Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. לא נשמע סביר שנתקע ההגה, מקסימום התגבור לא עבד ובמהירות נמוכה זה יפתיע, במיוחד אם מדובר בנהג לא מנוסה.
  2. מאיפה הזמנת באיטליה? לא עשו בעיות בכניסה לארץ, במיוחד עם הצלחות שמושכות הרבה תשומת לב בשיקוף?
  3. אם אתה רוצה לעשות את האוטו מהיר/כיפי יותר, השיפור הכי טוב זה הנהג - אם לא עשית, ממליץ לקחת הדרכת נהיגה ספורטיבית על הרכב שלך (בכביש או במסלול), עניין של כמה מאות עד 1000 וקצת ש"ח לכמה שעות טובות. לדעתי מעבר לזה שזה יעשה אותך הרבה יותר מהיר ובטוח, גם יישארו לך חוויות ומיומנות הרבה אחרי שהרכב כבר לא יהיה אצלך. מבחינת נראות, שווה לחפש באיביי חלקי גוף/ג'אנטים של פיאסטה ST. יש פה מישהו שעשה משהו דומה עם 208 דיזל וחלקים של 208gti. נראה בעיניי הרבה יותר טוב מכל הרכבים שמועמסים באגזוזים מזויפים ובודי קיט מעלי אקספרס...
  4. הנוזל אמור להגיע בערך עד הפקק, אכן לא תראה הרבה נוזל - אבל יש שם מספיק בשביל להכניס אצבע או להוציא קצת עם צינורית ולהסתכל... אם הנוזל הישן היה ממש שונה בצבע אתה תראה הבדל ישר.
  5. באיזה מנוע מדובר? במקרה של מנוע ה 1.2 טורבו שימוש בשמן לא מתאים עלול לעלות לך בחיי המנוע. סביר להניח שהשמן שנתנו לך לא מתאים, לרוב מנועי היצרן צריך שמן שעומד בתקן ספציפי של היצרן - PSA 2297. בארץ עד כמה שאני יודע יש שמנים בודדים שעומדים בתקן הזה, בעיקר של טוטאל ומוביל. זה השמן שהיצרן עצמו משתמש בו כיום בכל המוסכים המורשים והוא די נפוץ ברוב חנויות החלפים שנתקלתי בהן: https://lubricants.catalog.totalenergies.com/corporate/en_UK/skp-quartz-ineo-htc-5w-30
  6. אם יש לך פקק רדיאטור (לא מיכל עודפים, אלא הפקק המתכתי בתמונה) חכה שהמנוע יהיה קר ותפתח אותו, אתה אמור לראות נוזל קירור חדש בצבע ירוק או כחול זרחני, במגע הוא ירגיש טיפה שמנוני.
  7. אני מסכים עם זה שלא יודעים לטפל בצרפתיות בארץ - כי לא יודעים לטפל במכוניות כמו שצריך בארץ. זו לא איזו תופעה ייחודית לצרפתיות כאילו אנחנו פה בשנות השישים ומדובר בסיטרואן DS, הטכנולוגיה בכל כלי הרכב העממיים דומה מאוד ורמת הטיפול בה בארץ בהתאם. למשל, ההימנעות ההזויה של מוסכים להתעסק עם גירים בין אם בתחזוקה שוטפת או תיקון, כאילו זו איזו טכנולוגיה חייזרית ומסוכנת. לפות"ש - במקרה של הצרפתיות מבית פיג'ו סיטרואן הייתי ממליץ על מנוע 1.6 בנזין. בנסועה שהיא בעיקר בינעירונית גם לא הייתי דואג יותר מידי מגיר דו מצמדי, אז אל תפסול. רלוונטי לדגמים אחרים של היצרן? מה היתה הבעיה?
  8. תתחדש! עדיין יש רק 8 יחידות, פשוט המחלה עוברת מאחד לשני.
  9. עד כמה שהבנתי הממיר לא נסתם אלא פשוט היעילות שלו יורדת מתחת לרמה שהיצרן הגדיר/התקינה דורשת לרכב הזה ("זיהום מופחת" ברישיון).
  10. להחליף חלקים ולקחת כסף כל אחד יכול. לאבחן בעיות... זה כבר החלק הקשה.
  11. ברמה החוקית אסור להסיר את הממיר, ומעבר לעניין הטסט שוטר משועמם תמיד יכול להוריד את הרכב שלך מהכביש. האבסורד הוא שעלות התקנת דאונפייפ + עלות העברת הטסט ב"קומבינה" למשך כמה שנים נמוכה יותר מעלות ממיר מקורי...
  12. אמרת שהאיש מזגנים חאפר ונותן לכולם אותה אבחנה בלי לראות את הרכב בכלל, לא? אם הוא לא בדק אם המדחס באמת מסתובב, הוא לא יכול להגיד אם הלך או לא הלך. אם זו באמת בעיה קטנה שמונעת ממחשב הרכב להכניס את המדחס לפעולה, אתה סתם תחליף...
  13. בשמחה, אם אתה בוחר לתקן לבד - לקרוא קצת על המנועים האלה והתחזוקה שלהם זה חינם. תתחיל פה. ליסוע עם הרכב במצבו יכול לגמור את המנוע ואתה תפסיד משני הכיוונים - גם לא תוכל למכור, וגם לתקן יעלה כפול. בתור התחלה הייתי מחליף לשמן מתאים (זה למשל), במקומך הייתי לומד איך לפרק מכסה שסתומים כדי לבדוק את מצב הטיימינג ואם יש בוצה.
  14. 1+ @sonego78 השמן ששמת לא מתאים, וכנראה שהתוסף דבש הזה ששמו לך לא יעשה טוב לטווח הרחוק. בשיא הכנות, יש לך 3 אפשרויות, מסודרות מהזולה ליקרה ביותר: 1. למכור את הרכב, עם כל הצער שבדבר. הוא לא שווה הרבה, אבל נשמע שבמצבו התחזוקה תעלה יותר מהרכב. 2. לבצע יישור קו מקצועי, בין אם במוסך גבע שמתמחה ברכבים האלה או בעצמך אחרי שחקרת וקראת על מנוע ה THP163 שלך, שגרת הטיפולים שלו, מחלות וכו'. במידה ותעשה בעצמך יש פה כמה חברי פורום שיוכלו לעזור מאוד, והייתי אפילו ממליץ להיעזר בכנופיית הטיפולים השוטפים (חפש בפורום). 3. להמשיך ללכת לחאפרים שרק יעשו נזק ועוד יבקשו כסף אחר כך. המוסכניק שהלכת אליו אולי יתן טיפול נהדר לסובארו DL, אבל לרכב שלך (ובעצם לאף רכב מודרני עם מנוע טורבו) לא.
  15. nadavd4

