Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההיסטוריה של הספורט המוטורי בישראל בתמונות !


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר התגובות והסיפורים של כל החבר'ה הותיקים והצעירים, יש לי כמה נקודות להעלות לפני שאני ממשיך לספר על המשך מירוצי אשקלון משנת 1988 והלאה.

 

לגבי בחירת המכונית מסוג ויזה 4X4:

כזכור לכם בשנת 1985 כשהופיעה פיג'ו 205 GTI, כל חובבי הספורט המוטורי נדהמו לראות את היצירה הזו. וה-205 נחשבה לרכב מירוץ המבטיח ביותר מהסוג הזה. ולכן כשבאתי לראשי המועדון וביקשתי אישור להביא את הויזה, לא הבינו מה מצאתי ברכב המצחיק הזה, מה עוד עם מנוע 1360 סמ"ק שבוודאי לא יכול לאיים על ההגמוניה של ה-GTI-ים, גולף ו-205. וכמובן שתוצאות הויזה מאז הגיעה הפתיעו את כולם.

 

זכור לי כי אברהם פורת ז"ל, כתב הרכב מ"טורבו" ו"אוטו" טען תמיד שהשילוב של הויזה ביחד עם מישל זו נוסחה מנצחת. אך תמיד שפטו את התוצאות שלי, והתייחסו בלבד לה שאני נוסע על הויזה, ואכן לא יכולנו להשוות נכונה, משום שהייתי היחיד בעל הנעה כפולה, וכאן הייתה הבעיה.

 

מירוץ בן שמן שהוזכר:

באותו אירוע בכפר דניאל, אורגנו 2 סוגי מירוצים [אם אני לא טועה?!], האחד עם רכבי שטח [לא זכור לי באיזה מתכונת] והשני סוג של ראלי ספרינט שאני ארגנתי באורך של כ-2 וחצי ק"מ.

הרבה חבר'ה השתתפו ואני אכן לקחתי את 2 הדודות שלי, אחת מצרפת בת 60 להקפה אחת בתור הנווטת. והשניה בת 55, מארה"ב ובהקפה איתה, אכן נכנסתי בעץ בצד של הנווט, ובכל זאת באותו מקצה עשיתי את הזמן המהיר ביותר וזכיתי במקום הראשון.

לאחר המירוץ, הדודה התלוננה על כאבים בחזה, ולאחר צילום, הוברר כי 4 צלעות נסדקו והיא הושבתה פה בארץ למשך חודש ימים, כי הרופאים אסרו עליה לחזור חזרה לארה"ב.

 

 

תיקון לגבי שימוש בצמיגי מישלין TB20:

בשנת 1987 השתמשנו בצמיגי מישלין M4 ו M5, ורק בשנת 1988-9, עברנו ל-TB20 [סליקס] כשהחלוץ היה ניר בן ארי בפורד אסקורט שהפתיע אותנו בתוצאות לאור החלפת הצמיגים.

 

מזכירות המירוצים:

אני חייב לציין שעל אף כל היריביות שהיו בין המתחרים, והיו כאלה לא מעט, הנשים שלנו, המתחרים והילדים, הם הם שאירגנו את המזכירות, מדדו זמנים ועשו את כל השיבוצים לפי התקנון שהיה.

אני זוכר, את דורית בן ארי מנצחת על המלאכה ביד רמה, ואת הילדים של חלק מאיתנו; ליאת הבת שלי, וחברתה קיקו, הבת של ישראל סבר, ואנא מכם, תזכירו לי מי עוד היה שם, כי אני פשוט לא זוכר.

 

מירוץ פסח אשקלון 1986:

זכור לי שבמירוץ הזה, הכריזו על פתיחת העיתון "אוטו" והועמד פרס למי שיעשה את התוצאה הטובה ביותר באותו מירוץ, והפרס היה אירוח במירוץ פורמולה 1 בגרד פרי דטרויט בחודש יוני 1986. ובאותו מירוץ זכיתי במקום ראשון בקבוצת ה-1600 ובאלוף האלופים באותו מירוץ שניצחתי גם את המתחרים שהגיעו מחו"ל.

החוויה בביקור שלי בדטרויט הייתה מדהימה, קיבלתי אירוח של 10 ימים בארה"ב על חשבון העיתון, מי יתן ויהיו עוד פרסים כאלה בעתיד למנצחים.

 

ההכנות למירוץ והאוירה לפני:

המירוץ הראשון באשקלון בשנת 1985, היה הראשון שאורגן בצורה מקצועית והתפרס על יומיים. היום הראשון אימונים ומקצי דירוג, והשני, מקצים מוקדמים ומקצי גמר.

ברצוני לציין כי רוב הקבוצות היו מגיעות לשטח, ערב לפני, מקימים מאהל רבתי ומוסך מאולתר, והיינו לנים בשטח יומיים, ולאחר שני מירוצים דחסנו את כל המירוץ ליום אחד, וכך היינו יורדים לאשקלון ערב לפני וכל מירוץ היה הופך להפנינג מדהים כשבאים לפיטס, תופסים מקומות ומקימים עולם ומלואו.

