Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. אם כך, היא עשתה רוורס ב 3 שניות. כן, ראיתי שהסרטון מואץ בחלקו. יש שעון מובנה בסרטון.
  2. 33 שניות לקח לה לזוז הצידה. 25 שניות לקח לך לעשות רוורס. לא מבין למה לדפוק פוסט עצבני על כל שטות.
  3. יש גלקסי ס7 ב 1800 מאמזון גרמניה.
  4. לאן עפת?
  5. זריזים. הזמנתי chuwi hi10pro מאליאקספרס. נראה כמה זמן יקח..
  6. ומספרים שנהגי סמי טריילר לא מרוויחים טוב.. איפה עובד? תתחדש.
  7. מעניין
  8. אצטרף לסטטיסטיקה, לאבי ג'טה 2014, הרכב עשה עד היום כ 40000קמ. בשנה הראשונה החליפו מצמדים. בשנה השנייה החליפו את המכטרוניקה(?). כיום הרכב רועד בתחילת נסיעה ומגמגם בין הילוך 1-2. לטענת מוסך יבואן, הכל תקין. כנראה מבחינתם זה כבר הנורמה.. רכב הבא? לא vag.
  9. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00RTJ9RKE/ יותר מומלצים מ scholl מכאן אפשר להזמין עם משלוח לארץ https://footactive.co.uk
  10. תחליף מקצוע, לצלם. קפוץ על ספינת שייט תענוגות, בטוח תמצא שם משהו מעניין.
  11. אם כך, אני מניח שהדו"ח הונפק בשעה המצויינת בתאריך העבירה, אך בשעה זו המחלקה הווטרינרית סגורה. המחשב מדפיס דו"חות אוטומטית?
  12. מה הכוונה, להעיד אותו?
  13. חובת רשיון וסימון אלקטרוני 2. (א) לא יחזיק אדם כלב בתחום העיריה, אלא אם כן ניתן לגביו רשיון מאת המנהל ובהתאם לתנאי הרשיון, כולל סימונו האלקטרוני של הכלב. הכלב חוקי, תמיד עם רצועה. העיניין הוא אחר, מי דאג לדו"ח, ועל סמך מה הוא הונפק? אם אבקש להישפט, יגיע נציג של המחלקה הוטרינטית, או הפקח בעצמו? איך מסרסים את הפקח הסורר?
  14. לאבי מיזו נוט 2. הוא מרוצה, בעיקר אחרי העדכון האחרון של flyme, שנהיה יותר מלוטש. נוט 3 תהיה בחירה טובה.
  15. רשום "ליד *כתובת המגורים שלי*". שם אכן אני נוהג לטייל עם הכלב.
  16. זה בעצם מה שעשו.( למה דווקא השם שלי? ) הדו"ח עושה רושם כי היה פקח בתאריך, שעה ומיקום וזיהה שלכלב אין רישיון.
  17. מקרה מאוד מעניין שקרה. קיבלתי היום בדואר קנס על סך 730שח, עם פרטים מדויקים על ביצוע העברה. זאת אומרת, יש תאריך, יש שעה, יש מיקום ואפילו כתובת מגורים שלי( אגב, שלא מעודכנת בת"ז. בשבב של הכלב, כן.). איפה הבעיה? א. בשעת העבירה, הייתי בעבודה. מי סרק לכלב את השבב אם הוא היה בבית? ב. לכלב יש רשיון בתוקף. ג. הדו"ח הגיע אחרי סכסוך עם השכן. אין ספק שהדו"ח יבוטל. השאלה היא, האם פקח של העירייה השתמש בכוחו ומעמדו, על סמך בקשה של השכן-חבר, כדי להנפיק דו"ח כוזב? ואם כן, מה עושים נגדו?
  18. אם לידיעה, לפחות תגיד איזו חברת השכרה.
  19. המוכר טוען שהקוד משחרר נעילה אזורית.
  20. נעילה אזורית היא סימית. בעלי סמסונג עם נעילה, כאשר אתם מפעילים את המכשיר, מה קורה?
  21. מציע לך לשלוח אימייל לסניף ממנו אתה רוצה למשוך את הרכב. הזמנתי מיורופקאר ישראל, מרצדס מסניף איטליה, כדי לחצות לסלובניה. אמרו שאין בעיה וסע לשלום. כשהגעתי לקחת את הרכב אמרו לי שאין סיכוי כי הביטוח לא תקף, ספציפית על רכבים גרמניים. מנגד, בדוכן אוויס שיחררו לנו אודי ללא בעיה.
  22. אלה שנתקעו עם הגלקסי הנעולים ניסיתם? http://www.ebay.com/itm/272052385920
  23. לא עדיף לחייג לסמסונג איטליה?
  24. חברה בה אני עובד מחפשת נהג טריילר מאשקלון. פרטים בפרטי.
  25. באמזון גרמניה יש גלקסי 7 ב 2060שח כולל הכל, למי שמחפש. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01BTZFQX0/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1&th=1
×
×
  • תוכן חדש...