yd b-4
-
הודעות
1,113 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yd b-4
-
היי שלום. אז ככה, לאחר שהצטברו במשפחתי כמה וכמה רכבים שדורשים ליטוש פנסים דחוף ולאחר שהתפנה לי קצת זמן רציתי לתפוס את הפרוייקט הזה ברצינות. קראתי את המגה שרשור בנושא. ואני חושב שהוא כבר לא יעיל עקב פיצוץ הדעות וההודעות. אז חשבתי ליצור בשיתופכם איזה שהוא סטאפ שבטוח יעבוד ויתן תוצאה טובה ועמידה. אני אכתוב מה אני מתכנן לעשות ואשמח לעצות/שיפורים/הערות והארות 1- שיוף עם ניירות מים החל מ600 ועד ל2500 2-ביצוע פוליש. (בנקודה הזו אשמח להבהרה אם צריך גם גס וגם פיניש. אני משתמש עם מנזנרה FG400 וFG4000) 3- ציפוי לקה אקרילית ייעודית לפלסטיק בספריי. ועכשיו לשאלות. 1- ראיתי שיש פוליש PLASTIX של מגרווי'ס הוא עדיף? 2- אני מתכנן לעשות את פוליש עם פולישר פחחים (רוטורי לא DA) יש עם זה איזה בעיה? 3- האם באמת נחוץ לעשות שתי מעברי פוליש או שמספיק עדין בלבד. אשמח לדיון ממצה ופורה זה הספריי שמצאתי-
-
היתה לי אימפרזה 1600 ושלושה B4 מהשנתונים הנ"ל. האימפרזה רכב אמין ביותר. אך מאוד סגפני. וממש לא הייתי קונה את הGX. זה גם כך לא רכב ספורט ומערכת ההנעה הכפולה במקרה של תקלות עלוולה לגבות מחיר יקר. קח בחשבון ג שבהיא דורשת צמיגים יקרים יותר וחובה!!! להחליף רביעיה תואמת. הB4 אהובה עליי מאוד עם תחושת יציבות שמדביקה אותך לכביש. (אם אתה מתכוון ללכת על זה תקנה מ2006 עם המנוע החדש) חוויות הנהיגה בו שונה לחלוטין והרבה יותר נעימה/מהנה. קח בחשבון שהוא רכב שתיין יחסית עם אופי נסיעה קשיח (נוח מאוד במהירות בין עירונית כי אין תנועות מרכב בגלים וכ'ו. מצד שני בעיר אתה מרגיש כל סדק בכביש)
-
היי בבעלותי B4 2011. ברכב מותקנת מערכת אייואקס להתרעה (אם צריך אעלה תמונה) הבנתי שיש הנחה לאגרת הרישוי, רק שהמידע חלקי ולא ממש מדויק אשמח להבהרה מבקיא בתחום.
