Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. אם הרכב בעמידה בניוטרל, ואתה לוחץ גז, עדיין יש דיליי?
  2. מה שרשמת מאוד מעניין, רוב הסיכויים שהערעור שלי גם ידחה וככל הנראה אני אכנע ואשלם את הדו"ח, הבעיה שמדובר ב250 ש"ח ולא שווה לשלם אגרה לנסוע ולהיתקע כמה שעות שם. מצער שלמרות שאני בטוח שיש איתי צדק לפחות חלקי אולי בגלל "הגנה מן הצדק" כמו שציינת (תודה על השיתוף), לא שווה להילחם, זה מצב מעוות, כמו סחיטה באיומים על סכום קטן...
  3. לפי מה שאתה מתאר אני כמעט בטוח שזה לא השחרה
  4. אל תשתמש בסכין או כלי חד שהחלון לא ישרט. אם אין שום מדבקה אולי זה ככה מהמפעל. הסתכל על רכבים לידך אם הגוון דומה אצל חלקם?
  5. אם אני לא טועה מדובר במערכת סגורה ולא מחליפים שמן גיר. בכל מקרה בדרך כלל יש בגיר בורג שפותחים כשהרכב מגיע לטמפרטורת מסויימת (לפי הגדרת יצרן רכב) וכשהרכב מאוזן. דוגמה:
  6. יש לך אתרים שפרסמו פה בעבר, אתה רושם שם מספר שילדה ובודק שהקוד חלק תואם למה שמוכרים. דוגמה לאתר: https://partsouq.com
  7. תשתמש בפן או באקדח חום בפינה של החלון ותנסה לקלף
  8. זה כמו לחבר לאור רוורס רק בצורה יותר מקצועית, כשאתה מעביר לרוורס זה בעצם המפסק.
  9. רכב מגניב, תודה על השיתוף
  10. מי אמר לך, עשו לך דיאגנוסטיקה עם מכשיר?
  11. לא הייתי ממליץ לעשות את זה כי אז אתה מוסיף לפיוז עוד צרכן חשמל. בדוק איזה פיוז שייך לתאורת רוורס, שים מפצל פיוזים בפנים, תחזיר את הפיוז של תאורת הרוורס לחריץ הנכון, ופיוז חדש שיתאים להספק המצלמה שקנית, וחבר את החוטים מהמפצל אל המצלמה מאחורה, תעביר את הכבלים מתחת לפלסטיקה.
  12. הייתי מוציא את הפיוז שאחראי על תאורת פנים, שם מפצל פיוזים ומחזיר את הפיוז הרלוונטי לתאורה (שים לב למיקום), שם פיוז חדש לתאורת הפנים במפצל לפי ההספק שהפס לד דורש, ומלחים אליו את כל פסי הלד. בהצלחה.
  13. נסה אולי לשים מטלית רטובה לאיזה 20 דק' ולנקות שוב, אולי הכתם יספוג מים ויהיה קל לנקות אותו
  14. אם תפעיל ביטוח, לא יעלו לך את התשלום החודשי? לא יודע אם משתלם בסכום כזה
  15. זה מתאים גם לפלסטיק אז אני מניח שזה אפשרי.
  16. זה לא קל כמו שזה נראה, בעבר ניסיתי לצפות חלקי רכב עם ציפוי ויניל ואקדח חום, זה לא היה קל כל כך, מסתבר שלכל גליל יש נתון כמה הוא יכול להימתח (כמה יהיה קל לעבוד איתו), הכרתי איזה אחד שעשה ציפויים לחלונות בתשלום לאנשים עם ספריי, היה חותך להם את הפינות כי תמיד שהיו מעלים את החלון הציפוי היה מתקלף למעלה. אם בכל מקרה בא לך לנסות בתור פרוייקט מציע שתסכל בקישור זה
  17. אני לא יודע מה הכתם, נסה עם צמר גפן ואלכוהול. במקרה הכי גרוע עם אצטון (אבל קח בחשבון שאצטון יכול להזיק אז עדיף שתבדוק במקום שלא רואים קודם.
  18. נסה להתקין מגן מסך בעובי 0.3 מ"מ. לא חושב שיש משהו מיוחד במגן מסך בקישור שהבאת. ממה שקראתי בדרך כלל מה שמעל 0.2 מ"מ אמור לבטל את הפולריות. בהצלחה
  19. קרה שהרכב היה ללא שמן או עם שמן נמוך?
  20. נסה להוציא את הפיוז של המערכת מולטימדיה ל10 דקות ולהחזיר אותו, בהצלחה.
  21. תתקשר תשאל
  22. פתח את הקופסה השחורה ותעלה תמונה של החלק האחורי של הלוח הירוק. במקביל תבדוק אם יש איזה חיבור רופף, הלחמה שבורה.
  23. או שתרשום פה מה רשום בטקסט, נראה לי גם אם תסובב לא יהיה הכי ברור
  24. אישית, לא רואה תועלת בזה ולכן לא נוגע, חסר שתהיה איזה בעיה בחשמל בגלל חיבור רשלני של חוטי חשמל שעשה איזה מתקין. או צינור קצת ישן שיקרע במעט אם תהיה קרוב אליו.
×
×
  • תוכן חדש...