yd b-4
-
הודעות
1,113 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yd b-4
-
תקנה רכב שמתאים להסבה לגז. משפחתית גדולה תהיה נעימה ומצב השוק שלהם על הפנים היום. שזה אומר שתוכל לקנות רכב נוח ומרווח בתקציה מועט.
-
אני קניתי מהם וזה עולה 30 ש"ח אגב זה לא בונדו זה חומר אחר לפלסטיק. מנסיוני החומרים שלהם נוחים לעבודה ונתנו לי תוצאות מעולות (לפני כן ניסיתי מקום אחר על הפנים של חומר. נראה שטופקולור יודעים מה הם מוכרים וזה יתרון). קח בחשבון שלתוצאה טובה תצטרך להחליק בצורה מושלמת את המכה. וזה לוקח זמן במיוחד למי שלא מיומן (כמוני למשל). אצלי התוצאה יצאה מעולה. תצטרך פוליש לאחר מכן כדי לטשטש את מעבר הצבע החדש לישן. בהצלחה.
-
היי בוקר אור. הרבה פעמים שאני עובד ברכב אני נזקק לחשמל (שואב אבק מקדחה מלחם) מה שמגביל אותי מאוד בעבודה במיקום ספציפי. אי לכך קניתי את ממיר המתח הזה-https://he.aliexpress.com/item/32867195066.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.23dc4c4dPjzVey אממה שאני מבין שאני לא מבין במדידת הספקים נכונים. אז כמה שאלות. 1- האם הספק גבוה (אני מתייחס לנתון WAAT כהספק סופי אני לא בטוח שאני צודק) זה תלוי בממיר ללא קשר לגודל המצבר /אלטרנטור? והאם זה יכול לגרום נזק לרכב. 2- מקדחה פשוטה של 600W נראה לכם יהיה בעייתי לחבר לזה (המוכר כותב שלא מומלץ לא הבנתי למה). 3- והכי חשוב האם מומלץ להימנע לנסות כל מכשיר בשיטת מצליח אם עובד סבבה אם לא . ממש לא מתחשק לי לגרום נזק.
-
קניתי בדיוק כמו בקישור מעליי אגב להתרשמותי כל המערכות במחירים האלו באות מאותו היצרן. מאיכות הסאונד דווקא הופתעתי לטובה. (יותר טובה מהמערכת המקורית של B4 מהדור הקודם). אבל כמובן אל תצפה למהירות של גלקסי S10. אני מרוצה ואגב היא הגיעה דיי מהר. משהו כמו 3 שבועות.
-
אני קניתי כבר פעם שניה מערכת אנדרואיד סינית. 62$!!!!! וכל הטוב שרצית יש. יוטיוב וויז רדיו אינטרנטי וכו'. אין צורך להתפרע על מערכות אנדרואיד עם מפרט מפוצץ. זה לא פלאפון ואתה תריץ עליו אפליקציות בסיסיות בלבד. מה שכן אל תבנה על אמינות ארוכת טווח-לי אישית זה מספיק. אני מתקין אותם בעצמי וזה דיי קל. במיוחד אם אין לך שליטה מההגה. (אצלי יש וזהו הייתה עיקר התסבוכת) אל תשכח לרכוש דונגל WIFI או פשוט להשתמש באינטרנט מהפלאפון.
-
B3 ב10000 לדעתי תתן לך את התמורה הכי גבוהה. מודל 2008-9. כמעט בטוח שתמצא עם ק"מ נמוך מ200 אמינה נוחה עגלה קצת צמאה. אבל חדיש (יחסית.... הציעו לך 2001) ונוסע בטוח. עצתי תבדוק שהחימום עובד וחיישן חמצן תקין (היו לנו 5-6 במשפחה אצל כולן היו תקלה בהנ"ל)
-
אני יודע משהו פשוט. לפני קניה של רכב בערך בעשירית המחיר. הנתונים היו טובים מטופל ומצויין ששמעתי שהוחלף גיר ויתרתי. ולו בגלל הסיבה שעכשיו שארצה למכור אצטרך להסביר לקונה למה החלפיו ואיך החליפו. בקיצור יש כאן ירידת סחירות ודאית.
-
ואז תיפול על משועמם. ותחטוף תביעה. כפי הידוע לי. (צלם חובב)מותר לצלם אנשים ברשות הרבהים אף ללא רשותם. אך אסור במקרה והתמונה פוגענית . למשל חיטוט באף וכ'ו... זה נראה לי עונה על ההגדרה.
-
איך ניתן לבדוק לעומק תקינות טורבו לפני רכישת רכב?
