Jump to content

מב

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אכן, כך עשיתי (ניקזתי כבר בלמים בעבר). בניקוז ל- ABS דרך המחשב אתה משאיר פתוח (צינורית לתוך בקבוק ניקוז) כל פעם זוג גלגלים (פטמת ניקוז) ומפעיל את משאבת ה- ABS דרך המחשב שעובדת בקצב שלה והמחשב מבקש ללחוץ ולשחרר לחילופין את הדוושה (מספר רב של פעמים) תוך כדי התהליך.
  2. בניקוז ל- ABS דרך המחשב כן (אני ישבתי ברכב), בניקוז הרגיל (שנעשה לפניו) יש מצב שלא!
  3. נשמע הגיוני מאוד ומתאים לסיטואציה. בכל אופן ניקזתי שלוש פעמים את כל הגלגלים עם כמות די גדולה של נוזל.
  4. תודה על המענה. לא רואה נזילה ולא חסר נוזל במיכל. אם יש נזילה אז היא באמת ממש מינורית, אם כן זה משהו שיכול להשפיע כל כך דרמטית? ומיד אחרי ניקוז אויר? אויר במערכת - כאמור ניקזתי מכל ארבעת הגלגלים וכן ממערכת ה- ABS. יש דרך נוספת לנקז את האוויר? אטמי בוכנות - מזכיר שהתופעה החלה בפתאומיות ובבת אחת מיד לאחר החלפת הזרוע (לא הייתה שום בעיה לפני כן) ולכן נראה לי פחות סביר. בכל אופן אבדוק גם את האטמים. מאיץ הכוונה לבוסטר וואקום? כשהמנוע עובד הבוסטר פעיל ומגיב. איזו תקלה לחפש? תודה
  5. תודה על המענה, ביצעתי ניקוז מאחר ומיד אחרי החלפת הזרוע (כאמור פורקה והורכבה הבוכנה בגלגל הנ"ל) הופיע התופעה של דוושת בלם נמוכה וספוגית. הניקוז בוצע עם צינורית מחוברת לפטמת הניקוז ומוכנסת לבקבוקון ממוקם מעל גובה הפטמה ע"מ למנוע חזרת אויר לבוכנה. הייתה זרימה נקיה ללא בועות בכל הגלגלים (למעשה היה ממש טיפה אויר ורק בניקוז הראשון).
  6. שבת שלום, חדש בפורום, קראתי את כל ההוראות והכללים, אם שגיתי מתנצל מראש.. לעניין, דוושת הבלם בפורד פוקוס 1.6 אוט 2008 נמוכה וספוגית. בצעתי ניקוז אויר מכל ארבעת הגלגלים יותר מפעם אחת, ללא שיפור. לאחר חפירה באינטרנט ביצעתי גם ניקוז למערכת ה- ABS (פעמיים) ללא הועיל. הנוזל נראה תקין (לא שקוף לגמרי אבל סביר) וכן חלקו הוחלף תוך כדי הניקוזים. לציין כי לא הייתה שום בעיה בבלמים - וכן לא נראה שיש דליפות מהמערכת או צינורות פגומים - הבעיה החלה לאחר שהחלפתי זרוע אחורית שבורה ונאלצתי לפרק את הבוכנה בגלגל (פרקתי ומיד חיברתי את הבוכנה). הזרוע הוחלפה יחד עם הטבור (נאבה) והחיישן של ה- ABS. אשמח ואודה לכל עצה מה עוד יכול להוות בעיה. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...