גם אני מכיר נהגים כמוכך. חושבים שהם הכי חכמים בכביש.
ואולי אתה באמת כזה,
חושב, מחשב, מתכנן ומבצע.
למה שתעמוד בפקק אם אפשר לעקוף אותו, להצביע על כל הנהגים הפחות טובים ממך ולגכח עליהם.
מילא לעשות את זה ולשתוק, אבל לבוא לכאן ולהתגאות בהישגך? כל הכבוד.
כמובן שבדרך חזרה, תחנת דלק סיירים זה עוד קיצור בשבילך.
אז אתה מבצע את התרגיל שלך יום יום, עם הזמן נהגים אחרים מתחילים לעשות את אותו הדבר. "למה שאני אחכה עם המעפנים אם אפשר לחתוך כמו האליטה?"
אז חלק מצליחים לחתוך בלי לעכב, אבל הרוב נדחפים. נדחפים ודופקים ברקסים כי נכנסו מהר מידי, וגורמים לאחרים להאט ולהאריך את העומס.
ואז המעפנים מתחילים להתעצבן, ולא לאפשר לנדחפים לחתוך, מה שגורם לבלימות פתאומיות וחסימת נתיב לאלה שכן צריכים ימינה, לראשל"צ.
אז כן, תודה רבה לך!