מקרה מאוד מעניין שקרה.
קיבלתי היום בדואר קנס על סך 730שח, עם פרטים מדויקים על ביצוע העברה. זאת אומרת, יש תאריך, יש שעה, יש מיקום ואפילו כתובת מגורים שלי( אגב, שלא מעודכנת בת"ז. בשבב של הכלב, כן.).
איפה הבעיה?
א. בשעת העבירה, הייתי בעבודה. מי סרק לכלב את השבב אם הוא היה בבית?
ב. לכלב יש רשיון בתוקף.
ג. הדו"ח הגיע אחרי סכסוך עם השכן.
אין ספק שהדו"ח יבוטל.
השאלה היא, האם פקח של העירייה השתמש בכוחו ומעמדו, על סמך בקשה של השכן-חבר, כדי להנפיק דו"ח כוזב? ואם כן, מה עושים נגדו?