התקנה מחייבת רק סטייה מנתיב והתראת התנגשות. זה מה שה 119 נותנת, אבל..
"סמנכ"ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור, ציין כי מערכות הבטיחות יותקנו באמצעות יצרנים מקומיים או נציגי היצרנים מחו"ל"
כנראה שמצלמות דרך עם פיצ'רים דומים, לא יעברו במכון הטסטים.
אגב, אם המערכת כל כך מצילת חיים כפי שרשמו בהודעת התקנה, למה לא חייב את כלל כלי הרכב בכבישים?