Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצידנית/מקרר נייד


ChaoscripT
שימו לב! השרשור הזה בן 284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

אשמח לשמוע המלצות שלכם בנושא,

אנחנו מידי פעם נוסעים לטיול ולוקחים איתנו אוכל, שתייה וכו'.

משתמשים כרגע בצידניות בד, שאיך לומר, לא מחזיקות מי יודע מה.

כמובן עוטפים את כל האוכל/שתייה עם קרחונים, אבל זה עדיין לא זה.

הצידנית בד כרגע היא 50 ליטר, מעדיף יותר

 

מה לדעתכם עדיף, צידנית או מקרר שאפשר להטעין/לחבר ל-220V בבית/כל הנסיעה לחבר ל-  12V וזה ישמור על הקור?

עדיפות למשהו עם גלגלים שיהיה יחסית נייד

 

תודה רבה

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש המון בצידניות.

משהו כזה בתוספת 2-3 קרחונים טובים או 2 בלוקים של קרח עושה יופי של עבודה לפחות ל36 ברמת קר מאוד. אם אתה שם דברים קפואים אפילו יותר.

https://pakalhagor.co.il/product/צידנית-איגלו-49-ליטר-igloo-lattitude/

לדעתי אם יש לך תקציב לך על IGLOO  או RUBBERMAID

 

אם אתה צריך משהו קצר יותר, של 12 שעות:

https://www.decathlon.co.il/iw/צידניות/310516-13189--compact-fresh-35-litres.html#/demodelsize-254ללא_מידה/demodelcolor-8572258

תיק צידנית ממש, לא סתם צידנית בד.

 

כמובן שתעשה את ההתאמות של הנפח שאתה צריך.

 

 

לגבי מקרר צידנית, מעבר לזה שזה יקר, לא כל רכב שומר על V12 כשהוא לא מותנע, ואם הוא שומר אז תעשה חשבון של המתח לפני שאתה רוכש, שלא יגמר המצבר אחרי כמה שעות.

מעבר לזה שזה מגניב, אני לא חושב שיש צורך בזה, אלא אם אתה יום יום נמצא בשטח (אתרי בניה/פקח רשות הטבע והגנים וכאלה).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ChaoscripT כתב:

תודה רבה


תקציב ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בדיוק באותו מצב!

אשתי יצאה עם הילדים לטיול של שבועיים וחצי שחלקו היה קמפינג במקומות שאין תמיד גישה לחשמל.

קנינו את זה:

Limited-time deal: Kohree Portable Freezer 12 Volt Car Refrigerator Fast Cooling 12v Fridge(-7.6-50℉), 26 Quart (25L) Electric Coolers for Camping, Travel, Truck, Vehicles, RV, Boat, Van with 12/24V DC & 110V/240V AC https://a.co/d/e8JtEkK

יש גם דגם גדול יותר של 52 ליטר לזכרוני.

 

היה מעולה. כשהיה חשמל חיברנו לחשמל , ושאר הזמן באוטו בזמן הנסיעה.

נשאר קר כמו מקרר על באמת כל הטיול!

ההכנה היחידה היא שלפני היציאה - לילה קודם חיברנו לחשמל וזה היה קר לחלוטין תוך שעה לדעתי.

זה גם יכול לרדת לטמפ מקפיא.

בחרנו בגודל הזה כדי שישב בנוחות בין המושבים מאחורה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל מהשורה התחתונה - מקררים הכי זולים שנמכרים היום בארץ אלה מקררי וולטר באתר סולו. מקרר 30 ליטר עולה קצת פחות מ1000 שקל עם אחד הקופונים שמסתובבים בחוץ. יש שם מגוון גדלים.

 

אנחנו משפחה חובבת טיולי שטח ארוכים וגם עושים לא מעט קמפינג בעדיפות למקומות לא מוסדרים.

 

אחרי שנים של שימוש בצידניות וקרח נמאס לי וקניתי מקרר. 

קניתי מקרר 50 ליטר (רציתי 40 אבל נגמר המלאי). מקרר זה עולם אחר. תמיד קר, אם אתה רוצה גם קר מאוד או קפוא, לא רודפים אחרי תחנות דלק לחידוש קרח ואין עודפי מים שצריך כל פעם לרוקן. בנוסף כל האוכל שנשאר חוזר הביתה ישר למקרר בבית. בצידנית תמיד מה שנשאר ביום האחרון הולך לפח כי כבר לא מקפידים לקראת הסוף על חידוש קרח והכל מתחמם ונהיה על סף קלקול.

