yd b-4
-
הודעות
1,113 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yd b-4
-
ישנה דרך חוקית להשכיר רכב פרטי?
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עם רשות המיסים לא אמורה להיות לי בעיה. מקסימום אני אפתח עסק עצמאי בשביל זה. או פטור ממס. (אני אבדוק עם אחי הוא יועץ מס). השאלה אם צריך בשביל זה היתר/רשיון/ביטוח מיוחד. ואם כן יש לכם מושג כמה זה עולה? -
שלומי E אני יודע שגם לך יש B4. זה דור אחד מעל לא 2. (אא"כ אתה מתייחס ל"שנמוך" המנוע ב2008). אם אני טועה אשמח לדעת למה. אגב לגבי הטיפולים הרכב מטופל במוסך המרכזי ולא נראה לי שהם חסכו בפילטרים... והטיפול האחרון היה ממש עכשיו. כך שמהבחינה הזו אני רגוע. יש שטענו שאין כאן שום שידרוג כי זה רכב "שחוק" יותר. עם זה אני לא ממש מסכים. בכ"ז מדובר בשנתון גבוה יותר- משמע טוב יותר . (בד"כ). ה2007 צפוף משמעותית נמוך ונוקשה (הפרמטרים האחרונים הם אינדיבידואלים הרכב יציב יותר אבל אותי זה מרגיז). ה2011 מרווחת מאוד גם לעומת המקבילות. היא גם עם תנוחת ישיבה גבוהה שלי זה חשוב וגם מכוילת רך יותר. ההתלבטות שלי היא הפסד במכירה העתידית (ואני מחליף בממוצע כל שנה שנה וחצי). והאם הק"מ הגבוה השפיע משמעותית על מכלולי השילדה כמו בולמים קפיצים וכ'ו ואז הנוחות כבר תהא פגומה. וכמובן על המנוע שהוא גם ככה לא הכי חזק (150כ"ס). (אגב כמה עולים בערך ג'אנטים מפירוק זה מפריע לי ובטוח יפריע במכירה עתידית)
-
קיבלתי הצעה לשדרוג הרכב . כרגע יש לי b4 2007 עם 160K בסה"כ רכב כיפי ומאוד נהנתי ממנו. ההצעה היא לb4 2011 עם 200K במחיר נמוך מאוד 44000ש"ח. הרכב יד ראשונה פרטית. טופל במורשה כל הזמן, ס.טיפולים מלא. והכי חשוב ביצע את הטיפול הגדול ממש עכשיו (טיימינג וכל השאר בעלות של 10K). חיפשתי ביד 2 אין אפילו אחת במחיר הזה. ובסה"כ הרכב טופל 100%. מה שקצת מבאס זה שזה דגם ביזנס (אין ג'אנטים! במודל כזה טמטום. וכסא לא חשמלי -לא נורא) מה דעתכם משתלם? החישוב שלי שהרכב הנוכחי צונח במחירון ברמה מדאיגה. וכמובן להשתדרג.
-
אני מאוד מבין אנשים שמתחברים לרכב שלהם . וזה כיף לנהוג במשהו שאתה אוהב. מצטער להרוס את המסיבה. רכב עם ק"מ כ"כ נמוך שמטופל באהבה כמו שמתואר עם 12.000ש"ח ל5 שנים. + 3000ש"ח שתיקנת משאבה בעצמך (לצמיגים אני לא מתייחס כי זה הולך בכל רכב) זה ממש לא אחזקה זולה! ולהזכיר נסעת סה"כ 10000ק"מ בשנה. אני עם B4 (רכב אמין אבל לא מצטיין במיוחד באחזקה זולה)באותו גיל אפילו לא מתקרב לסכום הזה. ואני עשיתי 30000ק"מ בשנה. גם בספר בטיפולים לא מוזכר שום טיפול חורג שמצביע על עלויות כאלו.
