Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. מה דעתך על מאזדה CX-5, תא מטען יותר קטן קצת מהפג'ו אבל הייתי בודק. יש גם קיה נירו ואם תעדיף משהו קצת יותר יוקרתי אז וולוו xc40 אבל צריך להוסיף קצת
  2. גם המכונאי שלי עשה את הטעות הזאת, תוציא עם צינורית סיליקון של אקווריום ומזרק גדול תשאב את הכמות העודפת
  3. הוא רשם ש - יקר (עולה הרבה) לא שמישהו שיקר.
  4. אמרתי את מחיר לפי אתר שראיתי בארץ, יש מוסכים שמפרידים עלות חלק מעבודה, המוסכניק שלי הוא כזה אבל שווה לבדוק מול המוסכניק. אתה צודק שיכול להיות שהעבודה זה ההמרכיב העיקרי בעלות.
  5. אתה יכול לשים קצת סיליקון, קח בחשבון שיכול להיות מעצבן להוריד את זה במידה ותרצה. יש גם מסטיק שחור כמו שאוטם את הדלתות אולי יותר יתאים.
  6. מחיפוש קטן בגוגל החלק עולה קצת מעל 400 ש"ח, אם הבעיה רק בו אולי יוזיל לך את עלות החלק אם תביא אותו.
  7. זה יכול להיות חיישן, דליפה אוויר, דליפת גזים מהאגזוז ועוד, אולי מישהו שמכיר את הרכב יוכל לתת עוד פרטים אם זו איזה מחלה נפוצה ברכב הזה.
  8. מעניין אם יש איזה תקן להפרש גבהים בחוק, אז אם זה לא עומד בתקן יש יותר סיכוי להוציא סכום גדול יותר, לא?
  9. ממה שקראתי על זה, זה יחס דלק אוויר מחוץ לטווח שקבע היצרן, או שבגלל שמערכת הזרקת הדלק לא עובדת כמו שצריך
  10. ואולי עוד כמה שנים יאריס יוציאו חשמלית ויהיה הנחת מס על חשמלית, אישית הייתי הולך על הגרסה הרגילה.
  11. תודה על השיתוף, חבל שאין אכיפה חזקה בנושא הזה זה עצוב.
  12. כן אבל זו התמונה היחידה שנראה שיש סיכוי לחורר לו גלגל, שאר התמונוץ לא נראה שיש גובה מספיק גבוה לחורר צד של גלגל, אולי הוא פספס את הבור הסורר.
  13. אם לא יורד רק עם מים, נסה לערבב 2 כפות סודה לשתיה עם קצת סבון כלים ומים חמים, תרסס/תרטיב את האזור עם התמיסה תן לזה לשבת 10 דקות להיספג ואז נסה לנקות עם מטלית
  14. סימנתי בתמונה חלק בולט וחשוד שאולי חורר לך את הצמיג ואולי נשבר בתהליך, אם תוכל תצלם מקרוב, אולי יש סימן גומי על האבן שנשברה, תמדוד עם סרגל את הגובה מעומק הבור עד האבן הנ"ל. ותבדוק אם זה תואם לגובה החור בצמיג.
  15. אוכל ליטר ל6.5 ק"מ בערך, תחזוקה זה תלוי אם הרכב תוחזק כמו שצריך או עבר התעללות.
  16. תלוי בעומק השריטות, אבל בכללי פוליש ווקס אמור להעלים את השריטות לפי מה שידוע לי.
  17. 80% מהזמן 😅
  18. אאודי A5 3.2L
  19. ושתמיד לוחצים על הגז בדיוק לפני צמצום נתיבים
  20. nameuser

    מראות מתקפלות

    יש רעש מוזר כשהן נסגרות? או שהן נסגרות חלק?
  21. אולי לא שמו לב, לא מעט אנשים גם מתעלמים מדברים חשובים יותר כמו חום מנוע, צמיגים וכו'. יש כאלה אולי שלא רוצים להתעסק עם זה.
  22. מחפש ג'אנט אחד או שניים, מברזל, של פורד פוקוס 2008-2011.
  23. nameuser

    נגנבו לוחיות הרישוי

    הוא ביטל את התביעה?
  24. או שביטלו קריאה בגלל שהאמבולנס יקר
×
×
  • תוכן חדש...