Jump to content

yd b-4

  • הודעות

    1,113
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי yd b-4

  1. כפי הידוע לי מרים שמשות ומקפל מראות לא הגיעו כסטנדרט בB4. יכול להיות שבאוטו שהיה לך הוסיפו את זה. או שבלימיטד זה כן הגיע כסטנדרט (חייב לדחוף עוד משהו חוץ מסאן רוף לא?). לי אישית יש 2007 וגם בה אין. לעומת חבר עם אותו שנה שיש לו. (המערכת עולה כ500 ש"ח בסובארו. ) משהו קטן לא הבנתי החלונות פעם עולים ופעם לא? או שאתה לא בטוח מה קורה שם
  2. זה אחד הרעיונות הטובים!! חבל שלי לא אמרו את זה ונתקלתי באותה הבעיה בדיוק. נחסוך לך זמן ועצבים. אל תנסה אפילו לדפוק אום עם פטיש זה לא הולך. וניסיתי עם 10 אומים במשך שעות!!
  3. היי לא שמתי לב למודעה. הייתה לי גם 2004 סטיישן ואני לא זוכר אם היה הבדל משמעותי בצריכת דלק. מה גם שהייתי נוסע רוב הזמן בתוך העיר. לגבי הסבה לגפ"מ למרות הקישקושים של "המבינים" שB4 מגיעה עם הכנה לגז הנ"ל נכון רק לשנים 04' 05' עם המנוע של 138 כ"ס שם הראש מנוע מאלומיניום ולכך אין צורך במשמנת. על דגמים אלו סובארו התקינה דרך גזפרו מערכות גז. המנוע שלי 165 כ"ס משנת 2006 לא מתאים לגז (כמו כל רכב סטנדרטי)! ולכן אומרים לך המתקינים שצריך משמנת. (אגב מנוע ה2.5 מתאים) (יש דגמים בודדים שנת 2007 עם ראש מנוע מתאים לגז) אני אחד שאוהב הרפתקאות וכמעט עשיתי את השטות הזו. כמעט קניתי 2007 עם 90000ק"מ! מטופלת בחברה. ועם מערכת גז פחות משנה עדיין באחריות!! הרכב נכבה כל פעם שלחצתי חזק על הגז וגמגם. עכשיו לך להתלונן לירח לך למוסך- המערכת לא תקינה. למתקין - הרכב לא תקין. בקיצור תתמודד. עלויות השימון והפילטרים לשנה -30000 ק"מ הם 2000ש"ח! קח בחשבון שהרכב שורף יותר גז על אותה כמות ק"מ (בערך 15% יותר) ושהוא מניע עד החימום מנוע על בנזין ותראה שכמעט לא חסכת כלום. + נסיעה ברכב מקרטע+ מתכון לבעיות. (המידע על המנועים באדיבות מנהל מוסך סובארו בירושלים שיש לי איתו הכירות אישית! שרצה לעזור לי. המידע על עלויות האחזקה הם על פי ברור שעשיתי מול המתקינים) ד"א אני מאזור אשקלון- ק"ג
  4. אם כבר דנים על הB4 יש לי כרגע 2007 2000 סמ"ק. אני גר בדרום במישור, חם ואני כל הזמן עם מזגן צריכת דלק בתוך העיר של 1:6.5- 1:7.5 ומחוץ לעיר עם שימוש משולב בבקרת שיוט אני מגיע ל 1:11.5. זה צריכה נורמלית? אציין כי הרכב מטופל במוסך מורשה לפי הספר ובזמן משנת 2010
  5. לא חסרים אמצעים להסיר את זה - או לפחות לנסות. (כולל ציפויים) למה ישר ללכת להחלפה. (זו לא שאלה) יוגב אם יש חומרים - אז תגיד איזה. ובגלל שאתה מבין- יש מצב שפשוט הסקאיי או הויניל פשוט "עשה את שלו" והדביקות היא פשוט בלאי של החומר? (לפחות אני יעזוב את זה)
  6. היי קודם כל בהצלחה בפרוייקט שלך. והעיקר שתהנה! איפה אתה עושה פחחות וצבע? מניח בקארפיקס בגלל המחיר נכון? אל תשכח לעדכן בתוצאה. ותמונות!!! (אני שוקל גם לצבוע את האוטו זה חשוב לי)
  7. סליחה על ההתערבות. אם אתה חושב שצביעה איכותית לרכב עולה סכום נמוך אתה טועה, ובגדול! שים לב שאתה רוצה לשנות צבע. ז"א שצריך לצבוע את כל הספים של הדלתות, שזה אומר שצריך לפרק אותם וכ'ו. מיש יציע לך מחיר זול מן הסתם יעשה עבודה על הפנים! ואם מצאת אחד זול וטוב שתף גם אותי מצטרף לזה שמעלי על רכב כזה ממש לא שווה להשקיע את הסכומים שאתה הולך לשפוך. הוא אפילו ברמת גימור הנמוכה. בשיא הרצינות תמכור אותו תוסיף קצת ותקנה למשל B4 פנינה. (מודה-יש לי כחולה כזאת) יעלה לך פחות אוטו הרבה יותר יפה מתקדם חזק ומפנק! ויש גם דגמים עם קסנון ריפודי עור וסאנרוף תוסיף כנף- ואתה עף! והערה אחרונה, צבע פנינה שהוא יפה מאוד גם לדעתי, קשה מאוד לתיקון אחרי שריטה/ מכה. כמעט תמיד ישימו לב לתיקון. קח בחשבון.