-
צביעת סובארו b4 2006 עם ספריי
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של orelar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בזבזתי המון זמן, אנרגיה ומזומנים על השטות של צביעת רכב בספריי. באופן די משעשע אני צבעתי B4 2007 שהיתה בצבע זהה. יש כאן שרשורים בנושא. אתה טעית עם הלכה כי חשבת שזה צבע. בלכה יש חשיבות לשכבה מלאה! בכל פעם. צריך להפסיק רק כשהצבע נראה כמו זכוכית. מבריק ומלא. (רק אז צריך להזהר מנזילות) ואגב נייר השיוף שהשתמשת לא קשור לעבודה כזו. אבל העיקר שיצא בסוף טוב. (אני הייתי צובע את הג'אנטים בחזרה לכסוף) -
אם חשוב לך מרווח. ושלושה כסאות מאחורה הייתי הולך על סגמנט אחר- משפחתיות גדולות/מנהלים. אני למשל מחזיק B4 2011. מרווחת נוחה ונעימה מאוד. אולי אין לה סטייל ספורטיבי ולהפך לוק מאוד סולידי אבל כמשפחתית היא מעולה. מה גם שהשוק שלה לא בשמיים כך שאפשר לקנות רכב מעולה במחיר נמוך. והאמינות -סובארו. כמובן נתתי רק דוגמא יש עוד משפחתיות גדולות מצוינות ובמירב המקרים הן מרווחת משמעותית. (מונדיאו למשל)
-
רכב עד 8000 שיכול לסחוב נסיעות לגולן ולירושלים
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של inbala9 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
450.000 זה באמת גבוה. ואני אחד שלא מפחד מק"מ (B4 2011 240K). נראה לי שיש הצעות שפויות יותר. -
קראתי את כל השרשרו מתחילתו ועד סופו. ואם יורשה לי- פות"ש, זה נראה שאתה לא סגור בכלל על רנו פלואנס ולכן אתה מהסס. אתה מפחד מירידת ערך, תיקונים, תדמית של רנו. ואתה לא צריך רכב גדול. אז למה אתה בכלל רוצה לקנות אותה. בכדי לא לקנות יפנית/קוריאנית משומשת? קצת מוזר כי אתה לא הולך לקנות אלפא/BMW כולה רנו. נראה לי תתחיל מחשיבה מראש מה אתה -"רוצה" מה אתה "צריך" ומה אתה "יכול" ואז יהיה לך קל יותר. בהצלחה.
-
רכב עד 8000 שיכול לסחוב נסיעות לגולן ולירושלים
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של inbala9 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סובארו אימפרזה משנת 2001 ומעלה. עונה על כל דרישותייך חוץ מכך שהוא לא הכי חסכוני בעולם. אמין מאוווווד. יחסית לגילו נוח ומזגן טוב. תבחרי אחד לא מכוסח מדאי. ועוד ארבעה חודשים תשארי עם רכב. -
היי. נורת מנוע נדלקה וסורק גילה שיש בעיה בחיישן חמצן. עלות ההחלפה 1600 ש"ח. למה זה מפריע בעצם כי הרכב נוסע סבבה לגמרי. והאם זה קשור לצריכת דלק? (בעיר לוקח 1/6)
-
היי שואל בשביל חבר. יש לו טויוטה ורסו. 2012. לפני ארבעה חודשים מילא שמן ועכשיו נדלקה נורה ונמצא שאין בכלל שמן (במדיד) מוסכניק טוען שזו "מחלה ידועה" זה נכון?
-
קראתי קצת הרבה בעיקר בויקיפדיה ואכן המרצה צודק חלקית- לעניין הABS המערכות הישנות סבלו מהארכת מרחק בלימה. הדורות המתקדמים כבר לא. חידוד לעניין הESP- המרצה נתן דוגמא לנהג לא זהיר הנוהג בעיר ומגיע לכיכר וכשהזנב מחליק המערכת מיישרת אותו ללא התחשבות בזה שהוא נמצא בכיכר למשל ואז הרכב עף למדרכה.
-
אז היום הייתי בקורס רענון נהיגה. והנה כמה מהגיגיו של המרצה. 1- ABS מאריך את העצירה, כי הרכב לא בולם בצורה רציפה אלא בהפסקות. 2-ABS נועד לשמור על יכולת היגוי בלבד בבילמת חרום. 3-ABS משווה בין יכולות הבלמים ברכב. וכך רכב עם המערכת לא יחליק לאחד הצדדים במקרה של בלימת חרום. (נאמר בצד ימין הרפידות חדשות ושבשמאל שחוקות. הוא משווה את מאמצי הבלימה) 4-ESP היא מערכת קטלנית בתוך העיר לנהג פרוע. כיון שבשעת פעולתה היא נוטלת מהנהג את יכולת ההיגוי. ולכך אם אתה נהג לא זהיר עדיף שתבטל אותה (הוא הוסיף שחברות השכרה לא לוקחות על עצמם את האחריות לתוצאות ההתערבות של המערכת ולכך תמיד מבטלים אותה) לא יודע זה לא ממש נראה לי מדוייק. אשמח להבהרות.
