Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש רכב בתקציב של כ25 אלף. אפשר לחרוג טיפה.



מה הייתם ממליצים? אני לא מחפש רכב משפחתי גדול..3 דלתות גם בסדר.

שיהיה אמין, מהיר, ונוח כמה שאפשר בסכום הזה.

על מה הייתם הולכים?

 

תודה!

פורסם
פיאט בראבו 1600, אבל קשה למצוא ועוד שיהיה במצב טוב, אבל עם סבלנות ומרץ תמצא.

בברכה - רפי לין :-)

מחזק את דעתו של רפי.

אני החזקתי (עד שבוע שעבר) את הרכב כשנה ותשעה חודשים והייתי מאוד מרוצה.

פורסם
מחזק את דעתו של רפי.

אני החזקתי (עד שבוע שעבר) את הרכב כשנה ותשעה חודשים והייתי מאוד מרוצה.

מחזק את דברי שניהם.

יש לחבר שלי כזו כמעט שנתיים ללא תקלות מיוחדות (למעט טיפולים)

פורסם
106 סקסו 205 רנו קליאו 1400 ידניות

כמה שטויות במשפט אחד?

אוטו מהיר, רנו 1400 ידנית? טוב לדעת...

106? תציין איזה 106 אני מקווה לטובתך שאתה לא מתכוון לXSI

והXS לא מהירות.

הראלי מזוי*** בשנים האלה.

205? את צוחק עליי או מה?

קיצור אל תדבר סתם שטויות....

 

פיאט בראבו אחלה אוטו, למרות שבתקציב הזה לא ההיתי מייעץ לו ללכת על רכב מהיר כי זה הזמנה למוסך.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

משפחתית בתקציב הזה שהיא מהירה ונוחה בצורה בלתי יאומנת - ZX וולקן / 306 XSI ( חברה הוא ביקש משפחתית, לא ממש 106. )

מה שכן , היא לא הכי אמינה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...