ברשותי סובארו B4 2007 בצבע כחול כהה (מטאלי).
מסיבה שאינה ברורה לי הצבע במצב גרוע ביותר ברוב הרכב.
קילופים אפילו עד הפח!! ואיפה שלא הצבע ממש מט ומלא סרווילים.
כמובן שבמוסך אמרו שצבע כללי זהו הפתרון היחיד. (וגם אמרו שלא שווה להשקיע על רכב כזה)
זה יקר מאוד ולא בא לי להשקיע. (במקומות מקצועיים דרשו 8000. הכי זול שמצאתי אצל פחח 3500)
לא התעצלתי. חפרתי כאן ימים שלמים ואני לא מגזים!!!
החלטתי לצבוע לבד במקומות המקולפים. ולחדש איפה שניתן. צבעתי בעזרת ספריי לפי קוד הרכב. (שיוף בניייר 240 ו400, פרמיייר פילר *2,שיוף בנייר 400, צבע *2 , לכה שכבה אחת עבה.)
התוצאה יפה. אבל יש אבק שנתפס ותפוזיות וכאן הבעיה.
מה עושים??
נראה לי ששיוף בנייר מים 2000 ( זה מה שמצאתי). עם פוליש יעזור יש לי את הפוליש הזה-
אין לי פדים וכ'ו אני מיישם עם מטלית מיקרופייבר של סנו זה יתאים? (פוליש גס יהרוס נראה לי)
מחכה לייעוץ עדיף מי שהתנסה כבר. תודה!