Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. תבדוק את הסרטון הבא אולי יעזור לך:
  2. איזה מחשב יש לך? איזה סימולטור אתה מחפש, ריאליסטי או יותר ארקייד?
  3. השאלה מה מצויין באחריות ולכמה זמן היא תקפה לאחר הרכישה והאם זה תואם לבעיה בפועל.
  4. אם אתה לא רוצה להשפריץ את זה החוצה. קח צינורית של משאבת אוויר לדגים סיליקון דקה(אפשר להשיג בחנות חיות), חבר למזרק גדול (בית מרקחת) ותשאב את זה.
  5. חשבת לתבוע את הביטוח ואז לתבוע את הנהג על ייקור הפרמיה? יש כאלה שרשומים בתור פושטי רגל או שקשה לגבות מהם, יש לי שכן עם 3-4 רכבים שחייב כסף לכל העולם ורשם את הרכביםנעל אחרים כי שלא יגבו ממנו.
  6. ממה שאני יודע זה לפי הרישיון רכב.
  7. הכי נכון לתקן לבד ולתבוע אותם עם הקבלה. ולשים לב שבקבלה מפורט התיקון שנעשה ככה שיהיה תואם לבעיה שהם טענו שתיקנו.
  8. אם סה לסירוגין אולי המחוג נתקע וצריך לפרק ולשמן את החוגה.
  9. שלח מכתב רשום ואפילו פקס ותודיע להם על שיש להם עד תאריך מסויים (שבוע-שבועיים) לתקן את הבעיה לאחר שהבטיחו לתקן אותה במעמד הרכישה ולא עשו זאת. תרשום שבמידה ולא יתקנו, אתה תעשה זאת בעצמך ותתבע את הכסף עוגמת הנפש והלנת התיקון שהובטח. אם יש לך הוכחות שהם טענו שתיקנו, לך תתקן בעצמך ותתבע על הסכום (לא לשכוח לקחת קבלה על התיקון)
  10. המטען היה מקורי? קיימים הרבה זיופים למטען הזה ואישית לא הייתי לוקח סיכון, וקונה רק מקורי.
  11. אני מחפש רכב שיוכל להוביל כיסא גלגלים ממונע ואני רוצה לדעת מה המידות של פתח תא המטען ומה העומק כשהכיסאות לא מקופלים, נפח ליטרים לא יועיל לי, אשמח אם תוכלו למדוד בסטיישן שלכם את המידות הנ"ל (שנתון 2008-2015 ) אבל גם אחרים יתקבלו בברכה.
  12. מכשיר של מי עדן מים חמים קרים, עובד ב300 ש"ח, כולל המתקן לכוסות בצד ימין ועוד כדי מים ריקים. [ATTACH=CONFIG]491750[/ATTACH]
  13. שמתי לב לפני כשבוע שבועיים שבפוקוס שלי (2008-2011), יש כתם/שפשוף מוזר על הפנס עם גבולות ברורים. למישהו יש מושג ממה זה יכל להיגרם ואיך לתקן את זה? ובפנס השני שלי חסר את הגומי האחורי שאוטם וכמובן זה משפיע על כמות הנורות שנשרפות. מה אפשר לעשות בנידון מלבד ללכת לפירוקיה?
  14. אני משתמש מעל שנה, למה אין לי גישה לאוף טופיק? אגב ביקשתי בקשה מיוחדת, למרות שנראה שהמנהלים בקושי מתחברים. יש לי שאלה מעט דחופה ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.
  15. כשבדקתי בספר הרכב איזה נוזל קירור מתאים לרכב שלי, לקראת טיפול, הבנתי לפי הכתוב שאמורים לערבב את נוזל הקירור עם מים מזוקקים, מישהו שמע על זה? אם לינק לספר: http://www.focusplanet.com/downloads/focusmanuals/2008/2008_focus_owner_guidemanual.pdf בעמוד 222.
  16. היי מארק, לפי מה שאני רואה המצבר הוא 60 אמפר-שעה, זה משנה אם זה נמוך מ 66 אמפר-שעה?
  17. תודה רבה לכם! אגב זה משנה אם זה יהיה 68 אמפר? לטובה או לרעה?
  18. שלום לכולם, יש לי פורד פוקוס 2008 (הדגם שנמכר עד 2011), מנוע 1.6 בנזין, אוט'. הבנתי שלפורד פוקוס (ייתכן שרק לישנות) ישנו מצבר קלציום שמתאים לרכב ובמידה ואשים מצבר אחר הדבר עלול לגרום לבעיות שונות בעתיד. בכל מקרה אשמח לדעת איזה מצבר יתאים לי מבחינת מידות ואמפר?
