Jump to content

yd b-4

  • הודעות

    1,113
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי yd b-4

  1. צודק . יש ספר חמוד של דן אריאלי נראה לי. "לא רציונלי ולא במקרה" שמספיר את התופעה. שאדם יסע מרחק עשר דקות לקנות ירקות ב7ש"ח לקילו במקום 15 ש"ח לקילו. גם אם הוא צריך רק 2 קילו. (רווח 15 ש"ח). וכשאותו אחד יקנה מקרר לצורך העניין ב2500 ש"ח. הוא לא ילך חצי דקה לחנות ממול כדי לחסוך 50ש"ח. בעולם הרכב מנצלים מאוד את התופעה!! ובשביל תוספת "מערכת מולטימדיה" סוג ד' בהתקנה מקומית דורשים 5000ש"ח שיכלו לקנות מערכת מולטימדיה מליגה אחרת לגמרי. אבל חיישנים ב2000ש"ח זה כבר הגזמה פראית. אבל מה אני מבין זה עובד!
  2. השאלה ברורה. אבל למי שלא הבין . אודי מוכרת R8 LMX עם פנסי לייזר שמאירים עד 500מטר!!! איך זה עובד? וחוץ מזה איך זה לא "מעוור" את שאר הנהגים.
  3. יקדחו לי בטמבון.............. ואז מה? זה ניתוח לב פתוח? חתיכת פלסטיק מסכנה. איזה "שיקול" כבד משקל יש כאן. ותסלחו לי. מי שהרכב שהוא מרשה לעצמו לקנות, זה ואג פולו. לא נראה לי מספיק עשיר לקנות חיישנים ב2000 שקל. כי הם "מקוריים" (לפני שיגיבו תגובה בסגנון מי אתה שתכנס לאנשים בכיס. לי אין כסף לקנות פולו חדשה)
  4. מה התועלת בזה אם החיישנים מתריעים ממרחק של 30 ס"מ. התרעה על חוסר מרחק קריטי. מילא ברוורס זה עוזר מאוד. כי מאוד קשה לאמוד את החלק האחורי. אבל קדמי לא נראה לי יעיל. אשמח אם הדברים עובדים אחרת.
  5. שמתם לב שלא שאלתם מה המחיר? עם כל הכבוד לתאונות שלדה. ואני מודע למשמעות במחיר, בבטיחות ,ובחוסר סחירות. יכול להיות שבמחיר מסוים הרכב משתלם! לי היתה עד לא מזמן סובארו אימפרזה עם תאונת שלדה בקורת אורך. שהרכב עבר בשנת 2002!! (כמובן שתוקן כמו שצריך ובמורשה) והרכב נסע והתנהג הרבה יותר טוב מאימפרזות אחרות שנהגתי עליהם. לא אמרתי שצריך לרוץ לקנות. אבל זה לא סוף העולם.
  6. תודה רבה . כמה בערך הצריכה של הI30. והאם הגירסא של הסטיישן גם מוצלחת (היא די מצאה חן בעיני ) אגב המנוע שלה סביר מבחינת ביצועים?
  7. השאלה כבר בכותרת.... הדרישות הן. אמינות, שמירת ערך, צריכת דלק נמוכה. הרכב צריך להיות בגודל משפחתית סטנדרטית. האופציות- מאזדה 3 טויוטה קורולה (לא יודע אם נכנס בתקציב אוטומטית) יונדאי? אשמח למידע ומחירים. קאיה? כנ"ל סובארו B3 לא בחשבון שברולט הבנתי שקרוז לא מומלצת בקיצור אשמח לעצה מועילה וגם לרעיונות נוספים.
  8. אני חולם גם לקנות אחת כזאת... כיף לך סתם שאלה המחיר לא קצת יקר?
  9. סתם סיפור. יום אחד החלטתי לנקות את פנים האוטו . הבעיה שהיה חשוך. הבאתי פרוג'קטור 500W (הסטנדרטי של 50 ש"ח) הנחתי על השמשה הקדמית והאוטו זרח. הרגשתי שאני עובד עם התאורה האולטמטיבית מאז ומעולם. פתאום שמעתי פאק.... והשמשה התנפצה. לא יודע מה אתה הולך לעשות זהירות!!!!
  10. yd b-4

