Jump to content

אלי סיריון

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של אלי סיריון

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לחברים/ות, ברשותי דיהטסו סיריון (אחלה רכב), ולפני כשנתיים התקנתי בו מערכת מולטימדיה שקניתי עצמאית (עלי אקספרס). הכל עבד יופי עד לפני כחודשיים שפתאום הפסיק לעבוד הבלוטוס. לא הייתה שום פעילות קודמת או שינויי הגדרות, פשוט הפסיק להגיב הבלוטוס. ניסיתי לאפש להגדרות יצרן, אך עדיין אותה תוצאה. כשאני אומר שלא עובד הבלוטוס, אני מתכוון שאני רואה את כל ההגדרות במערכת אבל אין פירסום של הבלוטוס ואין אפשרות להתחבר למערכת (מהטלפון). אגב, מלבד הבלוטוס, הכל עובד תקין. אם מישהו נתקל בתופעה דומה והצליח לפתור, אשמח לתגובה וכיוון. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...