מעדכן
תלונה לעירייה הוגשה, לא עשו כלום.
תלונה במשטרה הוגשה, לא עשו כלום.
תביעה בבית משפט התקבלה, בעוד מספר חודשים יתקיים הדיון.
בינתיים יצא לי להיפגש עם הנתבעת, ששיתפה אותי בדעותיה "אתה רע, שונא חיות, מתעלל בחיות, שקרן, רמאי, גנב, דפוק, אשתך טפשה, ניסית להרעיל את החתול שלי והרבצת לכלב שלי( טוב זה היה נכון, כי הוא היה בלי רצועה ורץ אלי, ממש מצטער), אתה לא יודע עם מי התעסקת, תעוף מכאן, אל תגור פה, אני מוכנה לשבת עליכם, אני אפגע בך באשתך ובכלב שלך" כו' וכו'...
כמובן שזה מוקלט..
אבל עושה רושם שחיים קלים לא יהיו.. האישה מחפשת דירה חדשה :/
אה ושכחתי לשאול, איפה אפשר לקנות מצלמות מעקב במחיר סביר, בארץ? צריך לשים אחת על הרכב כנראה.