Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. מה זה קארט פתוח? כמה כ"ס?
  2. אם אתם שמים לכה רגילה שלא עמידה בקרני uv, השמש תהרוס לכם את הציםוי מהר. ממה שקראתי בעבר יש ציפוי לכה 2k בתרסיס שיש לו 2 חלקים שצריך לחבר לתחתית התרסיס ולצםות את הםנס, ממה שהבנתי זה אמור להחזיק יותר זמן.
  3. לגבי אמינות אין לי מושג, מציע דתחכה ליות4ףר מבינים ממני. אגב התכוונת לslk? יש לקסוס ls250, מאזדה mx5 (כן, יש דגם גג קשיח) יש אאודי a3 עם גג קשיח אבל לא יודע כמה נפוץ.
  4. ניסית מצב ידני של ידית האוטומט?
  5. לא יודע אם בכלל יש לרוב הפוליטיקאים דעה או שהם מונעים על ידי סיכומים בתוך המפלגה וייצוג אינטרסים זרים.
  6. לא זוכר אם עשיתח א. זה לפני שהחלפתי מצבר אבל במקרה הכי גרוע אתה מחבר את הצמה וחוזר על התהליך.
  7. זה ככה אצלי כבר איזה שנה, למה שיהפוך לבעייתי? ככה גם אני אוכל להחזיר מתי שאקצה את הקודנית בשניה.
  8. לפי האתר הזה אכן בגרסה החדשה של 2020 יש TCe90 בנפח 1 ל' שמפיק 90 כ"ס לעומת הגרסה של 2019
  9. חג שמח, מאיפה המידע על ה"עדכון"? לפי האתר של רנו הTCE100 הוא שדרוג של הTCE90 ולא ההפך. ראה קישור
  10. כל כך מרענן לשמוע על צעד שהוא לטובת האזרח, כן ירבו מעשים כאלו שיקלו עלינו!
  11. מה שעשיתי אצלי ברכב: 1. לשמור את הקוד כדי שלא תשכחו. 2. להניע את הרכב. 3. לפתוח את לוח מקשים הקטן בקודנית ברכב, מהצד עם ציפורן או מברג שטוח (תסתכלו מסביב לפעמים יש חריץ לפתיחה). 4. אתם תראו צמה קטנה שמחוברת ללוח, נתקו אותה מהשקע בלוח כשהרכב מונע. 5. לכבות את הרכב ולוודא שהוא מניע בלי הצמה.
  12. גם אצלי השמן גיר הוא LIFETIME, למי שהחליף היה איזה שיפור לאחר ההחלפה? ממה שזכור לי החלפת שמן גיר יכולה גם להזיק, תקנו אותי אם אני טועה.
  13. אתה לא חייב לקנות ngk, יש סיבה מיוחדת שבחרת בחרה הזאת? http://www.catcar.info/renault/?lang=en תבדוק באתר הזה איזה פלאג אתה צריך או שפשוט תתקשר לחנות בארץ ותבקש פלאגים מקוריים לרכב שלך.
  14. אני ביטלתי אצלי את הקודנית בקלות ובנתיים זה עובד, אם תרצה לנסות אני אדריך אותך.
  15. תמיד מזניחים את האוכלוסיות החלשות... משקיעים באזורים חדשים שיש זוגות צעירים לרוב. למה למשל הארנונה ברחובות עולה פי 2 מאשקלון במיוחד שבאזורים וותיקים זה נראה פחות או יותר אותו דבר... יש חוסר שקיפות בהוצאות העיריות, אני רוצה שיתנו פירוט מלא על ההוצאות שלהם שהתושבים יוכלו לבדוק על מה בדיוק הולך הכסף לפרטי פרטים. החליפו 30 מ"ר מדרכה? אני רוצה פירוט, גן שעשועים? מי זכה במכרז וכמה קיבל? וכו'...
  16. הפוקוס 2.0 יש שרשרת במקום רצועת טיימינג אז זה עוד בונוס
  17. אתה מחפש רכב קטן? או משפחתי? תא מטען חשוב או לא משנה? אישית הייתי הולך על פוקוס אם אתה לא מחפש רכב קטן
  18. אם הרכב שלך בצבע לבן רגיל ולא איזה גוון מיוחד, מוכרים באיביי עטים כאלה בגרושים. אם לא תמצא אשלח לך קישור
  19. יכול להיות, אני שמתי לב לסימני אבקה שנראים כמו כתמים קטנים אבל בבגדים שחורים, בבדים בצבע אחר לא רואים.
  20. אולי זה יתאים: https://www.aliexpress.com/item/4001208737607.html
  21. לפי מה שקראתי בוויקיפדיה גם אכיפה בררנית היא סיבה לטיעון הגנה מן הצדק.
  22. יש משהו דפוק בתפיסה, אם אין חניות, הפתרון המתבקש, לעשות עוד חניות/ לשפר תחבורה ציבורית וכדומה. מה שבפועל קורה זה שמסמנים לך הכל בכחול לבן או אדום לבן ואז פשוט הופכים את זה למחלבה. גם לגבי ארנונה, למה יש הפרש עצום בין ערים שונות בארנונה, לפעמים גם באותה עיר, אני מדבר על הפרש מוגזם של פי 2 על אותה דירה בערך. פשוט זה בנוי ככה: יש אפשרות לקחת עוד כסף מהאזרחים? יקחו. הלוואי ומהכסף של הקנסות הם היו בונים חניונים.
×
×
  • תוכן חדש...