Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. שים לב, ה7100/5100 מתחילות ב 1ממ,ה BT5200 קוצצת מ 0.4ממ.
  2. למה? אם היה נכנס בך מישהו מאחורה, יהיה קשה להוכיח מי אשם?
  3. נהג האוטובוס עשה חישוב פשוט. לחתוך אותך ולהמשיך להתקדם, או להמתין בתחנה עד שכולם יעברו, כי גם אם היה מאותת חצי שנה, אף אחד לא היה נותן לו להשתלב. עיכובים כאלה גורמים לאוטובוסים לאחר, ואז באים לאוף טופיק להתלונן על תחבורה ציבורית איטית ומייגעת. לא יודע למה, אבל אני תמיד נותן לאוטובוסים(ציבוריים)זכות להידחף, לחתוך ולעקוף. גם ככה התחבורה הציבורית כאן מתחת לכל ביקורת, ועם כל הפקקים בכבישים - עדיף שאוטובוס מלא נוסעים יגיע בזמן, מאשר להיאבק איתו בכביש ולעכב 50 אנשים.. אבל בגדול מסכים איתך על כישרונות הנהיגה של נהגי האוטובוסים..
  4. למה לא בטוח שיצליח? התיקון לא עלה 3700, אלא פחות מ 1700 כולל מעמ. כל השאר זה טיפול כולל טיימינג. החלפת מנוע? עשרות אמרו לי שהחלפת מנוע זה חתול בשק. והיה עולה למעלה מ 6 אלף שח כולל עבודה..
  5. כן, אבל להחליף רכבים יהווה הוצאה גדולה מדי עבורי. עד שהפונטו לא תתפגר סופית, אצטרך לסבול את מצבי הרוח שלה..
  6. בטח, 3800שח. למה למכור? אין בעיות ברכב. מה יהיה בעתיד? מי יודע.. בינתיים עושה את העבודה
  7. חזרו אלי מהדואר היום בקשר לחבילה הנ"ל. אמרו שהיא בעצם עדיין לא שוחררה מהמכס ויש להמתין עוד כמה ימים. למרות שעבר כמעט חודש. יש לי תחושה שהיא תעוכב וידרשו כל מיני תשלומים מעיקים.. :/
  8. אז צדקתם, הרשתית, אגן שמן ומשאבת שמן היו מלאים בבוצה, כנראה עקב אחזקה לקויה. הכל טופל כמו שצריך, ניקיונות, פלאשינג, החלפת פילטר שמן, על הדרך גם טיפול גדול כולל טיימינג. תודה לכם על עזרה, ותודה לשלמה ממוסך פיאטון בת"א, שתמיד עושה עבודה מקצועית ולא מחפש לגזור קופון. הרכב כמו חדש לבינתיים
  9. בסוף אמזון ישתלטו על כל הפורום.
  10. לזקן עדיף מכונה ייעודית, או שמכונת תספורת גם זורם?
  11. חבילה נשלחה ב 10/9 ב 20/9 רשום באתר הדואר שהחבילה הותרה מהמכס ועוברת להמשך מיון. עד היום אין חבילה ואין עדכון. להתקשר אליהם? להמתין? להיפרד מהחבילה?
  12. מתנחל לשאלות. אגב, איך אתה מתכנן להביאו ארצה?
  13. בביקורות שונות משווים בין 1+3 וגלקסי 7. הגלקסי תמיד מנצח.
  14. נופל באיכות מצלמה? הוא עובר את גלקסי 7 ואייפון 7 באיכות, על מה אתה מדבר? הייתי קונה אותו, אבל מחכה לשישי השחור, אולי תהיה הנחה.
  15. גם אני מכיר נהגים כמוכך. חושבים שהם הכי חכמים בכביש. ואולי אתה באמת כזה, חושב, מחשב, מתכנן ומבצע. למה שתעמוד בפקק אם אפשר לעקוף אותו, להצביע על כל הנהגים הפחות טובים ממך ולגכח עליהם. מילא לעשות את זה ולשתוק, אבל לבוא לכאן ולהתגאות בהישגך? כל הכבוד. כמובן שבדרך חזרה, תחנת דלק סיירים זה עוד קיצור בשבילך. אז אתה מבצע את התרגיל שלך יום יום, עם הזמן נהגים אחרים מתחילים לעשות את אותו הדבר. "למה שאני אחכה עם המעפנים אם אפשר לחתוך כמו האליטה?" אז חלק מצליחים לחתוך בלי לעכב, אבל הרוב נדחפים. נדחפים ודופקים ברקסים כי נכנסו מהר מידי, וגורמים לאחרים להאט ולהאריך את העומס. ואז המעפנים מתחילים להתעצבן, ולא לאפשר לנדחפים לחתוך, מה שגורם לבלימות פתאומיות וחסימת נתיב לאלה שכן צריכים ימינה, לראשל"צ. אז כן, תודה רבה לך!
  16. https://youtu.be/Uo3cVuvVRUE ?
  17. 2500 + מחיר הרכב? למי יש מסגרת כזאת בכרטיס?
  18. מסרו הסרטון לנהג מונית?
  19. תודה, אלכס.
  20. מהיכן מומלץ לרכוש פילטר cpl ל 118? ויש כבר ל 119?
  21. מעניין. אני עובד כ 15 שעות ביום. המעסיק מעריך? לא. מצפה ליותר, "יש עבודה אז עובדים". אחרי שעברתי על הדיון, מתחיל לשקול החלפת מקצוע, לרתך
  22. תתחדש. אם היית רושם שהתמונות צולמו עם סלולרי, לא הייתי מבחין בהבדל..
×
×
  • תוכן חדש...