-
למרות שזה תגובה לא מועילה בנידון אבל הייתי חייב. גמרת אותי מצחוק תודה על הסטנדאפ......
-
לא נראה לי שהמצערת הספיקה להתלכלך בשעת החלפת המצבר. כי מיד אחרי ההחלפה הבעיה קרתה.אבל בכל מקרה איך מנקים מצערת והיכן זה בכלל....
-
אחרי שהחלפתי מצבר שהגיע זמנו. הרכב השתגע עם הסל"ד המוסכניק טען שאחרי יום זה יפתר לבד. כמובן שזה לא קרה. זה מעצבן ועם מזגן במעבר מעמידה לנסיעה הרכב לעיתים מתכבה. הבנתי שיש כזה תהליך של "לימוד מצערת" או משהו כזה אשמח לעזרה.....
-
אני לא מאמין שאני פותח שרשור על החלפת נורה...... אבל לא מצאתי שום דרך להחליף את הנורה הראשית ברכב. יכלתי כבר מזמן לעשות את זה במוסך. אבל על הפרינציפ. אני חייב לדעת איך המהנדסים הגאונים של סובארו הצליחו לגבור על החוש הטכני הבריא שלי בד"כ. תלודה לעוזרים.
-
הדיון היה על אמינות!! לא על מחיר או איבזור. גם סובארו B3 לצורך העניין שלא עולה יותר מקרוז הרבה יותר אמין. (רכב לא להיט לכשעצמו מנוע חלש מדאי לבודי). כנ"ל מאזדה. טויוטה והונדה. אני אוהב מאוד רכבים עם ניחוח "אמריקאי" אבל המאליבו כפי הזכור לי לא "העיפרון הכי חד בקלמר" בקטגוריית מנהלים. עם זאת הסיבה שלא קניתי אותה זה מחירי טיפולים. וצלילת מחירון מפחידה.
-
זה מבדח שבדיון אמינות על רכב. הק"מ שמדובר זה 100.000ק"מ+-. לצורך ההשוואה אני נוהג בסובארו B4 2011 עם 210K ולא נראה שהרכב עומד לסיים את חייו. ושכן שלי נוהג עם B4 2006 עם 330K!!!! יודעים מה זה גם לא ממש דרמה.... במשפחה יש לנו בערך 15 רכבי סובארו. כאלו גם עם ק"מ גובהים יותר ולא ראיתי בעיות מיוחדות עדיין. אז נכון אולי זה לא הרכב הכי הייטקי בעולם. אבל זה נקרא מדד לאמינות. אגב דעתי האישית שאמינות זה רק מרכיב אחד בשיקול לרכישת רכב. ולכן רק אליו התייחסתי. אני מאמין שיש עוד מספר לא מבוטל של מותגים אמינים באמת וזולים לתחזוקה (ומה לעשות שרוב יפנים) התייחסתי לסובארו כי פשוט יש לי הרבה במשפחה. אישית אני מת על הקרוז.... ורכב חדיש וזול זה הזדמנות!!!!