  8. סתם שאלה אליך ולבעלי הB4. בשני הרכבים שהיו לי 2004 ו2007. (מנוע שונה) שהיו עם ק"מ סביר 130 ו185 אק"מ בהתאמה. היה בעמידה בסרק תחושה של "טלטול" ימינה ושמאלה. גם אצלכם זה כך. (וזה הכי מורגש כשמכבים את הרכב) . חשבתי שאולי בגלל מבנה המנוע "בוקסר" הוא רועד לצדדים. מעניין.
  9. מצטער להרוס חגיגות. לגבי הפלאגים אם האוטו מגיע במצב מקורי עם אירודיום כנראה שיש סיבה לא? ואגב, אתם לא חוסכים כלום. להחליף פלאגים כל 10000 ב70 ש"ח, במקום ב100000ק"מ ב400-500 ש"ח. (נניח. פעם חיפשתי כאן בפורום ואנשים מצאו מאיביי ב120 ש"ח) זה חיסכון?! וזה חוץ מההתעסקות המיותרת כל פעם. מה שכן חשוב תבדוק אם הצמיגים תואמים. ובכל טיפול תחליף בין הקדמיים לאחוריים. זלזול בסעיף זה לאורך זמן דופק את מערכת ההנעה. וזה כתוב בספר רכב! וגם שאלתי את מנהל המוסך המרכזי בירושלים. (אני לא אפרט את הקשרים שלי איתו אבל אין לו שום אינטרס לשקר עלי, הוא לא היה מרויח מזה כלום)
  10. השתמשתי בAPC של סנו ללא דילול. הוא ניקה פיקס את האוטו זה נראה לך קשור? הוא היה גם קודם דביק אבל הסתפקתי אם זה החמיר.
  11. אמרת אחלה בדיחה. שלא תבין לא נכון יש לי קשר ממשי לאחד מהמוסכים המרכזיים שלכם. החלפת הדאשבורד תעלה חצי משווי האוטו.
  12. שלום וברכה. אקדים שברכב שלי הדאש עשוי/מצופה בסקאי. הבעיה שהוא נהיה דביק למגע במיחוד בשמש. חשבתי שזה קרה כי השתמשתי בSTP סאן אוף גום. אז ניקיתי אותו עם APC אבל גם זה לא עזר. יש מצב שזה פשוט בלאי מהשמש ולא ניתן לעשות כלום? (אם זה משנה מדובר בסובארו B4 07)
  13. קצת סדר- האקדח המתאים לצביעת רכב הוא מסוג HPLV (הרבה צבע בלחץ נמוך) ש"מפזר" את הצבע ולא "יורה" אותו. כך הגימור יוצא חלק. הבעיה שהוא מצריך קומפרסור עם הספק אדיר. קח בחשבון! לא משנה מה תעשה, תצבע עם צבע "ברק ישיר". שלא מצריך התזת לכה כשכבה עליונה. כי בשביל זה אתה חייב מקום נקי מאבק. לשייף רכב ביד זה בדיחה. וניסיתי!! מהר מאוד תתיאש ותתחיל לחפף והתוצאה בהתאם. תשיג מלטשת DA ותתחיל לעבוד. צבע מאיביי לא נראה לי ישתלם בגלל עלויות השילוח. גש לטופ קולור/ קאר פיקס /ברק שם תוכל לקנות צבע. בהצלחה ולא לשכוח לעלות תמונות אחרי הצביעה!
  14. על התוית כתוב מכיל חומר פעיל שטח נוניוני וקטיוני עד 5% כהל. לא נראה לי שזה מכיל אקונומיקה. אתגר לכימאים מבניכם
  15. באמת עבודה יפה. אאל"ט הרכב ממש חדש איך הוא הזספיק להרוס אותו?
  16. הענין של המחיר הוא שולי מבחינתי ואני גם יסביר למה. APC זה לא קולה ואני לא צריך גלון שלם שלו. APC של שופרסל לא מצאתי וביקרתי בשבעה סניפים! הדלק עלה כבר הרבה יותר. האופציה היחידה שנשארה לי זה של מגס' שעולה 90 לגלון / 50 לספריי + משלוח. ככה ש 10.90 ש"ח לא הציקו לי הרבה. ועכשיו לנושא המרכזי -איך אני יודע אם זה מדולל ובכמה?
