Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. 5קמ לליטר הפרש שווה ערך ל 4200שח, לממוצע של 3200קמ, לחודש? מדובר על כ 50 ליטר הבדל בסך הכל, לא?
  2. נשמע מעניין. מה קורה אם לא מעוניינים יותר ברכב לאחר, נגיד, שנה?
  3. הבנתי, תודה לכולם.. התייאשתי כבר :/
  4. הרכב לא משופר, פונטו רגילה ולא מטופחת כל כך. מטריד אותי הגיר דווקא, הבוחן אמר שהגיר עטוף בשמן, אבל לא חסר שמן גיר..?
  5. כן די מוזר ההספק, כששאלתי את הבוחן לגבי זה אמר שזה בגלל הבוצה במנוע.. והחלודה זה 3 נקודות בגודל של שקל בערך.
  6. תודה על עזרתכם בבדיקה הקודמת, אימצתי את ההמלצות והתקדמתי הלאה. אותם נתונים, 165 אלף קמ 2006 אוטומטית. אשמח לדעתכם. אגב, איך התקבל הספק של 100כס?
  7. ההסבר של טיימינג נתן הבוחן. לגבי תיבת ההילוכים, הבוחן אמר שהיא בסדר, אבל לא נכנסת למצב הטיפטרוני שלה, פלוס מה שרשום בהערות. מוצע ב 16 מחירון 19. ראיתי שברשימת הדברים שאסור להתעלם מהם לא ציינת את נושא הקורוזיה מסביב לראש מנוע. זה תיקון קל? לא מעיד על משהו רציני?
  8. כל כל גרוע אה?
  9. בעיקרון הגיר נפסל כי אי אפשר להיכנס למצב טיפטרוניק( כשמזיזים את ידית ההילוכים למצב זה אי אפשר להרים או להוריד אותה לפלוס או למינוס). והמנוע נפסל כי הטיימינג כנראה לא בוצע טוב( המוכר טוען כי עשה לפני מספר חודשים במוסך מורשה, יש קבלה) כי שומעים נקישות. כאילו לא שמו את הרצועה על השן הנכונה. וכי ראה קורוזיה בפס של הראש מנוע. מעבר לזה השילדה בסדר ועם השאר אפשר איכשהו לחיות..
  10. מעדיף מוסך/בעל מקצוע שמתעסק ומכיר את הרכב ויוכל לתת לי חוות דעת על הרכב.
  11. תודה על ההמלצה! ידוע לך בערך כמה יעלה טיימינג לרכב כזה?
  12. בנוסף, אשמח לקבל המלצה למוסך מאזדה באשדוד, תודה!
  13. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    השיחה כן הייתה מוקלטת. וכן עברתי על תנאי ההשכרה שנשלחו לי באימייל. חוץ מזה, אני לא חושב שאני צריך לעבור על כל סעיפי התקנון המלא של החברה, אחרי שנאמר לי במפורש כי המעבר לסלובניה על מרצדס( אם תהיה זמינה) מותר רק בהודעה מראש, כפי שעשיתי.
  14. לפי דוח שמאי, צד ג' ביצע תיקון על סך 1950שח. השתתפות עצמית, אם אינני טועה, עומדת על איזור ה 1000שח.. כפי שזה נראה, עדיף להתעמת איתם בבית משפט, אם יחליטו לתבוע, ומקסימום להגיע לפשרה במשפט (לפני המשפט בעצם), לא?
  15. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    delete
  16. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    אה כן, הרכב שנלקח בסוף, לאחר ביטול עיסקה במקום ומעבר לדלפק אחר (מתוך 10 חברות שונות רק אחת הצליחה למצוא לנו משהו) למה לחפש בפורום אם החברה עצמה אמרה שאין שום בעיה?