אם נכנסים לתקופה ארוכה בלי טיול אז המקרר נכנס לחדר השרות בבית ומשמש כמקפיא נוסף נוסף בבית. ניתן לכוון אותו עד מינוס 20. 

 

לפני 4 שעות, GTאי כתב:

לא כל רכב שומר על V12 כשהוא לא מותנע, ואם הוא שומר אז תעשה חשבון של המתח לפני שאתה רוכש, שלא יגמר המצבר אחרי כמה שעות.

 

אין מה לעשות חישוב. המקרר מתנתק ברגע שהוא מגיע למתח מינימלי שהוגדר מראש, לרוב מגדירים שהוא יפסיק לעבוד כשמגיעים למתח התנעה מינימלי.

 

בשביל להמנע מזה אני בניתי מצבר צרכנים מבוסס ליתיום (lifepo4), כך שאני לא מודאג בכלל ממתח המצבר המקורי של הרכב. המצבר נטען בנסיעה, יש לו BMS שמוגדר שם מתח פריקה וטעינה מקסימליים כדי למנוע נזק ובנוסף מותקן ממיר מתח DC to DC לייצוב מתח.

כאמור עולם ומלואו.

 

 בניתי גם מגירה נשלפת מעץ שיהיה נוח לשליפה. מוכרים מגירות ברזל מוכנות אבל המחירים גבוהים אז החלטתי לבנות עצמאית.

 

 

 

 

FB_IMG_1690749449887.jpg

FB_IMG_1690749454503.jpg

FB_IMG_1690749457761.jpg

FB_IMG_1690749413490.jpg

FB_IMG_1690749418141.jpg

FB_IMG_1690749422152.jpg

FB_IMG_1690749429098.jpg

  • אהבתי 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לבדוק באתר "איש שטח". יש לו ציוד איכותי בנושא קמפינג. מחיר כמובן בהתאם (דרך יפה לומר מחירים גבוהים).

(אני כרגע במחשב בעבודה, והגישה שלי לאתר חסומה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים,

קודם כל מודה לכולם על התגובות.

אני אחדד קצת את הבקשה/שאלה.

קראתי קצת באינטנרט והבנתי שאולי במקום 50 ליטר, עדיף 2 צידניות (או מקררים) קטנות, ולמה, מכיוון שאם פתחת פעם ראשונה החום מתחת להכנס ופה הבעיה מתחילה, אז מומלץ לחלק ל-2 צידניות, ולסדר את האוכל/שתייה כאשר פותחים צידנית אחת והשניה נסגרת סגורה וככה שומרת על הקור.

 

לגבי החידוד, אנחנו לא יוצאים לקמפינג של כמה ימים או משהו כזה, אלא טיול יום, ככה שגם עד 24 שעות שיחזיק קור (כמובן עם קרחונים) זה מעולה.

לגבי מקרר, הכוונה שלי היא לא להשאיר אותו ברכב, אלא עד שמגיעים למקום (למשל שעה-שעה וחצי נסיעה) שזה יחובר ל- 12V ובמקום זה לא נשאר ברכב אלא איתו בחוץ, לא יודע אם זה פתרון אידיאלי ובגלל זה אני שואל כאן.

כן הייתי מעדיף צידנית על גלגלים שיהיה יותר נוח לסחוב.

גם אם זה מקרר וגם אם זה צידנית זה הולך לשבת ברכב פרטי ולא בטנדר/ג'יפ או רכב מסחרי.

לגבי התקציב, לא מחפש משהו מפוצץ, אלא משהו פרקטי שיעשה את העבודה הנדרשת, ואין לי בעיה להזמין מחו"ל או לקנות יד2 בארץ.

 

@outnex @GTאי @איציק נ. @Liviur @RBRB

 

 

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי מספר קשה להמשיך.

 

מקררים מתחלקים ל 2 סוגים, מדחס או לוח פלטייר.