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני רציתי לקנות SMAX 100אלף ק"מ יד ראשונה מטופלת בסדיר במורשה. אממה הרכ שנת 2013 ובשנה האחרונה הוחלפו במורשה לאחר השתתפות רצון טוב.\ -מנוע -גיר -טורבו ב30000 שקל!!!!!! זה לא קורה לכלום. אבל המון החליפו טורבו/גיר ומספר חריג למדי של החלפות מנוע. (מבוסס על בדיקה של כל מודעות יד 2 ב SMAX בין 11-13) למזלי ברחתי מכך. קח בחשבון שברכב עם עלויות תיקונים כאלו ירידת הערך תהיה מטורפת. עוד שנה שנתיים מן הסתם יהיה שווה 0. כי עלויות האחזקה כבר עכשיו קרובות לעלות הרכב -
כמעט כל השאלה בכותרת..... פוקוס מונדאו אסמקס פיאסטה רכבים שנמכרו בכמות לא מעטה ופשוט נעלמו יש סיבה?
-
כיסוי עור חדש להגה.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של Albetx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מדהים ושימושי מאוד!!! אשמח אם תעשהמדריך קצר איך עושים את זה בפועל. -
בלי קשר לא כל סובארו מתאימה לגז. למשל הB4 2007 לא מתאימה (זאת אומרת מתאימה בדיוק כמו כל רכב אחר)
-
קניית רכב שנתון ישן יחסית בהון עצמי (40K) או לקחת מימון לרכב חדש יותר ?
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של Tom777 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מתייחס אך ורק למה שכתבת. שיקול של רכב יקר אמין וחסכוני יותר אל מול זול שמן הסתם עלויות האחזקה יהיו גבוהות יותר. ברכב הספציפי הזה האמינות והחיסכון הן כמעט באותה המידה. מה שמשאיר אותך עם ירדת ערך בנוסף- בקיצור תקנה את הזול אך חפש רכב שמור. הקטע שכמעט אף פעם לא כלכלי לקנות רכב חדש אבל רוב האנשים מחפשים "חדש" יותר כדרישה ראשונה. -
זהירות חפירה היי. אז התחדשתי ברכב לא ממש חדש. B4 2010 שחור (שזה אומר הרבה עבודה).... תמונות אעלה בהמשך. מצב חיצוני- סה"כ לגילו הוא במצב סביר מבחינת שלמות הצבע כמובן מפוצץ בסרוולים חוץ מהמכסה מנוע והפגושים. מכסה מנוע היה במרקם מחוספס לחלוטין ומט. הייתי בטוח שצריך לצבוע ולא היה לי מה להפסיד בחצי מכסה עשיתי פוליש אגרסיבי עם התקן מקדחה של מגס' השתמתשי במנזנרה FG400 עם הספוג הצהוב (לא מתאים אני יודע) אחרי זה רציתי לזרז תהליכים ופשוט חיברתי ראש ישירות למקדחה מה שעבד יותר מהר ושרף חלק מהצבע. בחצי השני שייפתי עם נייר מים 3000 ואחרי זה פולליש הוריד ב2/3 את הקושי בעבודה וכמובו לא הייצי צריך להגיע למצב שחלק נשרף. המצב כעת- עם ווקס פשוט של מגס' המכסה מבריק מאוד אבל בזויות מסוימות רואים במקומות מסויימים "עננים" אעלה תמומנה תגידו לי אם יש מה לעשות. בכל מקרה זה הרבה יותר טוב ממה שהיה קודם. אבל בדיעבד אם הייתי מאמין שאני יכול לסדר את זה יכלתי להביא אותו למצב חדש אז קצת חבל ומטעויות לומדים!!!! פגושים- צריך תיקוני צבע ושפשופים הזמנתי ערכה מטופ קולור שיגיע נפתח שרשור נפרד עם סדר עבודה ועם תוצאות. מצב פנימי פנים הרכב שמור מאוד אבל בצבע בז' אבל בכל זאת הוא בן 10 אז צריך ניקוי פנימי כולל ריפודים. הציוד שיש לי- -ווקס של מגס' שלא שווה את המריחה שלו הוא יורד מהר מדאי -קיט פלסטלינה שלהם - מעט פוליש מנזנרה FG400 ובקבוק שלם FG4000 -התקן מקדחה מגס עם ספוג צהוב ושחור. רשימת קניות וכאן צריך עזרה כי סוף סוף אני מוגבל בתקציב גלייז-חשבתי לחסוך פוליש מקיף אז אני רוצה גלייז באוטוסטור יש או כימיקל גייז או בלק לייט לא הצלחתי להבין מהפורום אם הם מומלצים. אוטם צבע- מנזנרה PL הבנתי שהוא קל מבחינת יישום ומחזיק הרבה זמן APC- לניקוי פנימי ומושבים סתם משהו שאמצא אשמח להמלצה בנושא מנקה חישוקים - סונקס אקסטרים מבריק צמיגים- דר מרכוס ספריי גם זול וגם בחיים לא נגמר (היה לי כזה) מחדש פלסטיק- אני מעוניין במחדש לא מבריק מדאי פלאש דש קרפלן יש ספריי וקרם אשמח להמלצה (ניסיי נטורל שיין של מגס' לא הייתי מרוצה האפקט ממש כמעט אינו מורגש) אשמח להמלצות ורעיונות
-
זה אולי נשמע אכזרי. אבל זה מרגיע אותי קצת...... אני כמעט כל יום מתחרט שלא קניתי SMAX. עד שאני נכנס לשרשור הזה (שקראתי אותו 30 פעם אולי). תודה על השיתוף. מקווה שההנאה שווה את זה. משתתף בצערך...
