nameuser
-
הודעות
173 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nameuser
-
המים בברז לפי הנתונים מותרים לשתיה, בפועל ולמרות שהחלפנו צנרת מים לפלסטיק, לעתים רחוקות יוצאים מים חומים לרוב שקופים אבל ברשת הקטנה בפיה של הברז יש חלקיקים קטנים של חלודה כנראה. אני מניח שהגוף יודע להתמודד עם זה, ובשביל חלקיקים כאלה אפשר להתקין מסננים פשוטים יותר, אבל התמי 4 מאפשר לי לשתות מים קרים בכל זמן שארצה בלי לסחוב בקבוקים, בלי למלא בקבוקים במקרר ובטמפרטורה שאכוון (לא אוהב שהמים קרים מדי). אני מחליף מסננים ונורה לפי הוראות היצרן, הנורה מאבדת 15% מהיעילות בשנה. ,
-
לפילטר של תמי 4 יש 2 חלקים תפוחים ולא אחד. זה אומר שהסינון טוב יותר במקורי?
-
גם אצלי זה ככה בכרום. בפיירפוקס עובד טוב.
-
הרדיו רשם לפני כן SEC? אם כן המערכת ננעלה ואולי מוסך מורשה יוכל לפתוח לך אותה.
-
קראתי שזה לא מזיק וקראתי במקום אחר שאומרים שזה מפריע ללמידה לזיכרון ספירת זרע ועוד. אישית בבית יש לי וייפיי במרחק של ככ2-3 מטר ובגלל שהעוצמה ברוב הראוטרים לא גדולה מדי אני לא הכי דואג מזה אבל מבין את הדאגה שלך. אולי אפשר לצמצם את הקרינה למשל העברת כבל רשת למחשבים, לכבות במהלך השינה וכו'.
-
לדעתי כדאי ליידע פיקוח עירוני ואם יש קבוצה של שכנים, שכונה אזור או עיר, כדאי לכתוב על הנושא שם וככה תושבים יגלו מי אלו שצריכים וישתפו במידע.
-
אצלנו עושים בינוי פינוי (קודם בונים אחרי זה הורסים) ככה שלא אמורה להיות בעיית שכירות, אבל בעבר חשבתי על זה ולדעתי כדאי להוסיף סעיף שבמידה ולא תימצא דירה דומה (מבחינת קומה וגודל) בסכום השכירות, אז היזם יגדיל את הסכום לפי היצע הדירות הקיים ולפי התשלום בפועל(או משהו בסגנון כי אם למשל הפרויקט יתעכב, דמי השכירות אולי יעלו).
-
לפי השיחה שהייתה לדיירים עם העירייה והעו"ד שנבחרה, שמאי יקבע את ערך הדירה לפי מדידה ולפי זה יקבע השווי של הנכס. מכיוון שמדובר בדירה ללא מעלית אני מקווה שיעריכו גם את קומת הדירה. בפועל, ממה שקראתי, מבחינת בתי משפט, אתה מקבל דירה חדשה עם שווי גבו מהדירה הישנה ולכל מבחינתם כבר קיבלת פיצוי. האמת עכשיו שאני חושב על זה, אולי כדאי שאבקש העתקים של כל מה שנחתם עד כה בין המעורבים (נציגות, עו"ד, עירייה, מה הדרישות בחוזה מהיזם וכו')
-
היזם הקודם החתים דיירים (כולל הנציג של הכניסה שלנו) על חוזה איום ונורא, בלי שום ערבויות, עם הסכמה לרשימת הערת אזהרה לגוף המין בלי לפרט מי הגוף, ועוד סעיפים שמציינים שהוא לא מחוייב לעשות כלום. אז על מי שהיה מספיק אידיוט לחתום על הסכם כזה בלי להבין מה זה אומר הערת אזהרה, ושבגללו הכל מתעכב כי העו"ד הנוכחית נלחמת לבטל את ההערות אזהרה שנרשמו ואת החוזים שנחתמו עם יזם הקודם, לא ראוי לייצג גם לא את עצמו. אם הייתי בנציגות, הייתי דואג שלא יהיו חזקים נסתרים או 'מתנות' למיניהן, שהחוזה עם כל התמורות יהיה גלוי אחיד והוגן. הוגן הכוונה לאם יש לדוגמה דייר שגר בדירה בקומת קרקע לא שווה לדייר בקומה רביעית(בהנחה