לוח פלטייר זול, קל להשגה, קל משקל, לוקח מעט מקום אבל הוא לא יעיל אנרגטית כמו מדחס.

מדחס הוא כבד יותר אבל היעילות האנרגטית שלו היא פי כמה מלוח פלטייר, לכן גם אין לחשוש כשפותחים אותו להוציא משהו. בגלל שהוא יותר יעיל אתה גם תוציא ממנו הרבה יותר תפוקה על כל אמפר שהוא צורך.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, איציק נ. כתב:

בלי מספר קשה להמשיך.

 

מקררים מתחלקים ל 2 סוגים, מדחס או לוח פלטייר.

לוח פלטייר זול, קל להשגה, קל משקל, לוקח מעט מקום אבל הוא לא יעיל אנרגטית כמו מדחס.

מדחס הוא כבד יותר אבל היעילות האנרגטית שלו היא פי כמה מלוח פלטייר, לכן גם אין לחשוש כשפותחים אותו להוציא משהו. בגלל שהוא יותר יעיל אתה גם תוציא ממנו הרבה יותר תפוקה על כל אמפר שהוא צורך.

 

העניין הוא, שנניח מקרר עם מדחס, ברגע שהוצאת מהחשמל (לא משנה אם 220V/12V) הוא כבר לא יקרר, ויעבוד כמו צידנית לא?

כמו שציינתי, זה לא יחובר תמיד לחשמל, הכוונה הייתה שאולי בדרך זה יחובר, אבל כאשר נגיע למקום זה כבר ינותק

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שניתקת מהחשמל זה לא ישאר קר יותר מדי זמן, בטח בקיץ החם שלנו. 

רוב האנשים מושכים מינוס ופלוס ישירות מהמצבר עד תא המטען וכך יש להם חיבור קבוע גם אם הרכב כבוי. אלי תראה לו מה עשית אצלך @EliC25

 

ותזכור שאתה יכול להפוך כל מקרר לצידנית ע"י קרחונים אבל צידנית אף פעם לא תהיה מקרר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, RBRB כתב:

ברגע שניתקת מהחשמל זה לא ישאר קר יותר מדי זמן, בטח בקיץ החם שלנו. 

רוב האנשים מושכים מינוס ופלוס ישירות מהמצבר עד תא המטען וכך יש להם חיבור קבוע גם אם הרכב כבוי. אלי תראה לו מה עשית אצלך @EliC25

 

ותזכור שאתה יכול להפוך כל מקרר לצידנית ע"י קרחונים אבל צידנית אף פעם לא תהיה מקרר.

 

לא יקרה עם המשיכה של פלוס ומינוס למרות שזה נחמד.

ראיתי מקרר שאתה יכול לחבר לחשמל ואז אחרי שאתה מנתק הוא עם סוללה משלו וממשיך לקרר, אבל זה יקר יחסית, איזה 3-3.5 אלף ש"ח.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לראות בשרשור שלי על הגרנד ויטרה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ChaoscripT כתב:

ראיתי מקרר שאתה יכול לחבר לחשמל ואז אחרי שאתה מנתק הוא עם סוללה משלו וממשיך לקרר, אבל זה יקר יחסית, איזה 3-3.5 אלף ש"ח.

 

אתה פשוט יכול לקנות מצבר ליתיום ב1200 שקל ולחבר אליו כל מקרר או לבנות אחד כזה כמו שהראתי בחצי מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ChaoscripT כתב:

 

העניין הוא, שנניח מקרר עם מדחס, ברגע שהוצאת מהחשמל (לא משנה אם 220V/12V) הוא כבר לא יקרר, ויעבוד כמו צידנית לא?

כמו שציינתי, זה לא יחובר תמיד לחשמל, הכוונה הייתה שאולי בדרך זה יחובר, אבל כאשר נגיע למקום זה כבר ינותק

תשמע,

אתה משתמש כרגע בציידנית בד. רובן דיי דרעק.

תעבור לציידנית אמיתית קשיחה עם בידוד ליגה, תמשיך עם הקרחונים, ולדעתי אתה תהיה מרוצה.

נראה לי שעם מקרר על מדחס אתה נסחף הרבה מעבר למה שאתה צריך וגם נראה לי שזה לא לדרישות שלך בכלל.

 

איציק

  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...