    וייז לא עובד

    למי שמתעקש להשתמש בוייז ויש לו אנדרואיד, יש אפליקציות שמזייפות מיקום במכשיר - mock location. אפשר להגדיר את כתובת המוצא ולחשב מסלול.
  16. האסי 6 אוחז מצוין ברטוב, בטח יחסית לכל סמי סליק שהוא. באופן כללי לרכב שמשמש גם דיילי הוא צמיג ספורטיבי מעולה.
  17. קודם כל, כדי למנוע נזק עתיקי - איזה שמן שמת במנוע? אני לא הייתי שם תוסף דבש אלש מוצא את מקור הבעיה (במנועי ה 1.6 מהשנים האלה, גומיות שסתומים ואטם מכסה שסתומים ידועים כבעייתיים). אין קשר בין מזגן לתרמוסטט. אם אתה כבר הולך למוסך, הייתי ממליץ ללכת ולבדוק את כל הבעיות של הרכב במוסך גבע, ומשם כבר לקבל החלטה מה אתה עושה במוסך ומה לבד. מוסך כללי כנראה לא יכיר את הבעיות והרגישויות של המנועים האלה (ויש לא מעט), אלא סתם ינחש ולא תמיד זה ייגמר טוב.
  18. nadavd4

    וייז לא עובד

    בדיוק על זה דיברתי... הרבה יותר קשה לדעתי.
  19. גם אני ועוד כמה מכרים הזמנו בילשטיין B6/B8 מגרמניה ולא היתה שום בעיה, רק צריך לשלם מיסים.
  20. nadavd4

    וייז לא עובד

    הקושי העיקרי של אנשים שאני רואה היום הוא בלדעת "היכן אני נמצא" וגם ביכולת לקרוא מפה ולהתאים בין מה שרואים בשטח למה שרואים במפה. תנו טיפים איך לעזור לאנשים בוגרים (לא ילדים) לרכוש את המיומנויות האבודות האלה, נראה לי שזה יהיה שימושי. לי אין טיפים טובים של ממש לצערי...
  21. לדעתי המריחה של הצמיג תמיד היתה, אבל רק אחרי התקנת הקוילאוברים התחלת להרגיש אותה. לי קרה משהו דומה אחרי שהתקנתי B12, מהסטת הגה מסוימת ממש מרגישים ושומעים מתי הצמיג נשען על הדופן.
  22. nadavd4

    וייז לא עובד

    לתכנן מסלול בגוגל מפות ולנווט כמו פעם, אבל במקום ספר בתא הכפפות המפה היא דיגיטלית בטלפון.
  23. היו לי את הפלקן האלה בספארק, או שממש לא היה לי מזל או שמדובר בזבל של צמיגים. האחיזה והשקט היו בסדר, א-ב-ל קיבלתי שני צמיגים דפוקים מתוך ארבעה - אחד רעד לא משנה כמה פעמים איזנתי אותו והיכן, והשני משך הצידה בצד שבו הותקן. הבעיות האלה נעלמו אחרי שהחלפתי אותם למישלין, שבעצמם גם היו זולים יחסית. אורך החיים של המישלין אנרג'י סייבר ארוך יחסית, מניסיון של 3 רכבים במשפחה.
  24. וגם עם DSG חצי אפוי מלפני יותר מעשור, כנראה שהייתי הולך עליו ולא על פיורדרעק.
×
×
  • תוכן חדש...