-
שיקוף מד מהירות וטורים על השמשה (חוקי?)
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של Uria3402 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
גימיק חמוד- אך עם עוצמת הקרנה כזו יש הרבה יותר סיכויים לעשות תאונה. לגבי הסיכון בהסתכלות בלוח השעונים לפחות אני עובד כך. שהתנועה צפופה/מסוכנת/עמוסה גם כך אני נוהג בהתאם לתנאי הדרך וממש אין צורך להסתכל על נתון המהירות . בנסיעה בכבישים פתוחים/ישרים כשישנה אפשרות לנהוג מהר יותר -גם אם תסתכל לחצי שניה לא אמור לקרות כלום. אם אתה מאלו שנוהגים בשיטת גז-ברקס ( האצה פסיכית לפגוש שלפניך ובלימה היסטרית שניה לפניח התנגשות) הנ"ל לא רלוונטי. -
ממש עכשיו נפרדתי מB3 לטובת אחותה הגדולה. (היא הייתה אצלי כרכב מעבר לשנה) . לי יש שלושה ילדים וזה היה סיוט מבחינת מקום. הרכב צפוף מאוד. ילד אחד או שתיים יכנסו בכיף. שים לב שתא המטען קטן יחסית (לצורך העניין הרבה יותר קטן מקורולה). מה טוב בו- הרכב אמין ופשוט כך שאין הרבה מה להתקלקל. והנסיעה נוחה ונעימה ובנסועה כמו שלך הדבר האחרון שאמור לעניין אותך זו צריכת דלק. והכי חשוב במחיר מגוחך ניתן למצוא רכבים במצב שפוי. קורולה במחיר כזה בד"כ תהיה במצב לא משהו. תבדוק שהחימום ברכב עובד!!! תקלה די נפוצה עם עלות לא קטנה יחסית לשווי הרכב. חיישן חמצן גם בק"מ הזה בד"כ שובק חיים אצלי זה גרם לצריכת דלק פסיכית (גם כך גם שהכל תקין היא גרועה). טיימינג תבדוק שבוצע ובכללית ממליץ על רכב עם היסטוריית טיפולים ממסוך מסודר. לגבי המחיר אין להם שוק. והן נמכרות בזול (לצורך העניין מכרתי עם ק"מ זהה 2009 ב10.500 אבל צריכה טיפול וטסט עוד שבועיים- טופלה במורשה- ליסינג) לא הייתי קונה אחת שצריכה יישור קו גדול /ללא היסטוריית טיפולים. אם אתה מתכוון להחזיק אותו כמה שנים תחפש אחת במצב ממש טוב גם אם היא תעלה מעט יותר. תהנה!!
-
לטעמי האמת באמצע. במקום לחפש מרצדסים שחוטים וישנים בתקציה כזה. ואו לחילופין לנהוג בקלנועית בצורת רכב (כל הספייסטארים למינהם). הבחירה ההגיונית יותר זה רכב משפחתי תמיד הוא ירגיש יותר "אוטו". ואם אתה עדיין רוצה להתפנק יותר תעלה עוד קטגוריה למנהלים/משפחתית גדולה. שם אפשר למצוא מבחר גדול ועדיין זול לתחזוקה בתקציב הנ"ל.
-
משקפי שמש מקטבות שינו לי את איכות הנהגיה פלאים. הסוף לסינוור. אגב זה גם לא יקר.