    רכב מפקדים בצה''ל

    סליחה על ההתערבות (לא שירתתי בצבא) לדעתי מגיע למפקדים רכבים יותר נורמלים. סא"ל או אל"מ מקבילים באזרחי למנכלי"ם של חברות לא קטנות (מבחינת אחריות וסמכות) באזרחי בקיה פורטה נוהגים פועלי ייצור!!! כל מנהל מתחיל נוסע בסגמנט מנהלים. וכאן אנשים מתבכיינים על רכבים "אומללים" אין לי מילה אחרת. שקצינים בכירים נוהגים בהם. תא"ל!!!! במאזדה 6? בושה למדינה. באזרחי בתפקיד מקביל הוא היה על רכב פאר גרמני. אבלשכחתי שראש הממשלה נוסע בראב 4 אז סליחה.)
  11. על הדרך תצרף לחלום תחנת דלק פרטית. אחרת לא תועל לנסוע..... בנהיגה נמרצת על מצב ספורט הצריכה 1/3!!!!
  12. לא הבנתי. אתה מתכוון לעשות שכבה נוספת? ספר לי כמה עלה ואיך יצא ובמה זה עוזר "לשמור על הצבע" זה הופך לחלק מהצבע. אם תשייף ותצבע בלכה עקרונית זה בסדר.
  13. פוגם במרקם???? את האוטו שלך (ושל כולנו בעצם) לא "מרחו" בלכה מדוללת. צבעו בהתזה. מה שכן צריך קצת להתאמן על הטכניקה.
  14. השתגעת? יש לו ג'אנט 17 חתך נמוך שמרגישים כל אבן בכביש. אתה רוצה להגדיל עוד= פגיעה אדירה בנוחות! חוץ מזה שהמקורי ברכב הזה נראה לי הכי יפה.
  15. תסבירו גם לאלו שלא מבינים..... זה פשוט לוחץ בבת אחת ? זהו?
  16. אז ככה- 1.- ממליץ לכל אחד שמתכוון לקנות ספריי צבע לאוטו לקנות ממקום שמתעסק בזה!! החיסכון לא שווה. 2.-לפני הצביעה הראשונה צריך לשייף עד לרמה של נייר 1000 בערך. ורק אחרי זה צובעים יסוד. (דווקא שלהם טוב) 3.- לאחר היסוד מחליקים אותו עם נייר 1000 ומעבר קליל עם 2000. 4.- זה השלב לצבוע. שכבה ראשונה קליל (אבק) שכבה שניה מלא. שים לב שאתה "מרטיב" בצורה אחידה ולא סתם משפריץ צבע. 5.- לכה. בלכה לא צובעים שכבה חלקית!!!! צובעים שתי שכבות מלאות. כמובן לא להגזים כדי להמנע מנזילות. 6.- השלב הקשה/מעצבן אם הכל בסדר עד עכשיו אתה תשים לב לחלקיקים שנשרו על הצבע. ותפוזיות קלה בצבע. כדי להפטר מהם תצטרך להמתין בסבלנות לפחות שלשה שבועות עדיף חודש! (הצבע עדיין רך ולא אפשרי לעבוד אתו) ואז לשייף את הצבע עם ניייר 2000 (אפשר גם עם 1500-1000 כשלב ראשוני- לא מומלץ למי שלא בטוח מה הוא עושה) אם יש לך נייר 3000/2500 למעבר שני עוד יותר טוב. 7.- אחרי ששרטת את הצבע החדש הגיע הזמן לטפל בו - פוליש גס ואחרי זה עדין. ואז הצבע יהיה כמו חדש! מקווה עוד שנשאר לך חשק לצבוע (אגב עם הלכה מהמקום שקנית בהתחלה יצאה לי צביעה מעולה. רק שאחרי תקופה של חודש חודשיים הלכה נעכרה ואיבדה ברק ובנוסף קיבלה מראה תפוזי מאוד. יכול להיות שהבעיה בי אין לי מושג למה זה קרה אני משער שהלכה לא מתאימה)
