Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. IsraelR

    אוטומוטור 2014

    רק אני תוהה איך כל תגובה שניה פה זה " קיבלתי כרטיס חינם"? חלילה אין לי שום דבר נגד אלה שקיבלו חינם אבל בכל זאת נראה לי מוזר....
  2. אצלנו בחברה לא ניתן להפעיל שום אפליקציה שקשורה לעבודה ברגע שיש זיהוי שהרוט של המכשיר פתוח
  3. הגיבוב תמיד היה, הוא פשוט ריחף מכל כולנו #מצ'עמםבפקק
  4. יכול להיות שהתקלות נובעות דווקא מחוסר שימוש?
  5. אחלה תוכנה, אגב איך יכול להיות שבית הקלפים לא הוזכר פה? אחת הסדרות אם לא ה.....
  6. האם יש נהלי פסח בגיבוב? הרב לוקו סיים לעבור עם הנר על כל הפינות?
  7. יש לי כרגע אס 2 בשלבי גסיסה מתקדמים, יש לציין שהוא אצלי יותר מ3 שנים ושרד יפה מאוד.בכל מקרה זאת הסיבה שאני רוצה מכשיר כמה שיותר מהר.האם כולל הdhl והמיסים זה יוצא 1600?
  8. די הלכתי לאיבוד, אני צריך מכשיר טוב ומהיר עם gps מעולה ,מסך מעל 4.5 ו2gb זיכרון מכשיר בתקציב של גג 1600 , כל שאר הפרמטרים לא מטרידים אותי. אין לי בעיה לשלם מכס וכל שאר ירקות. חשוב לי מאוד שהוא יגיע תוך ימים ספורים.
  9. מה הכוונה בפרוץ? d821 זה דגם שתומך בLTE בארץ?
  10. ועדיין עם כל המיסים הנלווים זה הרבה יותר משתלם במיוחד בחומרה שהפלאפון הזה מציע, במחיר הזה מה שאתה קונה בארץ אפילו לשימוש מינימלי הוא בדיחה.
  11. הזמנתי, תודה hwgeek!
  12. לאיזה מכשיר ניתן להשוות אותו? S3?
  13. יש מצב לפרסם שוב את הקישורים? גם הודעה פרטית זה סבבה.תודה!
  14. לאיזה מכשיר מוכר אפשר להשוות אותו מבחינת חומרה?
  15. אין ספק מארק שאם אני מתנתק מחברת כבלים אני ישר ארוץ לקנות טלויזיה חדשה קל וחומר אם אני מתנתק בשביל לחסוך
  16. יש בעיה בסלקטור או במגעים לסלקטור ממליץ לך לפנות לאחר מהמוסכים שמומלצים בפורום למכוניות צרפתיות או לספי מ"גירים אוטומטיים" בצומת סגולה , מומלץ בחום
  17. אם 2 הפנסים נשרפו ביחד שווה לבדוק שאין קפיצות מתח או תקלה ברכיב חשמל ברכב
  18. מצטרף להמלצה לקפוץ למורשה. מניסיון בניסידן נתניה ומרתון ברעננה
  19. הxiaomo תומך בlte?
  20. אפשר קישור ל409 דולר?
  21. התפקיד ללא אורייטנציה מכירתית, לפי מה שאני מבין חוץ מהוצאות נלוות ותנאים אחרים הפלאג נמבר הוא בעצם 1.5x , יש לכם עוד טיפים או חוויות אישיות?
  22. קודם כל תודה רבה על כל התגובות והעצות. רשמתי אחת לאחת. כרגע אין ילדים אבל בהחלט יש תכנון שצריך לקחת בחשבון, אישתי מבינה את החשיבות בקידום שהמשרה הזו מביאה איתה. זה פוש מאוד מאוד גדול לקריירה שלי והסיכום שלנו הוא שאנחנו נותנים למשרה תקופת זמן מסוימת (קדנציה) שאחריה אני כבר אתקדם למשרה פחות "לחוצה" כאשר האפשרות לרילוקיישן בהחלט על השולחן, הן מבחינת האישה והן מבחינת העבודה. המשרה אומנם מוגדרת 50 אחוז אבל זה לא משהו שקבוע. הצפי הוא בן 30 ל50 . אשמח לעוד חוות דעת ועצות.
  23. לשאלתך ניטש, בעיקר של תהליכי מחשוב בretail
  24. ממש לא גישה ישראלית!!! פעם ראשונה שמציעים לי משרה שכזו. מדובר על קידום מאוד גדול עבורי ולכן חלק מהשיקולים של לעזוב את המשפחה לתקופות כאלה ארוכות הוא גם כסף. אני מבין שאין לך משפחה דריש ולכן הדבר הראשון שעולה זוהי החוויה. גם אני אם הייתי רווק הייתי עונה ככה. מדובר על קפיצת מדרגה ענקית ,חוויה שלא ניתן לתאר גם מקצועית וגם בפן האישי אבל שוב, כל גיחה ארוכה שאני אני משאיר פה משפחה . זה לא דבר קל ואחד השיקולים הוא שהתגמול יהיה בהתאם. אש"ל וכו' ממש לא בראש סדר העדיפות עריכה:מצטער אם יצא טון מעט תקיף
  25. המשרה היא ניתוח מערכות (BA) , כאשר המשרה מוגדרת 50% חו"ל. לא מדובר על עבודה פיזית אך בהחלט על שעות רבות. אוקיי , מלבד ההחזר הוצאות (קבלות , אש"ל וכו') , האם לא נהוג לתת העלאת שכר בעקבות הנסיעות לחו"ל?
×
×
  • תוכן חדש...