-
המלצה קטנה שלי. סובארו B4 רכב אמין בטירוף (רק לבדוק שנפלת על מטופל אם לא אכלת אותה!). הדגם הזה ספג ירידת ערך ששחטה את המחיר שלו . לדעתי זה הזמן לקנות אחד שמור ולהנות! בשלוש שנים האחרונות היו לי שתים כאלו וחוץ מטיפולים שוטפים ותושבות בולמים לא החלפתי כלום! (ואני מטפל במורשה לפי הספר) אמנם צריכת הדלק גבוהה אבל זה מתקזז עם מחיר הקניה הנמוך ועם ירידת הערך האפסית. ואני המום על הפורד כי אני כמעט קניתי כזאת לפני הB4 זה היה רכב שחלמתי עליו אני מבין שניצלתי
-
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הבטחתי לעדכן...... היה חבל על התמונות והאנרגיות . הפקיד התורן במחלקת בוחני התנועה, לא הבין מה אני רוצה ממנו. תמלא דו"ח תאונה וסע...... -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בקיצור אני אגיד שלא שמתי לב ...קורה. אציין שבבדיקה שביצעתי עכשיו השיח שמצולם שם די חוסם את שדה הראיה . אני לא בטוח שזה יעזור לי אבל סתם עובדה. אם זה יכול לשנות אני ארד לצלם מזוית הנהג.... -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא ממש הבנתי. לומר שהוא הגיע במהירות גבוהה או לא? אם זה משנה הרכב שלו הוא יונדאי אקסנט 2006. צריך עכשיו לחשב תאוצה מקסימלית -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הכתובת- גאון הירדן 37 קרית גת. פינת שורק. עבר תחבורתי.- עבירת מהירות עם 8 נקודות שאמורות לפוג באוגוסט. (עבירה יחידה מאז שהוצאתי רישיון 6 שנים) החץ הארוך זה אני. החץ הקצר זה הכיוון שממנו הגיע הרכב שנפגע. צילמתי תמונה- -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מבטיח לעדכן בסוף התהליך אגב שום אדם לא נפצע. הוא מזמן חזר לבית מבסוט ומרוצה. -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כתבו לי שלפי. החוק זכותי לתקן היכן שארצה... זה לא נכון? אגב לי זה לא יעזור יש לי רק צד ג'. אין לי מקיף. -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
המרחק בין 50 ל100 מטר לא נראה לי יותר אבל אני אבדוק. לגבי ההודעה על התאונה לחברת הביטוח. אני ממש לא מעוניין לתקן את זה דרכם. (לקרובי משפחתי יש מוסך ופחחות. מורשה כמובן). בכל זאת כדאי להודיע? ואם כן זה ישלול לי את ההעדר תביעות? -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני יקבל קנס על העביר שבוצעה לכאורה? ומה אני אמור להגיד לחוקר שם. אף פעם לא עברתי תהליך דומה. ואני הול על "עיוור". לא בא לי להדפק כי אמרתי שטויות..... ו..סליחה על החפירה -
ייעוץ לאחר תאונה, עם פינוי נפגעים.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמובן שאם אין נזק אני לא אתבע. חינכו אותי לא לשקר גם אם אני יכול להרויח מזה המון כסף. ואני שמח בחינוך הזה -
היי שלום וברכה. אז הנה גם לי זה קרה. היום בבוקר יצאתי מהרחוב בו אני אני מתגורר (צומת T) ופניתי שמאלה. במהלך הפנייה פגעתי קלות ברכב שהגיע מימין. (אני הייתי צריך לתת זכות קדימה, אבל נדמה לי שהוא הגיע במהירות גבוהה, אבל אני לא בטוח כי הוא הגיע מיד אחרי כיכר, כך שטכנית לא בטוח שהוא האיץ כ"כ מהר).הרכבים לא סטו ממסלולם, ואין סימנים על הכביש אבל נגרם נזק קוסמטי קל בלבד. חנינו בצד להחלפת פרטים. ואז התחיל הסיפור.... בעל הרכב הנפגע פצח במסע הצגות מרשים ומגוחך כאחד על כך שכואב לו כל מקום אפשרי בגוף. ודרש פינוי לבי"ח. למרות קביעת צוות האמבולנס שהתהליך מיותר. לבסוף הוא פונה רגלית מהרכב לאמבולנס ולמיון. משטרה שהגיע למקום (לא בוחן תנועה) לקחה פרטים. והודיעה שעליי להתייצב ביום ראשון באגף בוחני תנועה באשדוד לחקירה. (על אי מתן זכות קדימה?). 1- מה התהליך שאני יעבור בחקירה. אני לא מנוסה בזה. 2- זכותי לתקן את הנזק היכן שאני רוצה ללא התערבות ביטוחית? 3- מה העונש הצפוי לי? (הרישיון מאוד חשוב לי אני חייב אותו לצורך נסיעה למקום העבודה שהוא מרוחק). 4-אציין שהייתי עם שתי תינוקות ברכב. אני בטוח בוודאות ששום נזק לא נגרם . צריך לבדוק / להתפנות.? 5- אגב על תשלום הפינוי (הלא מוצדק) אני אמור לשלם? מצ"ב תמונת הנזק.... הרכב שלי הוא הכחול. הנפגע הוא הכסוף.