  17. היי. אחרי נסיונות כושלים למצוא את הAPC של שופרסל מצאתי את זה- המחיר נמוך מאוד 10ש"ח החומר מתאים מישהו ניסה אולי?
  18. אז ככה אני מעוניין לצבוע את הג'אנטים שלי. אבל כנראה לזוג הקדמי היה יחסים חמים וקרובים עם מדרכות ככה שיש בהם שריטות/חריטות מכוערות. עם איזה חומר מומלץ למלא את זה? עדיפות למשהו נגיש וזול.
  19. אהלן. מחפש לקנות APC. נטורל/סילק שיין/פלאש דאש. ומגבות ייבוש/באפניג. אני מקריית גת צריך מישהו שגר קרוב.
  20. היי ושלום. קודם לכל תודה לחברי הפורום על שיתוף הידע!!! אז ככה לרכב שלי (סובארוB4) שבתהליך שיקום אני משתמש בפוליש FG400 וSF4000. המטרה "לנרמל" את האוטו ולא שיהיה הכי יפה בשכונה. כי זה לא יקרה! הפוליש מתבצע בהתקן למקדחה של מגס'. עם פד צהוב ושחור 1- הSF4000 הכרחי/משנה בצבעים כהים? אני ממש לא שם לב להבדל. (כחול כהה מטאלי) 2-הפוליש מבריק את המשטח מאוד ואף מוריד סרווילס. אבל שריטות קצת יותר עמוקות (שלא הגיעו לפח) לא יורדות, שלייף סבון לדוגמא כן יוריד אותם אבל זה המון עבודה פד גס יותר יועיל? 3- יש לי תחושה שהפוליש עצמו מוסיף שריטות. יש מצב? ומה עושים. (עשיתי פלסטלינה) 4- איך מנקים את הפד באמצע העבודה שהוא מתמלא בפוליש .לי זה קרה אחרי שליש פגוש קדמי. אולי הפרזתי עם החומר? העבודה מתבצעת כשיש שכבה "שקופה" של פוליש או שצריך לראות מרקם יותר "לבן"?
  21. אולי תנסה לצבוע את הטסות לאפור או שחור. כמובן תצבע אחת לניבוי ואם לא יצא יפה תצבע בחזרה לצבע כסף. הכיתוב הלבן ממש יפה!! אגב עם מה עשית אותו?
  22. לגבי הSTP יש לי כזה. לדעתי האישית גרוע!! הוא שומני ומשאיר כתמים מעצבנים. הופך לדביק ומושך אבק וההברקה נעלמת מהר מאוד לדעתי לא שווה אפילו אם נותנים לך בחינם. מה שכן ראיתי חברי פורום שכתבו שאפשר לחדש אתו גומיות ופלסטיקה חיצונית. (שיפופו נדמה לי)
  23. תתחדש!! אוטו יפה מאוד!! חבל רק שהוא לא ספורטיבי כמו שהוא נראה... אתה בטוח שהגלגלים מידה 15. זה נראה יותר גדול. ואגב את הטסות האלו שלדעתי הן נורא יפות ועם אופי אמריקאי אתה יכול לצבוע ולהביא למצב חדש בכמה עשרות שקלים.
  24. אני יודע שאתה איש מקצוע. וגם בטוח שמכונה ייעודית טובה יותר כמו בכל דבר בחיים. אבל להגיד שאין למקדחה עוצמה. לא נראה לי. אני השתמשתי במקדחה נורמלית- לא מברגה ולא היה חסר כח אפילו אם לחצתי ממש. (אגב נראה לי שהמנוע 500W כמעט כמו מכונת פוליש. מה גם שטח העבודה קטן יותר) כנראה אתה מתכוון ליחס ההעברה בין המקדחה להתקן.(הוא מוריד את המהירות משמעותית כנראה לייצר כח במקום) וסתם כדי להבין וללמוד. מה שחשוב במכונה זה כח. או מהירות ז"א מה עדיף מומנט חזק יותר במהירות נמוכה או מהירות גבוהה העם פחות לחץ.
  25. אז כן. אני יודע שעדיף/חייב/מומלץ מגבת מיקרופייבר. אבל אין! מגבת גוף יכולה לעשות את העבודה? יש לכם רעיון יותר בטיחותי או יעיל? אולי בד רך או משהו. (האמת יצא לי לראות שמיכת תינוק כמו "כרבולית" למי שיודע מה הכוונה. מן שמיכה רכה מאוד עם סיבים ארוכים שעשויה מפוליאסטר יכול להיות שעליתי על משהו?)
×
×
  • תוכן חדש...