Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. עדיין מחפש, אשמח להכוונה.
  2. איך שהגעת לצומת, ממש בהתחלה, למה החלפת נתיב?
  3. איפה מומלץ להזמין advantage 40 לכלב? ניסיתי דרך chemistdirect אבל ההזמנה כנראה אבדה. יש עוד אתרים מומלצים?
  4. נשלחה מאמזון בריטניה ב 10 לאוקטובר, הגיעה היום.. iparcel - דואר שליחים. מאכזב מעט.
  5. כנס לגוגל מפות, תרשום ביקורת על השירות בסניף הספציפי. שכולם ידעו!
  6. thenewguy

    וולוו S90 בישראל

    ראיתי אותה על מובילית היום. גדולה
  7. כמעט..
  8. יפה לך. מחכה ל 2 חבילות מאנגליה.. אחת מ 28/9 והשניה מ 8/10 :/
  9. אז זה טוב או לא טוב? כי אני מעדיף שרכב אוטונומי ינהג טוב יותר מבן אדם. [emoji6]
  10. פעם אחרונה שהייתה אצלי בעיה בהשכרה והייתי צריך להתקשר לישראל, פשוט ביקשתי לחייג לחו"ל מהדלפק ממנו לקחתי את הרכב.
  11. אכן היגיון אומר ללכת על הקצב היותר גבוה, אך רזולוציה גבוהה יותר לא תיתן יותר פרטים בפריים?
  12. ב a119, עדיף רזולוציה מקסימלית, 2k, בקצב של 30 fps או שעדיף 1080p בקצב 60fps? כמו כן, מה ההבדל בין התדרים, 50/60 ומה עדיף?
  13. אכן שולח, אבל שים לב שככל הכנראה תצטרך לשלם מיסים בארץ..
  14. בקנדה הייתי קונה ארגזים של 24 פחיות קולה/פפסי/דר פפר וכו' ב 4.99, דולר קנדי. בערך 15שח.. עפים פה עם המחירים של השווארמה/פלאפל. פיתה+לאפה ו 2 שתיה קטן עלה לי 90שח. 90שח!
  15. לא חייב כלום ואפשר לטייל גם בתחבורה ציבורית. פספסת את הנקודה כאן..
  16. כנ"ל אשתי. יהלום 1.6 קראט > מרצדס cls550?!
  17. חיוותי שירות דומה ב AVIS בקנדה. הזמנתי שבועיים מראש שברולט אימפלה, כשהגעתי לקבל את הרכב, היא מושיטה לי מפתחות של יונדאי. אלנטרה. כששאלתי מה הקשר בין הרכבים, אמרה לי שזה Similar. למרות שאצלם רשום יונדאי סונטה בקטגוריה מתחת לאימפלה, אז איפה היא ואיפה האלנטרה.. בכל אופן, זה היה או זה פלוס הנחה של 50$ או פורד 150.. מצד שני, באיטליה דווקא מאוויס הגיעה הישועה. אחרי ש Europe car עשו קטע ממש ממש מסריח, מבין 8 סניפי השכרה רק באוויס הצליחו לעזור לנו עם רכב דומה למה שביקשנו.
  18. יפה, רמות אמון שעוד לא נתקלתי בהן בארץ. "יש לך חוב על החבילה, אבל קח אותה ותשלם בזמנך הפנוי" יפה!
  19. הכבל הארוך. כרגע היא עובדת כאילו כלום לא קרה, גם אם יבינו, מה יוכלו לעשות? "המוצר תקין, מה אתה רוצה מאיתנו?" בכל אופן, קיבלתי אותה היום ודיווחתי כ doa. מה הם עושים במצב כזה?
  20. מבאס.. עד שקיבלתי את a119, חיברתי לחשמל לבדוק תקינות, מוציא את הכבל usb, וחתיכה התפרקה ונתקעה בחיבור! התיישבה טוב גם, לקח כמה מאמצים לשחרר את החלק.. בסוף יצא, אבל כשחיברתי כבל אחר היא לא עבדה יותר. מאוחר יותר התעסקתי איתה שוב וכנראה אחד הפינים התעקם שם בפנים. ניסיתי ליישר עם סיכה והיא חזרה לעבוד, אבל עכשיו אני בתחושה שזה חיסור רופף ומי יודע מתי הפין הזה שוב יעשה בעיות :/ מה כדאי לעשות? לעזוב את זה ככה הוא לשלוח חזרה בתקווה שיחליפו? כי עכשיו היא עובדת והם לא יבינו מה אני רוצה מהם.. נ. ב. הנחתי שהחיבור חשמל מגיע כמו ב 118, כבל ארוך וחיבור מצת מובנה, מה שגרם לי להזמין מטען מפוצל usb בנפרד, אבל כנראה שב 119 השכילו ועשו הפרדה. בקופסא יש מטען 2 יציאות 3.1 אמפר.
  21. בשעה טובה הגיעה החבילה משוויץ שנשלחה ב 9/9.. אבל! נבדקה במכס, הודבק על גבי החבילה "חייב בתשלום" וצורף טופס לתשלום. יש לציין כי החבילה נמסרה לידי ללא צורך בתשלום. האם מחובתי ללכת לדואר רגיל ולשלם את הסכום?
  22. זה מעניין.. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154626657867929&id=134414062928
  23. שנה וחצי ולשדרג? המכונה הנוכחית שלי עובדת כבר קרוב ל 10 שנים.
  24. כמו בענף נהגי התובלה. אין באמת מחסור בעובדים, יש מחסור בעובדים זולים שגם יסכימו לפחות תנאים. בעלי אינטרסים בוכים קצת בתקשורת, והמשרד הרלוונטי ידאג כבר לאשר ייבוא של עובדי חינם, שבסופו של דבר יורידו את המשכורות בכל התחום.
×
×
  • תוכן חדש...