-
שאלת תם. ההמלצה של "המקצוענים" כאן היא לפנות למקום מוסמך שיחליף את הסראונד. את זה תמיד אפשר לעשות (או שאי אפשר בגלל שהוא הפוך) . מה הבעיה שהוא ינסה לתקן עם "מסטיק" או כל אילתור אחר. לא יעבוד? הסאונד לא מושלם ועגול? שיפנה למעבדה!! מלנסות לא מתים. (כמובן לא עם חומר שיגרום לנזק למכלולוים אחרים)
-
על איזה "מקלט מס " אתם מדברים כאן.? כולה בנאדם רוצה לחסוך כסף... אשמח להסבר
-
אני לא יודע איך אף אחד לא כתב את זה עדיין. אבל אם את חושבת שרכב מהשנים 2006/7/8 נטול תקלות ובלאי את טועה ובגדול. השנתונים הללו רחוקים מלהיות "חדשים" ובקלות את יכולה ליפול על "לימון" אמיתי! יישור קו פשוט ושגרתי יכול לעלות לך כמה אלפים. סתם דוגמאות? מצבר, צמיגים, ציריות, אלטרנטור, בלמים, רכיבי שילדה (בולמים משולשים ושאר ירקות) יש לך רכב שכבר השקעת בו. תקני את המזגן וסעי לשלום
-
אם אתה מתכוון להחליף טורבו "מאלי אקספרס". נראה לי שהמשפט הנ"ל מתאים לך- מטעויות לומדים -כי משלמים עליהם!!!! ונראה שאתה בדרך לשלם.... רק תסביר לי משהו- אם יש לך 8000K ב"חנוק" לא מצאת לך הרפתקאה יותר מוצלחת מקיה עם 450000ק"מ? זה נשמע שאתה מתלהב מדאי. וזה דבר חיובי ומובן גם אני מתלהב מדברים שאני אוהב (בין השאר רכבים). אבל תשתדל לעבוד עם שכל ולא רק עם רגש..... בהצלחה!
-
יש מוסכים מסודרים שיסכימו לעבוד במחיר סביר עם חלקים שאתה תביא "מהבית"? קשה לי להאמין... אלה החיים!! חלק מרווחי המוסך זה הרווח על החלקים. שלי רצו לעשות הנחה במוסך שילמתי 0% על העבודה ו 66% על החלקים ונאמר לי שזה מחיר העלות למוסך. (אני מכיר אישית את מי שאמר לי כך ואני יודע בוודאות שהוא לא שיקר)
-
שאלת תם. ברכב אוטומטי על P יש מצב שהאוטו ידרדר בכלל? כמעט תמיד שאני מרים את בלם היד יוצא לי לחשוב על זה
-
האם חייבים להסב לגז רק אצל מוסך מורשה?
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של שמוליק.איתן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי ממליץ לך לא לחסוך זמן ולקרוא את "כל" השרשורים בנושא ההסבה אם היא כדאית ומה המשמעויות. אולי תתחרט על הרעיון. -
שיפור מנוע 1600 ל 2000 של סופר לנסר
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של sasa_204 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לא יודע אם בגללי. (וזה נראה שעיצבנתי אותך קצת שקראתי לרכב שלך גורטאה - סליחה) אבל אני שמח שירדת מהרעיון ההזוי הזה. אני לא שמעתי לעצות שחברים באתר הציעו לי. ואכלתי אותה!!
