Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. https://www.autostore.co.il/product/רימון-לחיטוי-מערכת-המיזוג-בניחוח-רכב-ח/
  2. הדעה שלי היא שצריך לבדוק בתדירות שתראה שינוי במפלס ולא סתם תאכל על זה סרטים, מצד שני שאם יש בעיה לא תזהה מאוחר מדי. פעם בחודש אמור להיות מספיק.
  3. אמנם לפי החוזה במקרה של בדיקה גרועה אתה זכאי לקבל את הכסף חזרה, אבל אל תשכח שאם זה מישהו שעשה קומבינה עם סוחר מנתניה כנראה שלא יהיה לך כל כך פשוט לקבל חזרה. תצטרך לעשות פה שיקול של האם המלחמה הזאת שווה לך. יש כאלה שיילכו על זה רק בשביל העניין העקרוני אפילו, השאלה כמה זה שווה לך אישית.
  4. אתה במצב שהשקעת כבר קצת זמן וכנראה כסף אז אתה מנסה להגיד לעצמך שהכל טוב. יש איזה סיכוי של 10 אחוזים שמסתתרים איפשהו שבאמת הרכב במצב תצוגה ותרוויח, אבל כל הסימנים מראים שאתה חייב לרדת מהעסקה ולברוח גם מהיועץ הזה.
  5. נוהג על סיטיגו 2015 ידנית כבר שנתיים, אכן מגיע רק ה-60 כ"ס. אם הנסיעות בינעירוניות יחסית תכופות הייתי ממליץ ללכת על סיאט מיי 75 כ"ס, יהיה קצת יותר נוח. נהגתי על של חבר ומרגישה יותר נמרצת. i10 תרגיש יותר רכב מאשר הסיטיגו/מיי.
  6. רשמתי פעם בשרשור אחר, אם על סיטיגו ידנית 2015 נסעתי ירושלים-חרמון על כל רכב בערך אפשר לסוע מרחקים כל עוד הוא תקין. גם אם לא תעקוף כל רכב שני בכביש.
  7. מסוג המקרים שכולם אומרים לו מה לעשות והוא הולך נגד. וזה עוד בקארספורום. אחרי זה שואלים למה עוזרים לסתם אנשים שבאים למלא שמן בתחנת דלק.
  8. לפני כמה שנים ראיתי זוג צעיר שהמתדלק מנסה לדחוף להם שמן. חיכיתי שיילך להביא, ניגשתי ואמרתי להם שלא ככה בודקים שמן ושיחסכו תכסף. אמרו תודה סגרו מכסה מנוע ונסעו. אם היו מגיבים אחרת הייתי הולך משם, לא מתכנן לריב עם מי שלא רוצה עזרה.
  9. עם סקודה סיטיגו 2015 60 כ"ס נסעתי לחרמון הלוך חזור מירושלים באותו יום (רציתי צימר באותו יום אבל כל הנסיעה הייתה בלת"מ, מה לעשות), ולפני שבועיים לים המלח. כל עוד הרכב תקין, הוא ייסע. יכול לקחת איתך בקבוקי מים לייתר ביטחון. כמו שרשמו פה, אם יש לך חוסר ביטחון עם הרכב וחושש שלא יניע בבוקר, כדאי לשקול שדרוג.
  10. מה יעשו? לוחית שקופה? שאלפא יהיו נורמליים וימצאו מקום לשים.
  11. הסוף ל"הנהג לא רואה אותך"?
  12. כמו שיבוא אליך מישהו ויבקש מערכת הגברה לאירוע מסוים ואתה כבר תדע אוטומטית מה הוא צריך ומה העלויות, ככה גם משה, גם המוכר שהיה אם זה לא היה הוא וגם שאר המגיבים פה בשרשור מבינים מה אתה צריך.. זה הכל. להחזיר ברק - פוליש, לשמור עליו - אוטם צבע או ווקס בעדיפות לאוטם שעמיד יותר. הכל שאלה של מה התקציב וכמה אתה מוכן ללכת עם זה רחוק/חשוב לך.
