Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. 1. אין ניצול אופטימלי של מסים ויש התחמקות בדיווח מפורט לאן הולך הכסף, קודם שיעשו את זה ואחר כך נדבר. 2. המדינה הרוויחה ומרוויחה מהמכורים ומאלו שמוכרים להם, לא הגיוני שבכל פעם שרוצים להעלות מסים אז קופצים על האוכלוסיה שאין לה לוביסטים ולוקחים ממנה. לפחות לדעתי היו צריכים להכיר במכורים ולתת להם הנחת מס לאלקטרוניות (כי למיטב ידיעתי זה פחות מזיק מסיגריות רגילות).
  2. אני לא מעשן אבל מרחם על מעשנים שמכורים, זה פשוט ניצול מצוקה, אולי יש השלכות חיוביות לאלו שחושבים להתחיל ואולי לחלק מהמעשנים אבל אלו שמכורים זה מרגיש לא נכון להקשות עליהם עוד יותר.
  3. אם אכתוב מכתב, יקח זמן שיגיע ויתייחסו, כדאי להגיש תלונה על פגע וברח במשטרה כדי שיהיה רשמי? כי אולי לא כדאי להתעכב. פגע וברח זה גם לרכוש. עריכה: לפי מה שהבנתי לא ממש תעזור התלונה, אני אעשה מה שהצעת
  4. יש מצלמה שעובדת רק בנסיעה, הקטע הוא שזה קרה זמן קצר אחרי שהגעתי הביתה והחלקים עדיין היו מפוזרים על הרצפה שהלכתי להזיז את הרכב לחניה טובה יותר (לא מתחת לעץ מלכלך).
  5. חזרתי מהעבודה לפני 40 דק' בערך, שמעתי ב6:15 רעש של משאית עוברת ונתקעת בענפים לא התייחסתי, שהלכתי להזיז את הרכב שחניה התפנתה זמן מה אחרי, ראיתי שכל הכיסוי של הראי והאיתות נשבר והם היו על הכביש, מה אני אמור לעשות?, לפי חיפוש בגוגל נראה שזה ג.ת בן בקר, מישהו מזהה בוודאות? YouCut_20211122_071026781.mp4
  6. למדחס של המזגן יש קלאץ', כשהמזגן כבוי, אם תשים לב הגלגל הימני עדיין מסתובב אבל לא מפעיל את המדחס (מסתובב על "ריק"), כשהמזגן פועל, הקלאץ ננעל ואז כל הגלגל מסתובב כמו בסרטון השני, הדבר הזה תקין.
  7. תעלה לאתר אחר ושתף קישור
  8. אבל אם הכור נפגע יכול להיות אסון לדורי דורות כמו צ'רנוביל. אגב אם היו מוזילים את הביטוח לדו גלגלי היו הרבה פחות פקקים.
  9. תעלה לאתר אחר ושתף את הקישור, חשוב לראות מה רשום בדוח.
  10. קניתי בסוף את הA119 V3 ב320 ש"ח בערך.
  11. היא מחוברת לקופסת הפיוזים עם הארכה לרכב. איזו בעיה יכולה להיות עם המתאם? מה אתה ממליץ לעשות?
  12. כן, ניסיתי הכל, אפילו החלפתי את הבטריה הקטנה בפנים, עבדה לתקופה ושוב כשלה, הקבלים לדעתי גם כשלו כי העטיפה שלהם התפרקה כנראה בגלל נפיחות לצדדים במקום למעלה, בזמן שניסיתי להחליף קבלים נפלה לי יחידה של המצלמה שפירקתי ונשבר הפלסטיקה אז החלטתי לקנות חדשה ולא להתעסק. אגב z40 תעבוד עם הכבל של הa119 עם חיבור usb type A ?
  13. הa119 viofo מציקה ומבקשת לפרמט בכל תחילת נסיעה. איזו מצלמה תתחבר לאותו חיבור ותהיה עמידה יותר? מניח שצריך גם viofo.