שהשטח זהה) ותהיה התחשבות בנושא הזה (בנוסף לשטח הדירה הישנה) הייתי דואג שכל מה שהיזם מבטיח באוויר בשיחה מול הוועד יהיה רשום בחוזה, בלי "נסתדר אחר כך" או " אל תדאג". אני לא עו"ד או איזה גאון והצלחתי להבין שהחוזה הישן מסוכן, ומפחיד אותי שרוב האנשים לא רק שלא הצליחו להבין את הסכנה שיכלו לאבד את הדירה, אלא התווכחו וצעקו שניסיתי להסביר. "לאאא הוא לא יעשה את זה", "בן דוד שלי עו"ד דיברתי איתו הוא אמר שהחוזה בסדר" וכו'.... בקיצור שלא אפריע להם לשמוע חלומות. מבין יותר? החוזה של התשלום זה מול היזם, לא קשור לדיירים, אם הרוב רוצים העו"ד יכול לתבוע את הדיירים הסרבנים על עיכוב הפרויקט וגרימת הפסדים
-
פלסטיקה בדלת - מאזדה 3
nameuser פרסם הודעה בנושא של guy_666 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בטוח שזה הצבע? יכול להיות שהציפוי דהה, הייתי שם חומר של Meguiars או משהו דומה בשביל לחדש את הפלסטיקה. -
תשתמש בהם בשביל המגהץ
-
אני לא מתכוון להיות השכן הטרחן וכל עוד שהתמורה תינתן לפי ערך הדירה הקיימת בצורה הוגנת, אין לי בעיה, בנוסף מדובר בבינוי פינוי ככה שהיזם לא צריך לשלם שכירות ואני יודע שאני בבניין ישן שספק אם יעמוד ברעידת אדמה (למרות שאזור השפלה הוא די בטוח), הנכס זה האדמה לא הבניין עצמו. כבר נבחר משרד עו"ד לייצג אותנו. לצערי זמני המפגשים של הנציגות, הם בזמן שאני בעבודה, בסוף לא חתמתי. תודה לעוזרים.
-
אני מתכוון לקח עורך דין בשלב החתימה מול היזם לבנתיים לא לחתום לנציגה. לא יודע אם אני פרנואידי מדי, אבל אני מרגיש שבעצם החתימה זה אומר שאני מקבל את כל ההחלטות שלהם לטובה ולרעה.
-
אתה יכול להדביק עם סופר 7 וולקרו זכר לאדן החלון, ונקבה לתחתית של הפס קוצים, ככה אם תרצה לנקות בעתיד, יהיה קל להוציא
-
1. מתכננים פרויקט פינוי בינוי אצלנו עם מעורבות העירייה. 2. גורמים מהעירייה שמלווים את דיירי השכונה, החליטו למנות נציג מכל כניסה, כנציגות הדיירים. 3. החלטתי לא לחתום על טופס מינוי בגלל שאני לא סומך על הדיירים (אנשים מלאים בבטחון עצמי שבקושי מסוגלים לקרוא כל שכן להבין, ואני לא ממעיט בערכם או מזלזל, אני מדבר מניסיון עבר לאחר שניסיתי למנוע מהם לחתום על חוזה שעו"ד (ויזם) החתימו אותם, והסתבר שרימה אותם וצדקתי, ניסיון להסביר להם לווה בצעקות שאני טועה, בלי יכולת להקשיב ולהבין, רק להגיד "יהיה בסדר" "הוא לא ירמה" וכד' 4. דיירת נוספת מהכניסה שלנו החליטה להצטרף לנציגות, החלה להחתים דיירים על טופס שנכתב בכתב יד בנוסח הבא: "אנו החתומים מטה דיירי רחוב *** מייפים בזאת את כוחה של *** להיות נציגה ולעזור לנהל מול חברות הבניה של פינוי בינוי את המשא ומתן לבין הדיירים." אישית אני לא רוצה שאף אחד ייצג אותי, אלא אני את עצמי. השאלה אם הדבר בכלל אפשרי כדייר יחיד, או שפשוט יתעלמו ממני, מה גם שאין לי אמון באף אחד, אני לא יודע אם הנציגות (חלקם או כולם) יקבלו הבטחות באוויר ואולי גם דמי שתיקה בנוסח צ'ק או משהו דומה. מה ההשלכות של חתימה או סירוב חתימה?
