Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. ספיקה משתנה
  2. מה דעתך על טויוטה יאריס? רכב אמין וחסכוני עם צריכת דלק של 1:16 בערך.
  3. לתבוע על כך שאם היו מציגים בפניך שהרכב עבר תאונה שמורידה את ערך הרכב, היית קונה במחיר הוגן וזול יותר.
  4. יכול להיות שמשתמשים סתם, אבל אם הם נוהגים ברכב כזה סביר להניח שהם גם ככה במשמרת, אז מקסימום הגיעו חזרה למוקד שלהם יותר מהר, לא מאמין שהם בדרך לצימר בצפון.
  5. nameuser

    נגנבו לוחיות הרישוי

    אצלנו זה בניין משותף אז הוא הפך את החצר למזבלה/ חצר גרוטאות שלו, אבל אתה צודק, לצערי אין לאזרחים הגונים אפשרות להגן על עצמם חוקית.
  6. nameuser

    נסיעה באין כניסה

    קשה לי להאמין שתקבל דו"ח על זה. לא שמעתי בחיים מצלמה שמתעדת נסיעה באין כניסה.
  7. מתוקף גילוי נאות ושקיפות, הם צריכים להראות לך היסטוריה של הרכב. אם הסתירו ממך את המידע הזה אתה יכול לתבוע.
  8. אז בעצם כל תאונה קטנה יחסית ברכב זול עלולה להשבית אותו, עכשיו אני מבין.
  9. מה זה מכוניות יותר מתקדמות? יוקרה וכאלה או שזה משהו סטנדרטי ברכבים מה10 שנים האחרונות נניח
  10. לא צריך גריט יותר גבוה. קח 1200 גריט תשייף בעדינות עם מים, לא יותר מדי רק עד שיהיה יחסית חלק. אחרי זה שייף שוב עם גריט 2000 עם מים גם לא יותר מדי, ואז פוליש.
  11. הכותרת קפצה לי לעין, טעות שלי.
  12. זה היה עובד והפסיק? תעלה תמונה
  13. nameuser

