Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. https://www.amazon.it/gp/aw/d/B06XW9CFZH/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A11IL2PNWYJU7H&psc=1&th=1 לבחור בצבע viola ומוכר אמזון.
  2. הגיעו כמה טפסים מהביטוח. מסתבר שיש תיקון קטן, הרכב הנפגע עבר בדיקת שמאי חודש לאחר האירוע. האם עדיין ניתן לטעון שהבדיקה לא רלוונטית?
  3. התובע היא חברת הביטוח. אתה מציע לגשת למשפט ולערער על גובה התשלום, בגלל שהוגש דו"ח שמאי לאחר 3 חודשים? אגב עליה בפרמיה, כשקרתה התאונה הביטוח ביטל את ההנחה בטענה כי יש תיק פתוח וזה מבטל את הנחת ההעדר תביעות. למעשה, הפרמיה כבר עלתה לפני שנתיים. מה יקרה עכשיו, עוד 3 שנים?
  4. לא צילמה דבר בזמן האירוע, מלבד הרישיון וביטוח שלי. הגברת הייתה בעצירה מוחלטת כאשר עברתי נתיב. אבל איך אני מוכיח את זה, אם צריך בכלל?
  5. מה שבתמונה של הרכבי, שייך לתאונה המדוברת. בטופס הודעה לביטוח רשום "נהגת הרכב הפוגע לא הייתה מרוכזת בכביש אלא במכשיר הסמרטפון שלה ונכנסה בי כאשר עברתי נתיב כחוק. צמיד שמאל קדמיה שלה פגע בצד ימין אחורי שלי. בתאור נזקים רשום שפשפוף קל, אצלי ושפשוף קל אצלה.
  6. מדובר בתאונה קלה עם שפשופים קלים לשני הרכבים. עמדתי כ 20 מטר מצומת מרומזר, בנתיב השמאלי לנסיעה ישר, מתוך 2. כשהתחלף לירוק והתנועה החלה לזוז, הגברת בנתיב לידי הייתה עם הראש למטה שקועה במכשיר הסלולרי, בזמן שכולם התקדמו והנתיב שלה התפנה. החלטתי לעבור לנתיב שלה, אבל כשכמעט סיימתי את המעבר נתיב, הגברת החליטה להתחיל בנסיעה, נגעה בי ועצרה. עצרנו בצד להחליף פרטים, אבל מכיוון שהנזק אצלי נמחק עם מגבון, החלטתי לשכוח מכל הנושא. אחרי כמה ימים מתקשרים מהביטוח טוענים שדיווחו על תאונה באשמתי. מילאתי טופס המתאר את המקרה, וכי איני אשם בתאונה. כעבור שנתיים מתקשרים מהביטוח שוב, יש תביעה בבית משפט. מכיוון שלפי דעתם אני אשם, אין ייצוג. 2 אופציות, תשלום השתתפות עצמית של 1500שח, או בית משפט על סך 2500שח. בנוסף, הגברת ניגשה לשמאי רכב 3 חודשים לאחר התאונה. זה קבע כי יש נזק ויש לתקן את הפגוש - 2000שח סה"כ. יש לציין כי ביום התאונה הפגוש לא היה במצב חדש וקשה לומר איזה נזק בדיוק נגרם כתוצאה מאותה תאונה. להזכיר, הנזק אצלי ירד כולו עם מגבון. איך יכול היה לגרום לכזה נזק אצלה? צירפתי תמונות של הרכבים. שלה השחור, שלי הכסוף.
  7. לא יעזור. מניסיון. מבחינתן אתה סתם מרעיש. אגב, גברים לא נוהגים יותר טוב. את הנשים לפחות ניתן לצפות. בתל אביב בכלל אין לאף אחד אלוהים. תרבות נהיגה מהגיהינום..
  8. שולחים, אבל לא לתיקון. ברגע שיש תקלה, מודיעים לאמזון והם שולחים מוצר חדש. אתה צריך להחזיר להם את המוצר התקול. אמזון מחזירים את דמי המשלוח. מושלם, לא?
  9. תודה רבה, נשמע ממש מעניין. יש היצע רחב של רכבים?
  10. בכמה אוויס מציעים i20? וכמה תעלה חבילת השירות שלהם, אקספרס? אגב, מה קורה אם פורשים בתום תקופת הליסינג? מתנצל מראש על ההתעלקות.
  11. בארה"ב פורד כזאת זה הפיקנטו שלנו.
  12. עדיין, צריך ללכת לדואר לשלוח חזרה את הפגום ולבקש מאמזון החזר על השילוח..
