Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיבה למה לא כדאי להתקין פילטר פתוח -נזקי הגשמים


שימו לב! השרשור הזה בן 6693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם ההוא שמלמעלה לא רע קבל את הנתונים שלו: http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=8262040&contentId=6003082

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הוא ישב על הטמבון למטה ! ! !

 

לא היו נזקים ובעיות

 

http://img5.imageshack.us/img5/7034/dsc057144on.jpg

 

http://img5.imageshack.us/img5/8329/dsc057166xu.jpg

 

:roll:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סוטה מהשאלה אבל זה שייך לנושא.

 

מה קורה עם ראם אייר ? הרי שבמהירות עם גשם מים יכנסו מהפתח שנפתח במיוחד לראם אייר.

איך מתגברים על הבעיה הזאת ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שחוסמים ראם אייר בחורף.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 2 לילות גשומים במיוחד וקור אימים מה שקרה זה כשהתנעתי את הרכב המנוע חירחר לי כמו סוס גוסס , ופלט המון אדים לבנים מהאגזוז, עוד כמה שניות של ניסיונות נואשים לחיים , גימגום אחרון ודממה ,ומיאן להידלק יותר,מה שקרה למעשה זה שהפילטר פתוח שיושב אצלי נמוך ספג כמויות מים שעברו משם למזרקים והרטיבו אותם

אם תסתכל על המנוע שלך, תגלה שיש לך שיפוע חיובי בצינור המקשר בין הפילטר למנוע.

בעיברית צחה, גם אם הפילטר ספק מים בזמן שהמנוע עומד (לפי מה שכתבת אני מבין שהוא עמד במשך יומיים), אין סיכוי שהמים "טיפסו" מעצמם במעלה הצינור.

אם מדובר על בעיה שהתעוררה כתוצאה מנסיעה, גם לא כ"כ נשמע לי כי במיקום הזה, המנוע "שרף" את המים שנכנסו אליו תוך כדי עבודה.

בעיות כאלה הן בד"כ כשהפילטר אכן מותקן נמוך (לא המקרה שלך, ללא ספק) ונכנסים לשלולית והמנוע כבה כתוצאה מקמות המים שהוא שותה.

אם הגעת ליעד בנסיעה ואח"כ האוטו לא התניעה, לא נראה לי שהפילטר אויר בכלל קשור לעניין.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שחוסמים ראם אייר בחורף.

ואז מאיפה יכנס אויר?

 

אולי מוטי יכול לענות בעניין הראם אייר למרות שכבר קיבלתי תשובה מדיויד במוטוריקה.

 

היה לו ראם אייר והוא הסביר שהכמות מים שנכנסת היא לא מספיק גדולה והפילטר משומן ככה שאין סיבה שהמים יספגו.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...