מדובר בתאונה קלה עם שפשופים קלים לשני הרכבים.
עמדתי כ 20 מטר מצומת מרומזר, בנתיב השמאלי לנסיעה ישר, מתוך 2.
כשהתחלף לירוק והתנועה החלה לזוז, הגברת בנתיב לידי הייתה עם הראש למטה שקועה במכשיר הסלולרי, בזמן שכולם התקדמו והנתיב שלה התפנה.
החלטתי לעבור לנתיב שלה, אבל כשכמעט סיימתי את המעבר נתיב, הגברת החליטה להתחיל בנסיעה, נגעה בי ועצרה.
עצרנו בצד להחליף פרטים, אבל מכיוון שהנזק אצלי נמחק עם מגבון, החלטתי לשכוח מכל הנושא.
אחרי כמה ימים מתקשרים מהביטוח טוענים שדיווחו על תאונה באשמתי. מילאתי טופס המתאר את המקרה, וכי איני אשם בתאונה.
כעבור שנתיים מתקשרים מהביטוח שוב, יש תביעה בבית משפט. מכיוון שלפי דעתם אני אשם, אין ייצוג.
2 אופציות, תשלום השתתפות עצמית של 1500שח, או בית משפט על סך 2500שח.
בנוסף, הגברת ניגשה לשמאי רכב 3 חודשים לאחר התאונה. זה קבע כי יש נזק ויש לתקן את הפגוש - 2000שח סה"כ. יש לציין כי ביום התאונה הפגוש לא היה במצב חדש וקשה לומר איזה נזק בדיוק נגרם כתוצאה מאותה תאונה.
להזכיר, הנזק אצלי ירד כולו עם מגבון. איך יכול היה לגרום לכזה נזק אצלה?
צירפתי תמונות של הרכבים.
שלה השחור, שלי הכסוף.