  13. ובכל סניף של סמסונג ישראל
  14. בכל סניף ksp
  15. כל המנועים ב 108, הם טויוטה? עריכה, מצאתי את התשובה. 1.0 טויוטה, 1.2 פיזו-סיטראן. The 108 comes with two engine options: a 1.0-litre three-cylinder common to all the cars in the PSA/Toyota city car joint venture, as well as a 1.2-litre PureTech engine that only features in the Peugeot and Citroen models.
  16. אם אינני טועה, הבחור מתאר את המתרחש בנמל חיפה. בנמל אשדוד זה מעט שונה. רכבים המגיעים לנמל, יורדים לשטחי המתנה. משם הם מובלים על גבי מוביליות לבונדדים של היבואנים. כלמוביל באשודד, סמלת וקיה באשקלון, צמפיון, טויוטה, קרסו ו umi בפארק ראם. בכל בונדד כזה הרכב עובר כמה תחנות כמו שטיפה, התקנות, פחחות וצבע, אם צריך, וחוזר לחניה ממתין לתחנה הבאה. התחנה הבאה היא או מרכז התקנות או סוכנות/מגרש ליסינג. כמובן, על גבי מוביליות. הרבה התקנות מבוצעות בצריפין - חיישנים, מולטימדיה, קודנית... או מהבונדד לסוכנות, עבור לקוח שהזמין. אמרו שברכב לא נוגעים רק לשם שינוע? אז אמרו. לא מזמן ראיתי כמה חבר'ה על טויוטה chr נוסעים עם ג'ריקן מלא בנזין, לתדלק chr אחרת, ואח"כ זורקים אותו בתא מטען. ורכבים עם חלונות פתוחים זה לא מחזה נדיר. נהג מובילית לשעבר.
  17. אז מעדכן ומסכם, לאחר התקיפה הוגשה תלונה במשטרה - נסגרה, חוסר עיניין. לאחר מכן הוגשה תביעה על הוצאות טיפול וטרינרי. לאחר שנודע לנתבעת, בעלת הכלב, על התביעה, התחילה לאיים שתפגע בי, בו, בה וכו' הוגשה תלונה - נסגרה, חוסר עיניין הוגש צו הרחקה - נדחתה, השופטת קבעה כי מדובר בשיחה בין שכנים(" אשים את הראש של הכלב שלך במעלית"), יש לציין כי במהלך הדיון קראו לביטחון כדי להרגיע את הגברת התביעה עצמה - דחתה התובעת הביאה עד, שכן חבר, שהעיד כי לא ראה מעולם את הכלב בחוץ, לעיתים נדירות. העיד כי אופי הכלב נהדר וחברותי מאוד. לא היה נוכח באירוע. אשתי טענה שזיהתה את הכלב מיידית והצגנו תמונות שהכלב תמיד לבד בחוץ. כמו כן גם עדות מוקלטת של שכן אחר שהכלב תמיד בחוץ וכבר תקף כלב אחר. לא קיבלה את זה. הזוי..
  18. thenewguy

    התחדשתי ב x-trail

    שיאללה, חכה שתנהג על 2500 סמ"ק. אתה לא יודע מה מחכה לך. Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
  19. הייתה תקינה. בדקתי גם מכונות אחרות. יכול להיות שחם בשבילך, הוא פושר בשבילי. לפי דעתי, אין טעם להוציא 1300שח כשיש מכונה ב 700שח שתוציא אותו טעם של קפה.
  20. כל המכונות של נספרסו, מוציאות את אותו הקפה. הייתה לי לטיסימה, נוחה מאוד, אבל מתסכל לנקות את המתקן של החלב. כמו כן, מוציאה חלב פושר והקפה מתקרר ממש מהר. מכרתי והחלפתי לסיטיז ומילק. זאת עם המקציף בצד. מאז הקפה יוצא חם כמו שצריך וכולם מרוצים.
  21. מה לגבי 3008 החדשה?
  22. בקנדה אין דבר כזה, למשל. כן מחייבים כלי רכב לעבור בדיקה מכנית אחת לחצי שנה או שנה( אוטובוסים, משאיות, רכבי חירום ושירות). בדיקה בסגנון טסט עושים בקנדה כדי לאפשר העברת בעלות. מעבר לזה, בודקים במוסך מה שצריך ומתקנים.
  23. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00RTJ9SV2/ מזמין מ https://footactive.co.uk/magento-root/footactive-orthotic-insoles/footactive-workmate קופון 20% NEWYOU
×
×
  • תוכן חדש...