-
רכב מושכר מחבר. ביטוח.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה על התשובות. אני לא ממש בקטע של השכרת רכב פרטי גם כך.... הדיון מעיקרו נועד כהוכחה. וכתוכחה לכמה מחברי שבטיפשות (שנובעת מחוסר ידע) משכירים רכבים. בשיטת סמוך... לי זה לא יקרה. אגב כאדם שומר תורה ומצוות וכאדם בכלל יש כאן עניין של גניבה. גם אם חברת הביטוח לא עלתה על זה. -
רכב מושכר מחבר. ביטוח.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ישה- במקרה הראשון התכוונת לביטוח החובה (נזקי גוף)? מה זה אומר האחריות על המשכיר והנהג חצי חצי בתשלום? בכל תעודת ביטוח נדמה לי שכתוב שאסור להשאיל בשכר...... לא סתם שאלתי "רצה שמועה" ש-קרנית חברת הביטוח הממשלתית משלמת במקרים כאלו. אם זה כמו שאתם אומרים אז מסביבי יש המון מטורפים שממנים את הרכב ע"י השכרה. -
היי. לאחר אינספור ויכוחים עם חברים "מבינים" אני חייב לדעת תשובה מדוייקת. אם אני (כמובן רק לצורך הדוגמא) משכיר רכב פרטי לחבר. מה המשמעות הביטוחית. כמובן שהנהג בעל נתונים כשלי (גיל ותק וכ'ו). 1- שמעתי שביטוח חובה תקף בכל מקרה (אפילו בנהג חדש או צעיר) נכון? 2-כנ"ל לגבי צד ג' ומקיף. 3- אם הביטוחים אינם תקפים על מי האחריות במקרה תאונה עלי או על הנהג? 4- חברות הביטוח בודקות בכלל דברים כאלו ? (שאלתי נציג והוא ענה לי אותי לא מעניין מה אתה עושה ברכב ולמי אתה נותן אותו...) תודה לעונים. וכמובן אשמח לתשובות מבוססות. השערות יש לי מספיק.
-
יש לי רכב כזה. והיה ליגם את הדגם הקודם... הרכב ביחס לקודמו- עולם אחר לחיוב בעיקר וגם לשלילה. ואני אפרט. הדגם הקודם התאפיין בעיקר בתחושה מהודקת וספורטיבית יותר. שזה כלל גם התנהגות נוקשה מאוד מה שגרם להרגיש כל פאשלה בכביש. ומצד שני סידר התנהגות למופת ונטולת טלטולים במהירות גבוהה וכמובן תחושת ביטחון. הדגם הבא. מאופיין בנינוחות הכל רגוע... הרכב ענק יחסית לקודם. וממש מתאים לתואר מכונית משפחתית מרווחת באמת. לעומת הצפיפות ב2007. הוא גבוה יותר עם תנוחת נהיגה גבוהה מה שלי אישית יותר נוח. כיול המתלים הוא על הצד הרך. ואתה מרחף מעל לפגעי הכביש בעיר. לעומת זאת מחוץ לעיר יש יותר טלטולי מרכב. אגב בידוד הרעשים בכללי הרבה יותר מוצלח. לטעמי האישי נוחות הנסיעה כמכלול עדיפה בדגם החדש יותר. פינוקים- בדגמים שאתה מחפש יש כיסא חשמלי שיוט שליטה מההגה על המערכת. מערכת שמע משדורגת בהרבה מבחינת סאונד. מרווח עצום ומשמעותי מאוד מאחור ומלפנים. עיצוב קצת יותר יוקרתי. משוטים להעברת הילוכים בלם יד חשמלי ועוד כמה שטויות. צריכת הדלק אצלי שופרה מאוד לטובה. מ1-10 ל1-12 בנסיכה מחוץ לעיר. בעיקר עקב תוספת ההילוכים שמסדרת נסיעה בסל"ד נמוך יותר. גיר- שוב נינוחות... מצד אחד אין הרגשה של מעבר הילוך כלל והכל עובד חלק ושקט. מצד שני הרכב מכוייל כולו להתנגות נינוחה ואין הרגשה של "מחץ" מכיוון המנוע והגיר הכל מרגיש קצת "אלסטי" ותחושה של רכב קצת "מסורבל" ושמנמן ":) בשתי מילים.- הרכבים שונים כרחוק מזרח ומערב. אם אתה מחפש רכב למשפחה נינוח ונוח גדול מרווח ומאובזר זה הדגם החדש יותר. אם אתה מחפש רכב עם "נגיעה" ספורטיבית " ונמרצת יותר זה הדגם הקודם. (קח הכל בפרופורציה זה לא פרארי או רולס רויס....) אשמח לענות בפרוט על כל שאלה נוספת.