  17. שמעתי שאפשר בעזרת התזת מים רותחים קודם. אל תסמוך עליי תברר!!
  18. תראה אני האחרון שמתווכח מי צודק. אבל מנסיון (ותאמין לי בזמן ובכסף שהוצאתי על הניסויים עד שהגעתי לתוצאה משביעת רצון יכלתי לקנות פנסים חדשים) והגיון. נראה לי שאני צודק. (הרי תמיד יכולה להיות טכניקה נוספת) גם בצביעה של רכב משאירים שריטות בשביל שהלכה תאחז? כפי הידוע לי לא. וזה לא גורם לחוסר היצמדות לצבע. וחוץ מזה ניסיתי! תנסה ואולי תופתע. וממש אגב נייר 2000 הוא לא העיפרון הכי חד בקלמר. יש מקומות שמשתמשים ב3000 והתוצאה כמובן תהיה יסודית יותר. אם כי לא נראה שזה קריטי. מה גם שלא מצאתי מקום בארץ שמוכר והמתנתי חודש וחצי מחו"ל.
  19. בדוק טיימינג.
  20. אם אתה רוצה להצליח לבד תקנה איזה 5 חבילות של גליונות!! ואולי תצא עם תוצאה "סבירה". אני מאוד אוהב עבודה עצמית ובסוף הצלחתי המסקנה שלי בתחום הזה לא שווה חד משמעית! החומר שקנית מן הסתם הוא מהזולים ז"א שהוא לא נמתח. מתקמט בשניה ומשאיר סימן. הכי קשה לעבודה.
  21. יש כאן פספוס מהותי בתהליך. אקדים שצריך מכונת פוליש אפילו בסיסית ביד זה עבודת פרך ולא מושלם. (אני השתמשתי בהתקן של מגרוויס ויצא מצוין) את הפוליש עושים לפני הלכה לאחר השיוף עד שתראה את הפנס ממש ממש צלול. יש מקומות שמסתפקים בזה אבל מהר מאוד העכירות תחזור. וזה השלב להתיז את הספריי. אין צורך בארבע שכבות. צריך ממש שכבה דקיקונת שתמלא את השריטות המיקרוניות שהפוליש לא העלים. ואז הפנס מקבל טא'צ חדש ממש. אתה הגזמת כנראה עם הלכה ולכן זה נראה ככה. מצד שני בלכה צריך להתיז שכבה מלאה ולא אבק. עניין של כמה שניות.( בכ"ז א"T להסביר טכניקה במילים...) אני בתחילה גם השתמשתי בפוליש הזה (NO7). האמת שזה בסדר. אבל עם המנזנרה FG400 יצא לי מצוין (לא בטוח שקיים הבדל גדול בין הפולישים לעבודה הזו. אולי פשוט השתפרתי בטכניקה) מקווה שעזרתי בהצלחה! עריכה: לכל המחדשים שימו לב לא להתיז על הפנס שהאזור לא מסוכך עם עיתונים ממש לא נחמד לגלות נתזי לכה על הצבע. ויש כאן בחור שהתלונן שככה חידשו לו.!
  22. שמעת פעם על מאזדה 3???
  23. טוב . במקום לחפש קישקושים. אם תרצה גימור טוב באמת תקנה ספריי לכה מבריק טוב (לא של חמש שקל). התוצאות הרבה יותר טובות! והיישום יותר קל. אגב בזה משתמשים במקומות שמחדשים פנסים. ולא בצביעת מברשת/מריחה עם לכה.
×
×
  • תוכן חדש...