Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. הוא מתכוון שהרכב יענה על דרישותיך בסדר ההפוך.. לא משעמם, ספורטיבי וכו׳ ואמינות בסוף
  2. מראה דומה בין הרכב שבסרטון לזה שבתמונה לא יעבור אפילו משטרה אלא אם הנהג יודה שהוא היה שם. אם היו רואים מספר רכב (או משהו שיגרום לרכב להיות ייחודי כמו גג בצבע כתום) אז היה באמת סיכוי
  3. ספורטיבי בהחלט
  4. צודק, אפשר לראות שהסיוויק נמצאת מאחורי הכריזמה
  5. רפורמת התעריפים היא צעד בכיוון הנכון והרכבת באמת עדיפה מאוטובוסים, אבל הרבה פעמים הזמנים לא מדויקים (שלא נדבר על אוטובוסים בתוך הערים), אחרי הרכבת לא מעט אנשים צריכים לקחת אוטובוס, והתדירות לפעמים לא מספיק גבוהה בשעות העומס
  6. המכירות שוברות שיאים כי האוכלוסיה גדלה והתחבורה הציבורית על הפנים, המכירות ירדו כאשר הממשלה תשנה את סדר העדיפויות שלה לטובת האזרחים.. שיהיה לנו בהצלחה
  7. אמנם אני סתם מתקטנן כי הרכב גם ככה אחד הטובים לדעתי בקטגוריה שלו, אבל לא הבנתי איך הגיעו באתר לתוספת הקג"מ.. בכותרת של הגרפים כתוב תוספת של 67NM ומתחת לזה קג"מ מקורי 311 ועם תוכנה 355
  8. 6:39... אם לא היה את הרכב זה היה נראה נורא...
  9. תתחדש תוכל להעלות גרפים של לפני (אם יש) ואחרי? יהיה מעניין גם לשמוע עדכונים בעתיד..
  10. ההוזלה רק למי שמבטח בפול ואולי בעקבותיה חברות הביטוח יוזילו את הביטוח לשאר הנהגים אבל אני לא חושב שיורידו 40% כמו שטוענים בכתבה
  11. יש פה 2 בעיות. הראשונה היא שהמהירות החוקית נמוכה מהמהירות שמתאימה לתנאי הדרך והשניה היא אנשים שנוסעים במהירות נמוכה וחושבים שזה בסדר. אי אפשר להאשים אנשים בכך שהם מעדיפים לשמור על החוק אבל השניה היא בגלל ארגונים שמסבירים תאונות דרך נגרמות בגלל מהירות גבוהה
  12. תאווה לעיניים! אני נהנה לקרוא את הפוסטים שלך, תודה
  13. מה שאתה רואה זה נהגי אלביט מועכים את הדוושה. הסיכום שלך (פות"ש) זה המטרה של הרכב ככה שמבחינת היצרן הוא קלע למטרה
  14. סאניונג רקסטון ללא ספק
  15. + 100,000 קמ שקיבל עם האוטו
  16. לקחתי לחתימה
  17. trekampt

    Audi TT 2000-2002

    תחזוקה של רכב ספורט מתיישן היא יקרה ולעיתים מתקרבת לעלות אחזקה של דגם חדש, כנ"ל הביטוח. תוודא שהבעלים הקודמים לא הזניחו אותם בגלל העלויות (גם אם הרכב "מצב תצוגה !!!!!!!"). קח בחשבון שבלת"ם גם יהיה יקר יותר מרכב רגיל וקשה למצוא רכב כזה שבאמת טופל כמו שצריך
  18. אני גם תמיד חשבתי שאני היחיד
  19. בוודאות אין בארץ סדאן בצבע לבן? ראיתי היום אחת אבל רק מאחורה והיה כתוב "rally art"
  20. קשה לי להאמין שהוא יהיה במחיר הזה, זה לא סגמנט מכוניות המנהלים המקרטע שמנסים להחיות אותו, אבל אם כן אז הוא יהיה כמו הספורטאז׳ 1.6
  21. אני לא חושב שהם מצפים להנחה אלא אולי לטלפון שיסביר שלא ככה הם מתנהגים לכולם והם כן רוצים לתת נסיעת מבחן ואולי גם שרכב ההדגמה יגיע אליהם במקום הם אליו. אני דווקא מזדהה עם בנאדם שלוקח לו חודש לפנות יום פנוי, מתאם, מגיע, מחכה שעתיים ואף אחד לא אומר לו שרכב ההדגמה הלך לעשות את החלק הדרומי של שביל ישראל. פאנצ׳ר יכול לקרות אבל צריך לעדכן את הלקוח כדי שיחליט בעצמו אם בא לו לחכות ולא להחליט בשבילו
  22. זה לא משנה את העובדה שהכוונה של היונדאי להמשיך ישר + ההרגל (או המחשבה שתוכל לחתוך משם) גרמה לתאונה
  23. מקרה דומה אבל על דוח חנייה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?505890-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%95%D7%A1%D7%91-%D7%9E%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%AA לפי זה, בנוסף לשנה עד להוצאת הדוח, עברו יותר מ-3 חודשים מאז חברת הליסינג קיבלה את הדוח ועד שנזכרו בך, ולכן זה לא בתוקף וכמו שישה אמר תן לקצין רכב לשבור את הראש
×
×
  • תוכן חדש...