Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יאריס היברידית או יאריס קרוס היברידית?


rondvir

פוסטים מומלצים

שלום

חשבתי לרכוש קורולה סטיישן וחיפשתי אחת כזאת, אבל במחשבה שניה-  נזכרתי שיש לנו בבית כבר פריוס (כלומר טויוטה גדולה) אז יכולים להסתפק ברכב קטן כרכב שני. אני מאמין גדול באמינות של טויוטה (ואכן הפריוס 2010 שלי נוסעת כבר 370,000 בלי תקלות מיוחדות). אז אני חושב של יאריס/יאריס קרוס, איזור 2021-2022 . 

השימוש הוא מעורב. יותר בינעירוני מעירוני. 

השאלות שלי:
1.אני קורא במבחני רכב שיש ליאריס בעיה של רעש בכבישים בינעירוניים. זאת בעיה אמיתית שמפריעה בחיים האמיתיים?

2. כאמור מתלבט בין יאריס ליאריס קרוס. אני מבין וכך גם נוכחתי בסוכנויות רכב בהן ביקרתי שהקרוס גבוהה יותר, יותר רחבה. זה נכון. האם יש שיקןולים נוספים בעד/נגד הקרוס יחסית ליאריס . כמובן הקרוס יקרה יותר, אבל נניח את זה בצד

אשמח לדעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכות הנסיעה מחוץ לעיר היא אחת מנקודות התורפה של היאריס קרוס. לאשתי שהיא המשתמשת העיקרית זה ממש לא מפריע.

אני שנוסע ב-XC40 ביום יום שאחד מיתרונותיו הגדולים הוא איכות נסיעה יוצאת דופן בתוואי בינעירוני - פחות אוהב את זה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין בעיה עם היאריס קרוס מחוץ לעיר, למרות שהיא אכן קצת רועשת. לדעתי לא באופן היסטרי.
להבנתי הקרוס מרווחת משמעותית מהיאריס "הרגילה". בעיקר תא המטען גדול משמעותית. לעומת זאת היאריס זריזה יותר וחסכונית יותר מהקרוס.
שים לב שיאריס קרוס אמנם התחילה להימכר בארץ ב-2021 אך ככל שאני רואה הרוב המוחלט של המכוניות הן משנת 22 והלאה, כך שזה יוסיף עוד פרמטר ליוקר מול יאריס מהדגם החדש.  ביד 2 כרגע יש מודעה אחת ליאריס קרוס מ2021 לו-18 ליאריס היברידית

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי בידוד הרעשים תנסה לעשות נסיעות מבחן ולבדוק.

 

ביאריס קרוס הגג גבוה יותר משמעותית דבר שמביא למרווח ראש גדול יותר ותחושה אוורירית יותר משמעותית, מרווח ברכיים קצת גדול יותר במושב האחורי, תנוחת ישיבה קצת יותר גבוהה ותא מטען גדול יותר משמעותית.

 

יחתכן שיש הבדל מהותי והוא שביאריס קרוס יש בלם יד חשמלי עם פונקציית אוטו הולד בכל השנים ואילו ביאריס אני חושב שהכניסו את זה רק בשלב מסויים או שזה כן היה מההתחלה אבל רק בגירסה ההיברידית ולא בגירסת הבנזין. זה פיצ'ר מאד נדיר בקטגוריית הסופר מיני רק לרנו קליאו יש אותו.

 

מעבר לכך תבדוק לגבי הבדלי אבזור נוספים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תודה רבה על ההתייחסות. אכן, נכנסתי לשני הרכבים וההבדל בתחושת המרחב משמעותי, הקורס מרגישה באמצע הדרך בין סופר מיני למכונית ״רגילה״. גם הצורה החיצונית שונה - שניהם נראים

מעולים,  הקרוס נראה ״גדול״ ו״חזק״ יותר, למרות שהוא בעצם יאריס מגודל.  בקשר לנוחות נסיעה/רעש בבינעירוני -אבן, אבצע נסיעת מבחן ואתרשם.

אגב, חסרון של הקרוס - הוא חסכוני מאד, אבל יאריס הרגילה אפילו חסכונית יותר בצריכת דלק, מדהימה.

ם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...