Jump to content

yd b-4

  • הודעות

    1,113
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי yd b-4

  1. שלום ויום טוב ראיתי שיש התקן למברגה שהופך לפוילשר DA מישהו התנסה ויכול לשתף בנסיון? אם כי יש לי תחושה. שהמוצר סוג של צעצוע. מנסיוני כלי עבודה קונים לייעוד המקורי שלהם. אבל בכ"ז מקווה מאוד שאני טועה- זה יחסוך לי בכסף
  2. היי שלום לכל חברי הפורום השמח ברשותי סובארו B4 2007. דגם נפוץ מאוד. ברצוני לשדרג את מערכת השמע בקטנה. אציין כי ברכב מותקנים קומפוננטים מקוריים מקדימה. אבל האיכות לא משהו. יש לי כמה שאלות- 1- יש לי סט של מורל טמפו 6' נראה לכם שהם יתנו תוצאה טובה יותר?. 2- מישהו התנסה עם פירוק הדיפון של הדלתות ברכב כזה? אני מסתבך ולא בא לי להרוס. 3- איפה הקרוס המקורי מותקן. והאם כדאי להתחבר אליו ישירות? תודה מראש לעונים.
  3. לגבי פוליש יש מבינים הרבה יותר ממני נחכה לתשובה מהם. לגבי ספריי צבע - אני צבעתי את הבאגז' יצא מעולה רק מה. צבעתי חלק שלם לתקן עם ספריי שריטה נראה לי קשה מאוד. שטח ההתזה שלו די גדול(והצבע עף הרבה יותר רחוק ממה שנראה- מנסיון.) חוץ מזה אם זה צבע מטאלי צריך ליישם לאח"מ לכה. קשה לי להאמין שזה אפשרי. למרות שהחברות שמייצרות את המוצרים כותבים שכן. יכול להיות שעם מיומנות גבוהה בטכניקה אפשר.
  4. שלום לחברי הפורום היקרים. ותודה ענקית על העזרה כאן מישהו רכש או מכיר את הפולישר הזה? נראה לי מתאים לרכישה ראשונית מכמה סיבות. 1-מחיר 450ש"ח בערך. 2-מנוע חזק לא צעצוע 1400W 3- יכול לשמש כמלטשת אקצנטרית לשימושים נוספים מה אומרים? אציין שאני לא מנוסה בעבודה עם פולישר. אך יש לי ידיים טובות מאוד ואני מאמין שתמיד אפשר ללמוד. במיוחד שאפשר לווסת בו מהירות ולהתחיל ממהירות נמוכה. מכשיר כזה מתאים לפדים של פוליש ווקס? מגיע בחבילה פרווה מתאים לפוליש? (מטעויות לומדים- כי על טעויות משלמים) והנה תמונה-
  5. אז טוב. ניסיתי עשיתי שלייף בנייר 2000 שהוריד את התפוזיות בשכבת הלקה. (לאחר צביעת תא המטען בספריי לרכב) הבעיה התחילה מהפוליש (אני משתמש באולטימאט קומפאונד פוליש) הוא אכן מוריד את הסריטות ואני מדבר על יישום ידני. מה שכן נשאר קצת עכירות כמו שאריות חומר כאלו. ונוצרו המון סרווילים באזור. מה הסיבה לכך? יכול להיות בגלל שלא עבדתי עם פד מתאים? ( העבודה נעשתה עם מטלית ביתית פשוטה)
  6. הלוו?? בבקשה תעזרו לי. אני יודע שאסור פוליש רגיל. אז איך מורידים סרווילים קשים???
  7. באותה בעיה נתקלתי בהדבקת נייר פילים (מדבקה להשחרת חלונות) עקב כך שתמיד חלון לרכב הוא קצת קעור. אני עקשן בזבזתי איזה חמש חבילות ועדיין לא הגעתי לתוצאה מושלמת. ועוד ברכב שלי החלונות ללא מסגרת אבל תמיד יש את הבעיה של הקצוות שנשארים. חיפשתי בנושא אבל אין מדריך מסודר לזה. אם מישהו יכול לעזור, או להפנות לקישור בעברית אשמח מאוד. תודה לכולכם