  14. שמעתי על מקרים שאנשים סיימו עם גלגלים מפונצ'רים בגלל חניה כפולה. אגב ממה שהבנתי גם שגוררים רכבים, בדרך כלל לא גוררים רכבי יוקרה, למה? כי כנראה הם יודעים שכל נזק קטן עולה הרבה ולבעלים יש כנראה יכולת לתבוע. על הרכב שלי שמו סירים, נשענו, ישבו, הדביקו מסטיק ועוד.... אין כבוד לאחר ולא רק לרכוש, גם מרעישים, מלכלכים, זורקים גרוטאות ולך תתמודד עם כל הברברים הישראלים בלי חוק חזק שמגן על האזרחים הטובים.
  15. 150 היה נכון לאותו יום שקבעתם, בגלל שהוא לא הגיע הסכום קפץ והגיע ל300. אם הוא לא יביא לך 300 תגיד לו שאתה תלך תתבע והוא ישלם הרבה יותר.
  16. הסדק צדדי ויכול להיות מסוכן, לא שווה את הסיכון תחליף במהרה.
  17. לא יכול להיות הרצועה של המדחס?
  18. אני מאמין שזכותו לעשות על האש גם ביום השואה, הייתי יותר שמח שבמקום כל הטקסים, הצפירות וכד' , היו מבקרים אצל ניצולי שואה ואנשים קשישים ובודדים ונותנים להם עזרה רגשית, רפואית ומעשית. כואב לי לשמוע שזורקים מבוגרים כאן או בבתי אבות או בביתם ולאיש לא איכפת מהם בפועל.
  19. 1. ממה שהבנתי במילים אחרות "המשקל שאנו נותנים לדברי השוטר גבוה ממילותיך, אלא אם היית מציג לנו ראיות או מוכיח אחרת. 2.לפי מיטב הבנתי, גם לא ציינת עובדות שתומכות בזה שלא ביצעת את העברה, לדוגמה שזה לא היה הרכב שלך ואתה בכלל יצאת מחניה בהמשך הכביש ולא עברת באותו זמן בכביש הזה, או משהו בסגנון הזה. 3. אולי עורך דין שמבין בעניין יוכל לבטל את זה בגלל מה שציינת מבחינת טכנית או להקל לפחות בנק' או משהו.
  20. הוא דווקא מכבד ואומר שהוא רוצה לעשות רחוק מאנשים. לי אישית מפריע ששכן חוסם לי עכשיו במשך חודש חצי מהחלונות שלי כי הוא בונה סוכה באורך 12 מטר ואני מניח שלא רק לי אבל אני מבין שיש חג ומכבד. גם יש שחוסמים רחובות בעיר בשבת בגלל שזה אזורים דתיים, שבהשכרה בבתים ובישובים מסוימים מפלים על רקע דתי חילונים , שזורקים אבנים על רכבים. זאת מדינה מורכבת.
  21. התוקף שלי הוא עד 2026, זה ב2026 (במידה ואשאר בחיים עד אז) ישלחו לי רישיון עד גיל 70 באופן אוטומטי או שהתוקף על הרישיון שלי לא משנה וזה יהיה תקף בכל זאת עד שאגיע לגיל 70.
  22. מה הסכום שנראה לך סביר? אתה יודע מי הקבלן המבצע? אם כן דבר איתו תגיד לו מה הסכום שמקובל עליך ותגיד לו שאתה לא רוצה ללכת ולתבוע כי זה יותר כאב ראש לשניכם ויותר כסף בשבילו. אם אתה לא יודע מי הקבלן המבצע והתיקון נעשה בשטח ציבורי פנה לעירייה ותבקש את פרטי הקבלן המבצע.
  23. אצלי ברכב אפשר להעביר את ידית ההילוכים לצד ואז להעביר הילוך ע"י הזזת הידית מעלה ומטה. כמו בתמונה מצורפת סימנתי בכתום אגב לא יודע אם זה קשור אבל תראה את הכתבה
  24. מערכת שמע? איך זה קשור? המצבר תקין? פלאגים?
  25. לא מוסרים יותר מדי פרטים, הוא בשיקום בבית, על פניו לא הראה שמצבו מזהיר.
×
×
  • תוכן חדש...