Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 שעות, סולל הדרך כתב:

לגמרי יש.
מנוע משופר, מחיר ברצפה ואחלה רכבים
לדעתי יופי של VFM

מחזק את הדברים.

 

הייתה לי פוקוס 2016 כמעט 3 שנים.

רכב חזק, איכותי ומהנה.

חסרונות צריכת דלק גובהה ומעט צפוף.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

@razi_pazi לא קשור סוזוקי והודו וכו... אתה יכול לראות לדוגמה סוזוקי של השנים האחרונות שהותקן בהן גיר רציף JATCO JF015E, היו עליו המון תלונות עד שהם חזרו לאייסין אוטומטי 6 הילוכים אבל לאחרונה הם שוב התחילו לייצר רכבים עם הגיר הרציף המחורבן (סוויפט ובאלנו החדשות).

יש היום הרבה תופעות גלובליות שדוחפות את יצרני הרכבים לייצר מכוניות לא אמינות, החל מזיהום אוויר עד להתייקרות תהליכי ייצור וכו... בימינו באמת קשה למצוא רכב אמין לטווח ארוך.

 

אני לא חושב שיש בינינו מחלוקת.

כתבתי שההעדפה מבחינת אמינות לרכבים יפנים/קוריאניים על פני אירופים רחוקה מלהיות גורפת.

 

אבל באופן כללי יש פערים עדיין.

 

לגבי סוזוקי, קנינו לא מזמן איגניס 2019. העדפתי ידנית אבל רכשנו עם הגיר הרציף.

מקווה שיהיה בסדר 

פורסם
לפני כשעה, yuvalsa כתב:

מחזק את הדברים.

 

הייתה לי פוקוס 2016 כמעט 3 שנים.

רכב חזק, איכותי ומהנה.

חסרונות צריכת דלק גובהה ומעט צפוף.

 

 

 

מה לדעתך עדיף? פוקוס שיש לו מחלת מנוע או C4 אחרי החלפת ממיר ומיכל דלק?

פורסם
בתאריך 19.7.2023 בשעה 07:10, יבגני_ס כתב:

שלום,

 

אני בודק אפשרות לקנות פוקוס 2017, טורבו 1500.

קראתי שיש בדגם הזה בעיה נפוצה של דליפת מים למנוע.

האם יש דרך לוודא שאין בעיה בעזרת היסטוריית טיפולים, בדיקה במכון קניה, וכו?

בתור אחד עם שני רכבים עם המנוע ה-1.5 המדובר, במידה ואתה מחפש רכב, תמצא אחד שכבר עבר החלפת מנוע אצל היבואן לבלוק המעודכן (אחרי שנה מסוימת, לא זוכר מתי), ולא מפירוק!. 
יתכן ולא תקרה לך הבעיה. אבל לי ספציפית היא קרתה ב-2 הרכבים ושמעתי וראיתי אחרים שקרה להם, תפרש את זה איך שאתה רוצה, אבל אם תקח אחד בלי בלוק מעודכן, זה לחפש הרפתקאה לטעמי. חייב לציין לטובה את דלק מוטורס במקרה שלי, אבל זה היה כאב ראש רציני כל הסיפור - בעיקר החוסר של הרכבים באותו זמן (תקופת החגים לא תרמה גם כן לסיפור וגם זה ששניהם היו עם אותה בעיה באותו זמן).
סך הכול, רכב שנותן תמורה טובה מאוד לכסף, לא חסכוני כמו פריוס או רכב היברדי אחר מן הסתם. (1:11.5-12 אצלי בנסיעה שבעיקר בינעירונית).

מעבר לבעיות החדירת מים לצילנדרים, יש כמה "מחלות", לפחות שאני סבלתי מהם (וגם חלק מאחרים שדיברתי איתם):
- משאבת מים שאוהבת ללכת באיזור ה-100+- אלף ק''מ (מומלץ להחליף עם כל טיפול טיימינג שצריך כל 120 אלף ק''מ, אצלי זה קרה באחד הרכבים בכ-101 אלף ק''מ, במקרה שלי הקדימו את הטיימינג ברכב כי זה היה סמוך יחסית). 
- תושבת מנוע ימין שאוהבת ללכת מהר יחסית לטעמי (אני מחליף כל כשנה וחצי, בארץ רוצים מחיר גבוה לטעמי, זכותם כמובן. אני מזמין מקורית מחול בחסכון משמעותי). 

 


-צינורות בקיר אש שמתחילים לנזול (בעיה מוכרת של דור 3, גם דור 3.5 - הרכב עם המנוע 1.5 סובל מזה). אצלי אישית זה לא קרה אבל הזמנתי את הצינורות מחול ומתכנן להחליף כטיפול מונע. (בדרך כלל זה נפוץ לרכבים שיותר זמן על הכביש.)

רק לציין הנסועה השנתית אצלי ברכבים היא כ-35+- אלף לכל אחד, ומעבר לבעיית המשאבת מים (שקרתה לרכב אחד) והמנועים, היו רק טיפולים רגילים  (שמן ,פילטר ומדי פעם מצתים\רפידות\צלחות \תושבת מנוע.) 

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...