  8. שלום לכל חברי הפורום היקרים. אני יודע שהנושא נטחן עד דק ובכ"ז שואל לסיכום. למיטב הבנתי יש שלושה סוגי פוליש. 1-קומפאונד 2-פוליש 3-פיניש לצבע מטאלי עם סרווילים שנראה שמעולם לא נוקו משנת 2007. מתחילים מהקומפאונד ? יש כזה מוצר לצבע מטאלי בכלל? (הבנתי שאסור לעשות פוליש רגיל בגלל הלקה) או שמתחילים עם הפוליש ועוברים לפיניש? עוד משהו קראתי בפורום על חומרים שמשלבים פוליש ופיניש ביחד קיים דבר כזה? אציין שאני רוצה לעשות שלייף סבון עם נייר 2000 ורוצה פוליש שיוריד את הסריטות שיווצרו מהתהליך
  9. הדאש שלך מסקאיי? אצלי זה ממש סקאיי לא פלסטיק רך
  10. אייל נראה לי שהגזמת. אתה בטח יודע מה העלות של זה? אגב יש מקומות שמסדרים דאשבורד כזה ב 1500 ש"ח בשביל זה לא מפרקים דאשבורד.
  11. שלום וברכה. באוטו שלי - סובארו B4 2007. הדאשבורד עשוי מסקאי ונראה כאילו השמש עייפה אותו ובכלל הוא נראה כאילו יש אבק דבוק אליו. ניסיתי איזה חומר לסקאי של STP הוא שומני, לא ממש עזר וגם עשה אותו דביק. יש לכם המלצה לחומר שיחזיר לו את הצבע השחור ובעיקר שישמור עליו. (כבר יצא לי לראות כאלו ממש מקולפים). תודה מראש. החומר ששמתי הוא זה
  12. מאיפה קניתם את הווקס הזה.? מה התהליך שעשיתם פלסטלינה. IPA ויישום הווקס?
  13. אתה צודק הלכה באמת לא מוצקה עדיין אז אני ימתין אתה יכול להסביר איך עושים את התהליך של השלייף?
  14. קניתי 3 פחיות ספריי. 1- פרמייר פילר (צבע יסוד שממלא גם שריטות קטנות) 2- ספריי צבע לפי קוד הצבע לרכב שלי 3- ספריי לכה לרכב. את החומרים קניתי בקולורמיקס בשדה עוזיה (בדרום) אפשר גם בטופ קולור, קארפיקס, ברק . בת"א.
  15. שכחתי לשאול- צריך לחכות יותר מ72 שעות כדי לבצע את התהליך? (ככה המוכר אמר)
  16. ברשותי סובארו B4 2007 בצבע כחול כהה (מטאלי). מסיבה שאינה ברורה לי הצבע במצב גרוע ביותר ברוב הרכב. קילופים אפילו עד הפח!! ואיפה שלא הצבע ממש מט ומלא סרווילים. כמובן שבמוסך אמרו שצבע כללי זהו הפתרון היחיד. (וגם אמרו שלא שווה להשקיע על רכב כזה) זה יקר מאוד ולא בא לי להשקיע. (במקומות מקצועיים דרשו 8000. הכי זול שמצאתי אצל פחח 3500) לא התעצלתי. חפרתי כאן ימים שלמים ואני לא מגזים!!! החלטתי לצבוע לבד במקומות המקולפים. ולחדש איפה שניתן. צבעתי בעזרת ספריי לפי קוד הרכב. (שיוף בניייר 240 ו400, פרמיייר פילר *2,שיוף בנייר 400, צבע *2 , לכה שכבה אחת עבה.) התוצאה יפה. אבל יש אבק שנתפס ותפוזיות וכאן הבעיה. מה עושים?? נראה לי ששיוף בנייר מים 2000 ( זה מה שמצאתי). עם פוליש יעזור יש לי את הפוליש הזה- אין לי פדים וכ'ו אני מיישם עם מטלית מיקרופייבר של סנו זה יתאים? (פוליש גס יהרוס נראה לי) מחכה לייעוץ עדיף מי שהתנסה כבר. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...