-
לפי מה שאתה מתאר זה קורה בשעות שאתה חוזר מהעבודה, אם זה באותו המקום, יש סיכוי שתשחרר מהעבודה מוקדם יותר ותמתין סמוך לאזור שהנער מאיר ממנו? אולי תגלה מי הוא, צלם אותו (כל עוד שזה בשטח ציבורי) תגיד לו שזה מסוכן ושאם לא יפסיק אתה תפנה למשטרה ותעביר להם את התיעוד.
-
לי גם הציעו לעבור לסיבים אופטיים ללא תוספת כסף עם מהירות מוגדלת, אבל המתקין הגיע אלי (אני גר בבניין ישן) והוא הראה לי את הקופסה שממנה יוצאים הסיבים, שנמצאת מרחק של כ10-20מ' אווירי, הוא אומר לי שהוא צריך להעביר את הסיב ובחלקו הוא יהיה באוויר מה שיכול לגרום לתזוזות של הכבל וניתוקים (לא יודע אם אמר כי לא רצה להתקין או שבאמת יש דברים בגו).
-
לפי החוק של מפגעי רעש ומטרדי רעש אתה יכול להגיד תביעה אזרחית ופלילית. זו עבירה שיש בה קנס או עד 6 חודשי מאסר. כשיש צו בית משפט אני מניח שהיחס יהיה שונה מאשר מדי פעם לקבל קנס מהפיקוח..
-
בחקירה גם עדים סותרים את עצמם ובמיוחד שאומרים להם שכדאי להם להודות. שיקר בקשר לבגדים? איך? אני לא זוכר, ממה שהבנתי הוא שיפוצניק ושיפוצניקים נוהגים להחליף בגדי עבודה ולזרוק את הקודמים. פרטים מוכמנים יכלו להתגלות במהלך החקירה מה גם שא"ח בעדותו נתן פרט מוכמן למיטב הבנתי, שא"ק סיפרה לו שיש חתיכת בשר רופפת והבנתי שנמצאו שיערות שמבחינת DNA דומות לא"ח או לקרוביו. המשטרה לא בדקה DNA בתיק של זדורוב שבו הוא שם את הגדים, מה שמוזר בכל הסיפור זה שאין ראיה חד משמעית שקושרת אותו לסיפור.
-
אחד הדברים שהכי מפריעים לי בתיק הזה זה שלא נמצאו ראיות פורנזיות שקושרות אותו לזירה בצורה חד משמעית כמו DNA והבנתי שהיו שערות ארוכות ביד שלה מה שמאוד סותר את זדורוב (אם השיער לא שלה), סימני מאבק כלשהם (אם היה), לא בדקו את התיק שטענו שלקח את הבגדים המוכתמים בדם, מה גם שאם זה לא היה מתוכנן (ברגע של כעס כמו שטוענים) הוא היה יוצא מהזירה כנראה מוכתם בדם... אז נראה לי יותר סביר שזה היה מתוכנן, אולי מישהו שם תיק עם בגדים אחרים בתא סמוך והחליף. אני לא מומחה אבל נראה לי שראיות חשובות במקרה כזה כדי להרשיע מישהו (טביעות אצבע, DNA וכו')
-
-
1. יש כבר בסיס נתונים של מעשנים בקופות החולים, רשום שם למי שמעשן SMOKER באבחנות, אם אדם מעשן 10-20 שנה ולא הצליח במספר טיפולים וניסיונות להפסיק אז לפחות שיתנו לו הנחה במס בכמות מוגבלת. 2. אני לא נגד מסים, השאלה כמה והאם אתה מקבל תמורה מלאה. מבין שצריך לממן טיפולים וכד' למרות שיש מס בריאות, אבל פעמים רבות יש החלטות שעולות כספי מיסים ולא הולכים למשלמי המיסים.
-
גם מס על ממתקים וחטיפים, על מזון מהיר,
-
מבחינת הוכחה מאז שהרכב שלי חנה ועד שיצאתי להזיז אותו וראיתי את הנזק, עברה המשאית הנ"ל ואז עוד רכב פרטי שיצא מחניה סמוכה. המשאית הייתה קרובה לרכב שלי כי היא התנגדה בצמרת העצים והיא היחידה ששמעתי פגיעה במשהו, והייתי קרוב לחלון כדי לבדוק חניה פנויה. לא יודע אם זה נחשב הוכחה או לא, אבל אין לי צל של ספק שזו הייתה המשאית הזו, אני זוכר ששמעתי את הפגיעה בעץ ולכן זה היווה סוג של סימן לבדוק, שלחתי להם הודעה אמרו שיבדקו עם הנהג.
