לא יאמן, אבל רק היום שמתי לב שלכמה מוצרים שהזמנתי מאמזון ארהב, המתח כניסה הוא 110.
ידעתי שהמתח שם 110, אבל הייתי בטוח שהמכשיר יכול לקבל 110-220 בלי בעיה, וקניתי רק מתאם פשוט.
אתמול משום מה, נפל לי האסימון, וכל אחד מהמוצרים שבדקי רשום שהמתח כניסה הוא 110.
מה שמוזר זה שזה עובד כבר כמה חודשים ללא בעיה, מטעין סוללות, לא מתחמם והסוללות גם תקינות.
אני מפספס פה משהו?
ממה שזכור לי מהמעבדה של האלקטרוניקה שהייתי תלמיד, זה היה מהר מאוד אמור להתחיל להסריח ולהעלות עשן...
ליאור.