  19. אני לא מבין דבר אחד, למה לא עוקבים אחרי הכסף? הנעקצים העבירו כסף לחו"ל, אמור להיות פרטים של בעל החשבון שאליו הועברו הכספים לא? אולי הבנק באנגליה (או בכל מקום שהוא) מעלים עין כי מדובר באזרחים ממדינה שונה, אולי כדאי לפנות לחוקר/עו"ד/אזרח בבריטניה ולבקש שיגישו תלונה ויתנו את פרטי הבנק.... אולי אם תפתחו קבוצה של כל אלו שנעקצו, ההוצאות במידה ויהיו יהיו זעומות.
  20. תודה רבה על התגובות, לגבי הרנו והקרוז החלטתי לוותר מסיבות של בעיות אמינות. LCX תא המטען של שברולט קרוז מספיק (הצלחתי להכניס כס"ג ונשאר עוד מקום), גם למאזדה זה נכנס אם כי נשאר מקום רק למגש פיצה מעל הכס"ג. השאלה אם כדאי לקחת מאזדה 3 או מיצובישי לנסר החדשה (2010-2011) - בתנאי שהבגאז' מספיק גדול לכס"ג כי הבנתי שהוא במעט קטן יותר מהבגאז של המאזדה 3. היונדאי i30cw גם נראית כרגע אופציה לא רעה כי היא מאובזרת מרווחת ובדרגת רישוי 2, אבל אין לי מושג לגבי אמינות... מצאתי גם פורד פוקוס סטיישן 2010 מנוע 2000 סמ"ק, מה דעתכם?
  21. שלום רב לחברי הפורום, אני מחפש משפחתית אמינה מאוד וזולה לתחזוקה, בטוחה, נוחה, אין לי בעיה שתהיה ידנית או אוטומטית, עם בגאז' שיאפשר להכניס בו כיסא גלגלים בנוחות (לשם השוואה, הכיסא נכנס גם למאזדה 3 למרות שתופס כמעט את כל הגודל). התקציב שלי הוא 20K-40K, אני מחפש רכב שישמש אותי לשנים ארוכות ולא להחליף כל שנתיים. אני אסע ברכב בערך עד 10000 ק"מ בשנה. יש לי כמה רכבים בראש, הבעיה שלכל רכב יש חוות דעת שליליות בין החיוביות, אני גם לא יודע אם שווה לקחת רכב שנה גבוהה או כדאי לפעמים לקחת רכב ישן יותר אבל אמין וזול לתחזוקה הרבה יותר. הנה רשימת הרכבים שעלו לי בראש, מה דעתכם? לא לגעת? לקחת? מה מומלץ לבדוק אם לקחת? יש שנים עדיפות? להלן הרשימה של הרכבים שעלו לי בראש: 1. שברולט קרוז 2009 1.6 (הבנתי שהרכב לא ממש אמין אבל זול ובגאז' גדול) 2. טויוטה קורולה (איזה שנים/גרסאות עדיף לחפש? ) 3. פורד פוקוס (איזה שנים/גרסאות עדיף לחפש? אגב יש 2 גרסאות: 1.6 ו 2.0) 4. קיה סראטו 5. מיצובישי לנסר (שמעתי שהבגאז' קטן והרכב עצל) 6. פורד מונדאו 7. מאזדה 3 אגב אני רואה הרבה רכבים שרשום: "בעלות קודמת: ליסינג/השכרה" להתרחק כמו מאש? או שהרבה פעמים יש מציאות טובות?
  22. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב מסוג סטיישן עם תא מטען גדול (מקווה שיהיה אפשרי להכניס כיסא גלגלים ואופניים חשמליות מקופלות ביחד בתא המטען). חשוב לי נושא האמינות, הנוחות והבטיחות. צריכת הדלק צריכה להיות לא יותר מ1:10. שנים: 2009-2011 התקציב שלי הוא 40000 ש"ח. חשבתי על הדגמים האלה כי קראתי ביקורות טובות בפורום ומחוץ לו, מבחני דרך לצערי לא משקפים את המציאות בגלל שהם ממומנים על ידי בעלי אינטרס, ולכן אשמח לקבל את חוות דעתכם במיוחד במידה והייתם בעלים של רכבים מהסוג הזה, במידה ויש לכם חוות דעת על רכב דומה אחר, אשמח לשמוע. בגלל שהרכבים האלו נפוצים מאוד אני מניח שחלקי החילוף להם יהיו זמינים ויחסית זולים. האם הבגאז' של הדגמים שהזכרתי יכול להכיל כיסא גלגלים ואופניים חשמליות ביחד (מבלי לקפל כיסאות אחוריים)? מה המידות של תא המטען של הדגמים הנ"ל מהשנים 2009-2011? יש משהו מסויים שאני צריך לשים לב אליו באחד מהדגמים הנ"ל? כמה אמור לעלות ביטוח מקיף בערך? (נהג מעל 24 ללא תאונות) כל כמה זמן צריך להחליף רצועת טיימינג בערך? כל מידע יתקבל בברכה!
×
×
  • תוכן חדש...