  17. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    WELL... התקשרתי ליורופקאר ישראל, חודש וחצי מראש, וביקשתי לשכור רכב פרימיום. שאלתי אם תהיה אפשרות לקבל את המרצדס E220 שמופיעה אצלם באתר כרכב פרימיום. הנציג ענה שכן, אם הרכב יהיה זמין, אז לא תהיה בעיה. אבל הם לא יכולים להתחייב ובגלל זה תמיד רושמים דגם מסויים OR SIMILAR. (מת על ה OR SIMILAR הזה...) בכל אופן, התחננתי, הצקתי והתעקשתי שירשום בקשה כלשהי לסניף האיטלקי שינסו לארגן את המרצדס E220. אחרי הכל, מדובר ברכב שישמש כרכב לחתונה. "בסדר, ארשום בהערות שהלקוח מבקש מרצדס". בשיטוט באתר ראיתי שחציית גבול למדינות מסויימות מותרת באישור מראש, אז בזמן ההזמנה אמרתי שאני חוצה לסלובניה ואם זה בסדר. אמר שכן, נרשום זאת גם בהערות. שילמתי את הסכום המבוקש, קיבלתי את ההזמנה לאימייל, וידאתי שבהערות רשום מה שביקשתי וחכיתי לרגע המיוחל... FAST FORWARD ליום ההשכרה מגיע לחניון של החברה, רואה את המרצדס E220 שהזמנתי בצבע אפור עכבר. יפיפייה. מגיע לדלפק, מושיט את ההזמנה, הפקיד מתקתק במחשב, חושב, מתקתק ומתחיל נדנד בראשו לשלילה, ואז מגיעה המילה. "SORRY". מה סורי? "כן, המרצדס שביקשת מוכנה וממתינה לך, אבל שמתי לב שרשום בהערות שאתה חוצה לסלובניה" "כן, נכון, כך ביקשתי וכך רשום בהזמנה" "הבעיה היא שהביטוח שלנו לא מאפשר לרכבים גרמניים להיכנס לסלובניה" .."אבל יש לנו אינסיגניה סטיישן במקום" *רעש צילצולים חוסר שביעות רצון, בדיקת חלופות בחברות השכרה אחרות בלה בלה בלה* חוזרים לדלפק, עוד קצת רעש, בנתיים האינסיגנייה גם נעלמה מהמלאי (אממ אולי כי מקודם ציינו שהיא גם גרמניה אז למה זה כן ומרצדס /אודי לא). אחרי כמה בדיקות, התפשרנו על וולו XC60. טוב נו, לפחות ג'יפון, פרונט חמוד, נו בסדר יאללה, נתפשר. מעמיסים מזוודות, מתחילים לנסוע, מדליקים מפשיר אדים - נאדה. הוונטה לא עובדת. אין חימום אין קירור. מחזירים את הרכב. כאן מתחיל סבב שיחות לזכיין הישראלי. הסניף האיטלקי יורד עליהם שזה לא חדש, הקטע של הגרמניות וסלובניה, בלה בלה בלה בלה. בקיצור, כמה אופציות: לקחת 2 רכבים קטנים - לא אופציה כי אנחנו רק 2 נהגים ובגלל מרחקי הנסיעה צריך להתחלק בנהיגה. או לקחת רכב גדול (מיני וואן) ידני - גם לא אופציה כי אנחנו צריכים אוטומט. או לקחת רכב אחד אוטומט קטן (סיטרואן DS5 האצבק) - שלא היינו נכנסים לתוכו, חמישה אנשים + חמישה מזוודות. או לקחת רכב אחר מחברה אחרת עד סכום מסויים ובארץ נתחשבן כנגד חשבונית. בקיצור, שרפתי 5 שעות מהחופשה עם כאב ראש מאיטליה עד ישראל, רק בגלל שהנציג הישראלי לא ידע שאין כניסה לגרמניות, לסלובניה.
  18. התקשרתי שוב כדי לוודא. לא שולם לצד ג', והביטוח שלי דחה את תביעת התשלום של צד ג', אבל בגלל שהתביעה מופיעה כפתוחה, ובגלל שיש סיכוי שצד ג' יתבע בבית משפט( יש דוח שמאי וקבלה על סכום התיקון, ללא חשבונית), אז שפוליסה עולה בכ 700שח ל 3 שנים. האם הגיוני?
  19. לא שולם שום דבר לאף אחד, זה העיניין..
  20. לפני מספר חודשים קרתה תאונה ביני לרכב אחר, שיפשופים קלים לשנינו. אני טוען שצד ג' אשם, אבל באותו זמן החלטתי לא לתבוע כי השיפשופים ירדו בשטיפה. זמן מה לאחר התאונה מתקבלת תביעה בחברת הביטוח שלי כי אני אשם בתאונה. חברת הביטוח שלי דחתה את התביעה, אבל החליטה לעלות את פוליסת הביטוח בטענה שקרתה תאונה וזה מופיע בדוח תביעות. הפוליסה שלי עלתה ל 3 שנים הבאות. שוב, אני טוען כי אני לא אשם וחברת הביטוח שלי דחתה את התביעה. לטענתם, עכשיו אני צריך לתבוע את צד ג' ולהזדכות על התוספת בביטוח. כשר?
  21. thenewguy

    השכרת רכב באיטליה

    חזרתי. הזמנה מיורופקאר ישראל - טעות חיי.
  22. ככל הנראה אלה רכבים שניתן למשוך/להוציא לבונדד
  23. כנ"ל. משתמש בה במכשיר ללא רוט, שומעים מצויין את שני הצדדים.
×
×
  • תוכן חדש...