Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. זכרון sd של חברת Kingston, יהיה בסדר עבור a118c? לא מוכרים סמסונג ב ksp לצערי..
  2. מכרז לתפקיד סוור בנמל אשדוד, בהצלחה, https://www.ashdodport.co.il/about/careers/pages/savarim-2017.aspx
  3. ידוע לך כמה עולה לשפץ?
  4. מעולה. יש צמיגים ברמה דומה, בפחות שקלים? בנוסף, תוכל להמליץ על פנצריה באשדוד? רב תודות!
  5. כן, צודק. חיפוש היה בהחלט עוזר. אם כך, עושה רושם שצמיגי גודייר effientgrip performance יהיו בחירה טובה? http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=510&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18&type=1 מה דעתך?
  6. הגיע זמנם, חייב להחליף. אני לא מבין הרבה בסוגים ודגמים, לכן אשמח להמלצה מכם. הרכב הוא וולקסווגן ג'טה, אם זה משנה. הרכב לא נוסע הרבה, כ 5 אלף בשנה. אולי קצת יותר.
  7. אהלן, כרגיל, פיאט פונטו, תקלה נוספת. מאז שרכשתי את הרכב, הייתה לו בעיה עם ההגה החשמלי. אחת לחודש, חודשיים נדלקת מנורת הגה אדומה בלוח השעונים והודעת "כשל בהגה". ואין הגה כוח. כיבוי מנוע והנעה מחדש היו פותרים את הבעיה לעוד חודש חודשיים. כשהתחיל החורף והבקרים נהיו קרים, התופעה מתחילה לחזור אחת למספר ימים. אז.. מה עושים, ואיזו הוצאה אפשר לצפות?
  8. אנגליה? מחכה חודשיים כבר ל 2 חבילות. ספק אם יגיעו..
  9. דווקא להוציא חבילות מהארץ הם זריזים. תוך שבוע וחצי הגיעה ליעדה חבילה ששלחתי לקנדה. עד הדלת. הם פשוט לא ערוכים לקבל כמויות כאלה של דואר. הבעיה היא שהכמויות ילכו ויגדלו, והם מצידם לא עושים היום הרבה כדי להתייעל..
  10. נראה כמו שערות..
  11. מרכבים והארגז מייצרות ומרכיבות בארץ. אייריזר מגיעים מורכבים. רואה אותם בנמל בד"כ. לא יודע לגבי הרכבות אייריזר בארץ..
  12. אחלה טראמפ. מה רוצים מהבחור? "בשעה האחרונה צייץ הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, מחשבון הטוויטר שלו כי הבנק היפני SoftBank הסכים לבצע השקעות בגובה 50 מיליארד דולר בארה"ב, מה שצפוי לייצר כ-50 אלף משרות חדשות במדינה." http://m.bizportal.co.il/wallstreet/news/article/457993
  13. שוב, אין ספק שהשיאומי יותר טוב, יותר מתקדם ויותר חזק. אבל, הוא עולה 340$ בהשוואה ל 130~$ לרובוט של ilife. גם ilife עובדים למעלה משעתיים, ועוצמת השאיבה שלהם מספיקה לשאיבת אבק ולכלוך. בקיצור, השיאומי יותר טוב, גם ניטו וגם איירובוט טובים יותר מ ilife, אבל בסופו של דבר הוא יעשה עבודה לא פחות טובה ועולה גרושים.
  14. לפי הסרטון, ה ilife מנצח בגדול אסף בסך הכל 3 גרם פחות מהשיומי, ועולה יותר מחצי פחות. כן, השיומי שיטתי, נראה טוב וכנראה יותר עוצמתי. בסופו של דבר, עם שניהם הבית יהיה נקי.
  15. לפי התגובות, הפרו החדשות מעולות. מזמין, תודה.
  16. ההיבריד עדיפות על הפיסטון? ראיתי שרוב הדעות נוטות חד משמעית לכיוון הפיסטונס. איך ההיבריד פרו בהשוואה לפיסטונס וההיבריד?
  17. למה השתתפת בהגרלה, כל שנה?
  18. יש דיל ל trimmer?
  19. אמור להיות איזה מבצע על טרימר של פיליפס? ה 5200.
  20. דווקא גירבסט ממש מאכזבים אותי.. הזמנתי ב 11.11 משלוח אקספרס aramex ועדיין לא הגיע. העיקר שהצד הישראלי דאג מהר מאוד לקחת תשלום.. והדואר.. פריטים מסין הוזמנו מ 17/9 עדיין לא הגיעו פריטים מאנגליה הוזמנו מ 28/9 עדיין לא הגיעו :/
  21. הצליח להפתיע..
  22. העמודים רצים כאן מהר.
  23. יש משהו מעניין בתחום המשאבות הנקה? החבילה מבריטניה מתעכבת, ואני חושש שלא תגיע מעולם( ללא מסםר מעקב). הכילה משאבה הנקה. מחפש אוונט או מדלה חשמליות. עדיין לא סגור סופית איזו בדיוק. כדאי לחכות לשישי השחור או לקפוץ לשילב הקרוב לביתי? לצורך העיניין, מדלה סווינג עולה 850שח ואוונט 550שח.
  24. חסר תקדים זה 2000שח ומטה.. גומובייל מוכרים ב 2530שח http://www.gomobile.co.il/items/838357-Samsung-Galaxy-S7-Edge-
  25. לגמרי. בלי מעקב עדיין לא קיבלתי חבילות מסין כבר חודשיים, ועבר למעלה מחודש מאנגליה. למעלה מחודש מאנגליה! ביזיון. אגב, היום שלחתי חבילה לקנדה, אמר שיגיע תוך שבוע ימים. מעניין.
×
×
  • תוכן חדש...