Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם....

ראיתי כמה וכמה שרשורים שנפתחו על מכות פח.

ושמעתי הרבה אנשים אומרים שלא צריך ללכת לפחח ולהשקיע כסף... אלה פשוט לבד בבית.

אם פומפה וכמה כלים ביתיים! :wink:

 

בכל מקרה מדובר על הבייבי שלי רובר 620SI.

אכן יש לה כמה מכות שככה באו שקניתי את האוטו ורציתי להראות לכם.

אולי תתנו לי כמה רעיונות.

 

המכת פח הראשונה היא בכנף האחורית...מכה ממש ממש חלשה. אבל ממש רואים אותה... אם בהשתקפות של האוטו ובשמש היא ממש בולטת לעין. מכה עגולה וסימטרית.

 

norm_9452FB1F3319467FB3EE3338C52E071D.JPG

 

 

המכה השניה היא מכה יותר רצינית בכנף הקידמית.

ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

norm_7D2C157C61AE4BDAA89F70101305742D.JPG

norm_22CE5C0EB12B40A78C64D7E240DDBBB1.JPG

אלו שני המכות היחידות שקיימות הרכב. מכות מעצבנות והם ממש מפריעות לי אישית בעין.

הייתי אצל פחח באשקלון ואמר לי שצריך לצבוע את הכנף האחורית ואת הקידמית אחרי התיקון.

והצבע אהיה שונה מהצבע באוטו בקיצור שלא כדאי לי.

אז חשבתי שאולי אני לבד יוכל להקפיץ את המכות האלה החוצה.

 

תודה לעונים!!!

יום טוב.

אודי.

ROVER=~~

פורסם

את המכה בכנף האחורית לא ממש רואים בתמונה ואת זאת שבכנף הקדמי לא ניתן ליישר טוב ללא עבודת פחחות שאחריה יש באמת לצבוע את כל הכנף. צבע רכב טוב יכול לצבוע ולהתאים הצבע כך שההבדל יהיה קטן אך יש תמיד לדעת שאם הצבע מתאים מאוד מייד לאחר הצביעה אז במשך הזמן יגדלו ההבדלים בגוונים כי המשך דהיית הצבע החדש והחלקים עם הצבע המקורי הם בצורה ובקצב שונים.

כדאי לך לנסות ולבדוק אצל עוד פחחי רכב ואז להחליט מה אתה עושה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...