    נגנבו לוחיות הרישוי

    יש לנו גם אחד כזה ששרף מראה של האוטו לשכן אחד , צבע תריסים לאחר, כנראה פינצ'ר צמיגים וחתך בגדים(אין לי הוכחה), דפק אבן בראש לשכן אחר ולא רק שלא עשו לו כלום עד היום, עוד הוא ואחיו חברו למתנדב אחד במשטרה, אז כשקרה המקרה של האלימות ובאו שוטרים, המתנדב הלך אליהם והוא אמר שהקורבן רוצה להגיש תלונה, אז המתנדב הלך לאותו בחור אלים ואמר לו שהוא מתכוון להגיש תלונה וישלכו כולם להגיש לפני, אז כל המשפחה שלו ועוד שכנים שפוחדים ממנו הלכו ואמרו שהקורבן התחיל. אגב אותה משפחה מצאה אותו "מבקר" בבית שלהם, ופעם אחת ראו אותו בחלון בחוץ ועוד המון דברים שלא רשמתי. אין דין ואין דיין, אתה הולך למשטרה אומרים לך תעבור מקום.
  14. יש לפעמים מקרים בכביש שהלוואי והמשטרה הייתה בודקת את הסרטונים ונותנת להם שלילה או משהו. הם מסכנים חיים של אנשים.
  15. לדעתי עדיף לשייף קודם כדי שהשכבה תהיה אחידה לפני הריסוס וגם כדי שהשכבות הבאות יתפסו, נקה עם אלכוהול כדי שהאזור לא יהיה עם חתיכות פלסטיק מהשיופים ושיתייבש מהר ואז תרסס 2-3 שכבות לכה, לא מקרוב כמו שאמרת ובין כל שכבה לשכבה תחכה כ5 דק' לפחות ולאחר מכן אתה יכול לעשות פוליש.
  16. ליטוש זאת האופציה הכי זולה, אישית הייתי מלטש ובודק איך עובד, אם נראה טוב הרווחת אם לא, לא הפסדת הרבה, תחליף לחדש
  17. אם יש רכב למשל שעל הכביש 5 שנים ויש לו 3 בעלים, זה יכול לציין בעיה, אם זה רכב ש10-15 שנה על הכביש והיו לו 3 בעלים, יהיה יותר סביר. ככל שיש יותר ידיים ככה יותר סיכוי שמישהו בדרך לא טיפל כראוי (לא החליף שמן בזמן, שם מים ברדיאטור וכו'..)
  18. הייתי הולך על מאזדה
  19. - רוב האנשים מעדיפים גיר אוטומטי, האם יהיה קשה לך למכור רכב כזה, אולי תלוי ברכב אבל בדרך כלל הידני יותר זול, אז ככה שלדעתי תמיד יהיה קונה שיעדיף זול או ידני. - אם ידני עולה בערך 25 ואוטומט 30 ואחרי שנה נניח כל אחד מאבד 4 אלף מבחינת אחוזים הירידה שונה, מבחינת סכום אותו דבר, אני מציע שתחליט על סוג רכב קודם ותבדוק לפיו. - - טורבו בנזין - יותר כ"ס מבנזין, הטורבו זה עוד חלק שעלול להתקלקל, חסכוני בדלק. בנזין מיקרו היברידי - לא יודע אבל מניח שגם חסכוני בדלק. העדפה תלויה בכמה אתה נוסע, אני אישית לא נוסע הרבה ולכן אני מעדיף בנזין רגיל מעל 1.5 ליטר אבל הוא יחסית זולל דלק, קח סקודה פביה לדוגמה, מנוע טורבו בנזין נפח קטן משלי יותר כ"ס ויותר חסכונית בדלק וגם יותר מהנה לנסיעה. - כ"ס לא אומר בהכרח זלילת דלק גדולה יותר, זה קשור למשקל הרכב, סוג המנוע, תלוי ברכב אבל בגדול אם תיקח ניסן מיקרה1.2 ליטר עם 80 כ"ס זה מרגיש קצת חלש על הכביש, רכב אחר עם מנוע 1.2 ליטר יהיה לו מעל 100 כ"ס ההרגשה בכביש תהיה שונה. אם אתה רוצה רכב לעיר, רכב קטן יסחוב אם אתה נוסע מרחקים או עליות אישית הייתי לוקח משהו קצת יותר חזק - חיישני רוורס לא יקר להתקין, תעשה חיפוש בגוגל או באתר פה בטוח תמצא מתקין במחיר סביר. להתקין לבד אפשרי סט עולה כ100 ש"ח מאיביי אתה צריך לקדוח ולהעביר את הכבלים מתחת לפלסטיקה, לא הכי מסובך בעולם, יש סרטונים ביוטיוב אם תרצה אשלח לך.
  20. לדעתי התוספת לא שווה הקורולה ידועה כאמינה כבר עדיף להוסיף להיברידית
  21. וואו סכום מטורף יחסית לשווי הרכב. מעניין אם היחס מחירון-ביטוח דומה בין השנתונים של אותו סוג רכב.
  22. חפש באיביי pearl white repair paint קנה צבע קטן כזה בפחות מ15 שקל.
  23. לדעתי נסה לשייף שוב ותעשה שוב לכה, לפי התמונה לא נראה שאתה מרסס נכון, אתה צריך לרסס מלפני שאתה נוגע בנקודה ולעשות כמה שכבות אפילו כדי שיצא אחיד ובלי נזילות. ההילה נגרמה אולי כי שמת את הנייר על אזור השיוף אז זה כנראה אזור שיוף בלי לכה.
  24. הרפלקטור זה החלק הכסוף, הוא התכוון שברגע שהנורה או הרפלקטור טיפה עקום זה משפיע על החזר האור מהפנס, זה כמו שתסתכל דרך זכוכית מגדלת ועכשיו תזיז קצת את הזכוכית מגדלת לצד או למעלה, אתה לא תראה טוב דרכה), פשוט תפרק את זה ותבדוק שהכל יושב כמו שצריך במקום ולא זז החלק של הרפלקטור או הנורה לצד, אם הכל נראה תקין, והרפלקטור שלם ותקין (עדיין כסוף ונקי) תבריק את החלק החיצוני ונסה שוב להיבדק.
  25. מהירות המפוח ממה שאני יודע לא משפיעה בצורה דרסטית, מה שמשפיע כשהמזגן דלוק זה הכפתור שאתה מסובב לחם/קר, ככל שהוא יותר מכוון לכחול ככה המזגן נאלץ לעבוד יותר וצורך יותר דלק.
×
×
  • תוכן חדש...