מבאס..
עד שקיבלתי את a119, חיברתי לחשמל לבדוק תקינות, מוציא את הכבל usb, וחתיכה התפרקה ונתקעה בחיבור!
התיישבה טוב גם, לקח כמה מאמצים לשחרר את החלק.. בסוף יצא, אבל כשחיברתי כבל אחר היא לא עבדה יותר.
מאוחר יותר התעסקתי איתה שוב וכנראה אחד הפינים התעקם שם בפנים. ניסיתי ליישר עם סיכה והיא חזרה לעבוד, אבל עכשיו אני בתחושה שזה חיסור רופף ומי יודע מתי הפין הזה שוב יעשה בעיות :/
מה כדאי לעשות? לעזוב את זה ככה הוא לשלוח חזרה בתקווה שיחליפו? כי עכשיו היא עובדת והם לא יבינו מה אני רוצה מהם..
נ. ב.
הנחתי שהחיבור חשמל מגיע כמו ב 118, כבל ארוך וחיבור מצת מובנה, מה שגרם לי להזמין מטען מפוצל usb בנפרד, אבל כנראה שב 119 השכילו ועשו הפרדה. בקופסא יש מטען 2 יציאות 3.1 אמפר.