו, ואל תבנה על זה שתתחיל להחליף עדשות מעבר למה שאתה תצטרך, באופי הצילום שלך.
  16. אני לא מצדיק את ההתנהגות החזירית, אבל הגזמת ברמות על. אין שם קו הפרדה לבן. לכל אורך הסרטון עברו 8 רכבים מהנתיב הנגדי, בזחילה. אפשר היה לשבת ברכב ולהתעצבן, או פשוט לאותת שמאלה ולעקוף בעדינות את השיירה. אה ולגבי החלב, די בטוח שהמזגן בפאביה עבד נמרצות באותו הזמן, אז אפשר להיות רגועים.
  17. לצערי, לא יודע לעשות רוט, מה שגם מבטל את האחריות. בנוסף, לפי התגובות רואים שהיא לא ממש יציבה ולא מקליטה שיחות מחסוי. במכשירי גלקסי מתקינים אפליקציה פשוטה בחינם והכל מוקלט..
  18. מעניין מה עם הנהג.. מכאן בעצם עולה השאלה, האם יש להתייחס לרוכב אופניים או רוכב קטנוע כאל הולך רגל, שרוצה לחצות את הכביש במעבר חצייה ומחייב כלי רכב אחרים לעצור ולתת להם זכות קדימה? הרי לפי החוק, מעבר חצייה מיועד להולכי רגל. ולפי החוק, אופניים הם כלי רכב לכל דבר ומקומם בכביש.
  19. חבל שאי אפשר להקליט שיחות ב 6p, אחרת היה מושלם..
  20. לא בהכרח. אם מדובר בחברת שליחויות כמו פדקס או ups, אז אלה יוצרים עמך קשר כדי לקבל פרטים נוספים על החבילה לפני שמעבירים אותה במכס, כדי שתעבור חלק. לרוב מדובר בת"ז, גם כדי לוודא שאתה לא ברשימה השחורה.
  21. בתור גרריסת, מבין אותך. אבל צא מאשליית ה 300 שח לגרר פרטי במצב כזה. קודם כל תצטרך להתפלל שיענו לך בכלל בשעה כזאת, ואז להתבאס על הטריקת טלפון אחרי שתגיד איזה סכום אתה מציע..
  22. פרק 3 היה נהדר כי כמעט ולא ראו את המנחים הנוכחיים.. האודי עם סבינה היה כיף. והקטע עם קן בלוק היה מושלם!
  23. הזמנתי כמה פעמים בשופרסל אונליין, תמיד הביאו לי כמה מוצרים דומים למה שרציתי, כי חסר במלאי. לפעמים גם בלי לבקש. מאז אני קופץ לסופר, קונה מה שצריך ללא פירות וירקות ומתקתק הכל בשירות עצמי. הבעיה מתחילה בפירות וירקות, שאני קונה בשוק, כי אין מה להשוות במחיר ובאיכות מול הסופרים השונים, אבל לסחוב 30 קילו בין הדוכנים שובר את הגב כל פעם מחדש. נראה לי שהגיע הזמן באמת לקנות עגלת סבתא..
  24. אין לך זמן לתביעות קטנות אבל יש זמן להתעסק עם הוצאה לפועל ועיקולים, וכל זה בגלל 100שח? וואו.
  25. thenewguy

    טופ גיר החדש

    הפרק השני מזעזע, אבל פחות מהראשון. המנחים פשוט לא מעניינים, לא משנה כמה אתאמץ..
×
×
  • תוכן חדש...