Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. אין לך דרך אחרת לעשות כסף, מלבד נהיגה על משאית? מקצוע לא משתלם בכלל. בכל אופן, רוב מקומות העבודה הן ללא סבלים, כך שאתה תהיה לבד במשאית.
  2. ומיסים? יגיע למעלה מ 2000..
  3. סיקרנת אותי. איך נסיעות בתחבורה ציבורית, הרבה מהן, דורשות טלפון נייד בעל איכות בניה גבוהה?
  4. תגיד, יש לך כמה שניות לפני שהסרטון מתחיל?
  5. רוני, ביבי או בוז'י?
  6. אז.. טוב לישראל או לא? יקל בהגירה? יבטל צורך בויזה לתיירים?
  7. תשלח להם אימייל עם המספר מעקב של אמזון, תשאל מה נשמע עם החבילה שלך. [email protected] יביאו לך מס מעקב של דואר ישראל, משם תתקדם בהתאם.
  8. אל תסתבך http://m.gearbest.com/a119-_gear/ קופון CAR18OFF עם גיפיאס 83.64$ בלי 71.39$
  9. ממש חשבתי ללכת על ה mi5s, עם חיישן מצלמה כמו של גוגל פיקסל, אבל לפי כל מיני השוואות.. המצלמה של גלקסי 7 עדיין יותר טובה. חבל שהגלקסי כל כך כך יקר!
  10. סתם ונדליזם זה לבוא, לעקם את הזרוע וללכת. לבוא עם כלים ולפרק את הזרוע בצורה "נקיה", לא נראה כמו ונדליזם..
  11. שמת מצלמה, קלטת את הבנאדם. אתה לא מזהה. מה זה נתן לך?
  12. למרות שתכננתי, לאור התגובות, זרוע חדשה כבר לא ארכיב.. שיהיה להם לבריאות.
  13. שים לב טוב טוב לעבודה ולשמשה שאתה מקבל באמת. אצלנו המתקין חתך את ריפודי הגג עם סכין יפנית, השחיר כמה פלסטיקים בידיים מלוכלכות ושם שמשה במידה לא נכונה.
  14. כולה פיאט פונטו אומללה. כמה כבר עולה דבר כזה?
  15. לפחות הם לא מציעים רוטציה..
  16. אם כבר בוסים.. "בוס מהאגדות: חילק לעובדיו 400 דירות ו-1,260 כלי רכב" http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001159246
  17. התקנה מחייבת רק סטייה מנתיב והתראת התנגשות. זה מה שה 119 נותנת, אבל.. "סמנכ"ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור, ציין כי מערכות הבטיחות יותקנו באמצעות יצרנים מקומיים או נציגי היצרנים מחו"ל" כנראה שמצלמות דרך עם פיצ'רים דומים, לא יעברו במכון הטסטים. אגב, אם המערכת כל כך מצילת חיים כפי שרשמו בהודעת התקנה, למה לא חייב את כלל כלי הרכב בכבישים?
  18. אם כך, גם מצלמת דרך a119 נותנת התראות כאלה. עולה בסהכ כ 70$..
  19. וואלה.. האם החק מחייב התקנת מובילאיי, או כל מערכת סינית זולה תעשה את העבודה?
  20. מעניין. מאיפה בארץ? מחכה לחבילות מה 17.9..
  21. מה ההבדל בצבע המדבקה?
  22. מישהו קיבל לאחרונה דואר מסין, לא רשום?
×
×
  • תוכן חדש...