-
חכמת ההמונים בהחלפה לרכב חסכוני (הסתיים בייבוא BMW 330e)
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של Michazzz בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה מערב שיקולים רגשיים -מרצדס... וכלכליים- חסכון בדלק. שני השיקולים לגיטימיים למדי כמובן כתלות ביכולת אישית. אממה שכרגיל הם די סותרים אחד את השני. צריכת דלק עם כל החשיבות הוא רק נתון אחד באחזקת רכב. הירדת ערך והאחזקה עלולים להיות כאובים הרבה יותר. סתם דוגמא תקלה בבולמי האויר המהוללים עלולה למחוק בבת אחת חסכון בדלק של כמה שנים. אם אתה מספיק רוצה ויכול... מרצדס. -
אז כך אין המנועים הם זהים עם ניהול מעט שונה ואין טורבו באף אחד מהם. ולידעתי הם אמינים באותה המידה. אגב ב2008 יש רק 150כ"ס (ב2 ליטר) ב2007-6 יש את ה165. בלי קשר אם אתה מחפש רכב נוח זה ממש לא רכב בשבילך. הוא נמוך מאוד וגם בלי כאבי גב זה מגביל. הוא נוקשה מאוד ולכן חביב על חובבי נהיגה אך זה ממש לא רכב שמגהץ את הכביש. כל בליטה או בור עוברת בשידור ישיר לגוף שלך. אגב אם אתה רוצה את אותו מנוע/אמינות/מותג. תעלה במעט תקציב ותרכוש אחת מהדגם החדש יותר( יש מסוף 2009 כאלו) היא הרבה יותר גבוהה/מרווחת ובעיקר נוחה מאוווד לנסיעה וגם פחות שתיינית. כל מה שכתבתי מגיע מנסיון עם 6!!! B4 שלש מהדגם שאתה מדבר עליו. ושלש מהדגם הבא אחריו שהמלצתי לך. עוד אופציה זולה יותר היא פורד מונדאו 2010-11 הן יותר זולות משמעותית והמנוע 2.3 אמין מאוד. והן נוחות ומרווחת..... תברר קצת.
-
S MAX לאחר החלפת מנוע וגיר הזדמנות או לא לגעת?
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל נהגתי בשתי הרכבים ב B4 מהדגם המדובר כמה שנים. (זו השלישית שלי) ובאסמקס בנסיעות מבחן לפני רכישה. למה אני קניתי סובארו לבסוף? קודם כל אני עדיין לא ממש צריך 7 מקומות. + הסיבות כדלהלן -מזגן (טורנדו בB4 חלשלוש באסמקס/מונדאו) -נוחות נסיעה (באסמקס עקב הצמיגים/קשיחות או לא יודע מה הרכב לא היה לי נוח בנסיעה עירונית הוא פשוט נוקשה מדאי. אבל שוב זה על חשבון דינאמיות אז זו העדפה אישית בלבד) -אמינות(כל השרשור דובר על כך) -עלות תיקונים אם וכאשר משהו מתקלקל (זה נכון כללית. ולי אישית יש נחות מאוווד גדולות בסובארו לא רלוונטי לכולם לי כן) -שמירת ערך (קצת נבואה וקצת מבוססת. רכבים עם עלויות תיקונים כ"כ גבוהות בד"כ נגרטים מהר יותר עקב אי שווי באחזקה. מה שגורר ירידת ערך מטורפת בתורה. אבל בלי קשר סובארו/פורד קחו לדוגמא מונדאו עם המנוע האטמוספרי שאמינה ומרווחת והכל הן נמכרות בגרושים ממש. למה? ככה! סובארו שומרות הרבה יותר על ערכן) -לגבי מיצוב/עיצוב/פאר זה כבר אישי. את העיצוב החיצוני של פורד אני הרבה יותר מאוהב. פנים לדעתי הסובארו מנצחת ובגדול בגירסת הבז' זה הרבה יותר בולט היא פשוט נראית הרבה יותר טוב. אבל שוב טעם וריח.... בכללית ההשוואה לא במקומה זו הייתה אמורה להיות השוואה בין מונדאו לB4 ולא אסמקס. היתרון של הפורד המקבילה היא בעיקר בגזרת הכוח מהמנוע ועיצוב חיצוני. הערת אגב. לו לא היו לי הנחות בסובארו באחזקה ובמחיר הקנייה הייתי קונה מונדאו אטמוספרית מקבילה ללא ספק. (והיא עולה חצי מסובארו מקבילה) אמינה מרווחת נוחה ויפה -
מחפש דונגל לאינטרנט בשביל המערכת שלי
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של orelizhaki בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם זה מערכת סינית תקנה דונגל WIFI זה פשוט ראוטר אלחוטי שנותן נקודת אינטרנט. אתה מחבר לחשמל ברכב/סתם סוללת גיהוי ויש לך רשת אלחוטית ברכב. אני קניתי באלי אקספרס ב130 שקל. שים לב טוב לתדרים שהדונגל עובד בהם!!!!
