אהלן,
כרגיל, פיאט פונטו, תקלה נוספת.
מאז שרכשתי את הרכב, הייתה לו בעיה עם ההגה החשמלי. אחת לחודש, חודשיים נדלקת מנורת הגה אדומה בלוח השעונים והודעת "כשל בהגה". ואין הגה כוח.
כיבוי מנוע והנעה מחדש היו פותרים את הבעיה לעוד חודש חודשיים.
כשהתחיל החורף והבקרים נהיו קרים, התופעה מתחילה לחזור אחת למספר ימים.
אז.. מה עושים, ואיזו הוצאה אפשר לצפות?