  13. משה אחלה גבר אם הוא אמר ללכת לפוליש כנראה הרגיש שלא יעזרו המוצרים. תבין, להחזיר ברק זה רק פוליש, מן הסתם אם תעשה תצטרך ללכת לדיטיילר איכותי שיעשה עבודה טובה. ווקס ואוטם צבע זה שכבות הגנה כדי "להגן" על הפוליש שעשית. לפי התמונות שהעלת יש לך הולגרמות על הרכב, פוליש טוב יטפל בזה. ואת השטיפה תעשה פעם בשבועיים עם חיזוק הגנה עם הBSD שרשמו פה.
  14. או שתחסוך לעצמך את כל הבלגן הזה ותגיד לו להתראות, שיחזור עם כסף או מוצא קונה אחר.
  15. סיטיגו 2015 ידנית: אוהב צריכת דלק, טיפולים, ביטוח ובכללי אחזקה נוחה לחניות בעיר לא אוהב: את כל השאר 😅
  16. ספריאל, שוטר או כל איש כוחות הביטחון צריך להיות אדיב ובעל סבלנות 24/7. גם אם יש לו את היום הכי חרא בעולם.
  17. יובל .מ.

    חוצפה של מוסך

    "אוהבים אותך בראבו, תמשיך לבוא". לא הבנתי מה המטרה פה. אין פה את תגובת המוסך לטענות שלך, אין את השם שלו שיוכל לבוא ולתת את הצד שלו, סתם פריקה. היית יכול לרשום "חברים תיזהרו מרמאים בחיים" וזה היה אותו דבר.
  18. הבנתי.. תודה!
  19. התכוונתי לדגם יותר מאשר גרסה אבל תודה בכל זאת. איך היא מתחברת? עם כבל לשקע מצת?
  20. בעקבות המקרה בפורום המשפטי עם הבחור שעקף החלטתי להסתכל גם על מצלמות. ראיתי את ה-YI שהבנתי שמאוד מומלצת בבאג ב-200 שקלים: https://www.bug.co.il/brand/yi/color/black/dashcam?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=CjwKCAjw5vz2BRAtEiwAbcVIL27WlIjpHkEw-vnGsDxruc_-TwzWSGdFAECHVIc7ZLJlBhdAeQVuLxoCJuUQAvD_BwE גרסה מומלצת? מבחינת נוחות התקנה, שימוש וכו'?
  21. המסעדות נפתחו אתמול, העלייה מזה תגיע עוד שבועיים. ההשכלה הגבוהה לא רלוונטית, קיבלנו הודעה שממשיכים מקוון עד סוף שנה גם ככה. כנראה שכל המוסדות יעשו את זה.
  22. נגמר הבלאגן של הקורונה והגיעו המענקים צריך לשחרר את זה איכשהו.
  23. אז שחצי שנה לא יהיו מופעים ושכל הזמרים יקרסו. ואז שוב לא תהיה עבודה לעובדי הבמה כי לא יהיה מי שיופיע.
  24. בתור סטודנט לחשמל שנה שלישית, זה אפשרי. גם לי אישית זה נתן לפעמים קצת לברוח מהלימודים ולהתאוורר. כנראה שייקח לך הרבה כוחות נפשיים ותיאלץ לוותר על כמה דברים בדרך, אבל כל עוד זאת עבודה שמאפשרת לך ללמוד בה (בעיקר אבטחה) יהיה בסדר. ובקשר לזום, זה אחד הדברים הגרועים אבל עדיף מביטול סמסטר.
  25. @Transporter אגיד לך את האמת, מכל הדיון הארוך פה רואה אותך בתור אחד לא פראייר שיודע איך עושים עסקים. אתה באמת מאמין שככה זה היה? ליברמן הכי פופוליסט בארץ, הנייה עדיין מחכה שיעברו 48 שעות. שלא נדבר על זה שיש כל מיני האשמות באוויר לגבי איך הוא עשה את הכסף שלו וכמה אנשים נעלמו בדרך.
×
×
  • תוכן חדש...