Jump to content

nameuser

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nameuser

  1. אופל, סקודה.. נראים רכבים פשוטים יחסית
  2. תוכל להעלות את דו"ח הבדיקה?
  3. אני חושב שבתפיסה של האנשים ברגע ששילמו על הרכב, זה כולל הכל. ובנימה רצינית לראות משקפיים או אוזניות ולא להחזיר זה נטו חוסר איכפתיות.
  4. אפשר לתבוע, תביעות קטנות זה בשביל סכומים קטנים.
  5. אם זה ככה אישית לא הייתי מזלזל בבדיקת מכשיר כי המוסכניק אמר (מבלי לזלזל בידע של המוסכניק)
  6. לא יכול לערוך את ההודעה מעל משום מה, בכל מקרה שלחתי ערעור, תאחלו בהצלחה.
  7. אני מודע ומודה בעבירה, אבל חוסר האכיפה בנושא תפיסת החניות מחמיר את מצוקת החניות. אני אכתוב מכתב ואבקש לבטל את הקנס, תאחלו בהצלחה. אם מישהו עדיין חושב שיש סיכוי לתבוע בתביעות קטנות (או שיש עצה נוספת) אשמח לשמוע. אעדכן שאשלח את המכתב.
  8. רק מול הכניסה שלנו 3 רכבים ללא רישיון בתוקף, כן בדקתי באתר של משרד הרישוי, מדובר על 3 רכבים ללא רישוי (של חודשיים מינימום ללא רישוי) כרגע שחונים ממש מול הכניסה שלנו (לא בדקתי את כל הרחוב ויתכן שישנם עוד רכבים ללא רישוי תקף), על 2 מהם הודענו לפיקוח כבר מלפני חודשיים, בכללי לפי החוק אסור להם בכלל להיות על כביש ללא רישוי בתוקף.
  9. לא התכוונתי לקחת עורך דין התכוונתי לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות, ללא עו"ד, לאחר תשלום הקנס בגלל שאם היו דואגים לפינוי הרכבים ללא רישוי בתוקף, לאחר שהודעתי להם, היה מקום להחנות (אסור לרכב ללא רישוי בתוקף לתפוס חניה), השאלה אם זה יתפוס. כן הקנס כואב, אבל זה לא רק על הכסף, זה על זה שהפיקוח לא עושה כלום לשכנים שפשוט משאירים רכבים ללא רישוי סתם לעמוד ותופסים חניה.
  10. זה משהו שבודקים בעזרת מכשירים או לפי העין של הבוחן?
  11. קיבלתי קנס מפקח עירוני ורשום שהרכב צולם. נטען שחניתי באדום לבן ברחוב בו אני גר. 1. האם כדאי לבקש תמונות גם אם נניח וביצעתי את העבירה? 2. כחודשיים לפני כן התקשרנו לפיקוח להגיד על רכבים בלי טסט שתופסים חניה ולא מזיזים אותם, רוב הרכבים עדיין פה, לכן חשבתי לנצל את זה כדי להראות שהפיקוח לא עושה את חלקו. תשלום הקנס משמעותו הודאה באשמה, איך יהיה הכי נכון לפעול לדעתכם: 1. ללכת למחלקת פיקוח ולנסות לדבר איתם ישירות על זה שלא טיפלו במצוקת החניה ברחוב. 2. לשלם את הקנס. 3. לשלם את הקנס ולתבוע את הפיקוח/עירייה על שנאלצתי לשלם את הקנס בגלל שהתרשלו בעבודתם.
  12. פאנלים לימין ושמאל, חדש לגמרי, שקית של השמאלי נפתחה אבל לא נסעתי איתו. מחיר: כמה שתציעו גם צנצנת דבש, פקאנים או משהו מגניב אחר יתקבל בברכה
  13. אולי החיישן לא תקין אבל לא רוצה שתוציא סתם כסף, אם יש איזה דרך לבדוק את החלק מאופנוע אחר לפני שתקנה חדש.
  14. כן יוסי צודק, אולי זה לא מסנן את כולם אבל זה בטוח מוריד חלק מהשיחות המיותרות
  15. https://www.aliexpress.com/item/1005002293103408.html אלה כנראה יתאימו
  16. הניסוח שלה קצת מבלבל אולי, היא הוסיפה אחרי זה "ועכשיו ביקשו"
  17. לפי מה שכתבה, לא תואם.
  18. יש 3 סוגים של מתקשרים: 1. המשועמם שסתם אוהב להתקשר ולשאול - לא באמת רוצה לקנות. 2. זה שרוצה שתשלם לו שיקח את הרכב. 3. קונה רציני ששואל שאלות רלוונטיות, מגיע בזמן ובכללי יותר רציני. בדרך כלל קל לזהות את 1 ו2 ובכל מקרה במודעה כדאי לציין "לא לסוחרים" "לא להתקשר סתם"
  19. המנוע לא היה רשום ברישיון רכב? איך עבר טסט כל השנים האלה?
  20. ברכב בהרבה מקרים זה יותר מהיר בגלל שבתחבורה ציבורית יש החלפות וגם שהגעת ליעד אתה צריך עוד אוטובוס. הלוואי ויום יגיע ובמקסימום תחכה 3 דקות לא 30 דק.
  21. כשעשית ניקוז, לחצת בעדינות על דוושת בלם?
  22. נראה שמצבר, אם תוכל לבקש ממישהו שיעזור לך להתניע עם כבלים ואם יניע, אם יש לך מולטימטר לבדוק מתח כשזה מונע וכשזה כבוי. מה התאריך של המצבר?
  23. כשהיה צריך להחליף אצלי תושבת מנוע, היו רעידות בעיקר בהנעה ממה שזכור לי בנוסף היו סימני דליפה מהתושבת כנראה שמן או חומר סיכוך שהיה שם ודלף. לגבי להחליף שמן גיר, מסכים עם קופר, יש רכבים שלא מחליפים שמן גיר ואישית לא הייתי מתעסק עם זה.
  24. תבקש ממישהו שילחץ על הגז בניוטרל, האם העשן בצבע כחלחל?
  25. מצאתי את זה באליאקספרס https://www.aliexpress.com/item/4000031278093.html
×
×
  • תוכן חדש...