אני זוכר את הקבוצות של בריאן הבר, ניר בן ארי ועוד הרבה הרבה חבר'ה טובים שהיו נשארים עד השעות הקטנות של הלילה סביב מדורה, המכונאים, הילדים, המלווים, הנשים ואני בתור נהג שחייב להיות צלול, הייתי ישן בבית מלון "מלכת שווא" באשקלון [אם אינני טועה].

 

מצורפות תמונות עם האלפא סוד משנת 1984.

1 001.jpg

3 001.jpg

15.jpg

14.jpg

19.jpg

20.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן תמונות נוספות שיעלו בהמשך, הן מצריכות הקטנת רזולציה שתעשה בקרוב.

 

כפי שציינתי, הספונסר החדש שלי; י.ש. מוסכי הגליל, נרתם למשימה ויצאנו למירוץ הראשון בפסח 1988. ועל אף הקנס המתוקן והכבד, הצלחתי להתגבר עליו וזכיתי במקום ראשון.

אולם ההמשך של אותה שנה היה בלתי אפשרי, והוברר לכולם שהקנס כה כבד וכי לא ניתן לקיים תחרות הוגנת ובכל פעם שזינקתי, המתחרים שלי שעמדו ב-2 השורות שלפני [עקב הקנס] סגרו עלי במתכוון ולא הייתה שום אפשרות לפרוץ קדימה.

זכור לי מירוץ אחד שבו התקנתי כנה עם מצלמה מיוחדת, ושם רואים בבירור איך סוגרים לי את המעבר מימין ומשמאל ותופסים אותי בצבת כשאני עף באויר. האוירה בין המתחרים בקבוצת ה-1600, הייתה מאוד מתוחה ולפני כל זינוק יכולתי לראות את כל המזימות של המתחרים שלי כשהם מתואמים בניהם איך לחסום אותי.

באותה עונה סיימתי במקום שלישי עם אינני טועה, כשכל המירוצים היו מעוררי מחלוקת וממש לא נעימים.

בפגרה לקראת שנת 1989, ועד המועדון החליט להקל בקנס למכוניות 4X4, כשלמשחק הצטרפו 2 ויזות חדשות שניתנו במתנה ע"י חברת "לובינסקי בע"מ" לדני לוי וג'קי זית, שדרך אגב זכה באליפות קבוצת 1300 בשנת 1985.

אני מאוד שמחתי על הצטרפות 2 הויזות החדשות, כך לפחות נוכל לבחון את התוצאה של רכבי 4X4, ולא רק את ההישגים שלי.

מירוץ פסח 1989:

המתח הורגש היטב באויר לקראת הזינוק, כשקבוצת ה-1600 נשארה הקבוצה המרתקת ביותר. באותו מירוץ זכיתי במקום ראשון, כשדני לוי וג'קי זית לא זכו לעלות לפודיום.

המירוץ השני היה החם ביותר בכל ההיסטוריה של מירוצי שנות ה-80, כאשר נדדנו דרומה לשדה תימן בבאר שבע, ובמקצה הראשון ארעה תאונה מחרידה בזינוק, כשהאוטו של חנן וולוצקי, פולקסווגן שירוקו, התעופפה באויר, ואני בויזה וראם סמואל בסמבה, עוברים מתחתיו לפני שהספיקה למחוץ אותנו!

המירוץ כמובן נעצר, חנן יצא ללא שריטה. אותו מירוץ עליתי על הפודיום, ולאמיתו של דבר, אני אינני זוכר באיזה מקום סיימתי, מבטיח שאבדוק זאת לפי הגביעים שברשותי ואעדכן אתכם. אם מישהו זוכר את הפרטים, אשמח לשמוע.

באותו מירוץ, פרדי פרייהאוף נדחק לצדי המסלול ושבר אצבע בכף ידו.

באותה שנה, לקחנו את המירוצים ביחד עם הספונסר ברצינות רבה וירדנו להתאמן בין המירוצים למסלול באשקלון וערכנו כל מיני נסיונות בעזרתם של הילדים, שלי ושל הספונסר [אלון ושי חליווה], כמו למשל זינוק במהלך שני בכדי לא לפרפר יותר מדי, זינוקים בצמיגים שונים וכו'.

ההשקעה אכן נשתלמה ולקחתי את האליפות כששתי הויזות האחרות הרחק מאחור.

ועד המועדון שבראשו עמד ישראל סבר, שהיה צריך למצוא פתרון הולם לסוגיה של הנעה כפולה, ישב עם כל היועצים ובעלי מכוניות הנעה כפולה, והפשרה שנמצאה הייתה כדלקמן:

בשנת 1990, לא יתחרו רכבי 4X4 כלל, ושנה לאחר מכן תיפתח קבוצה להנעה כפולה בלבד, על מנת לתת זמן לכל אלה הרוצים להצטרף לקבוצה החדשה ולהכין מכוניות בהתאם.

בפרק הבא, אתייחס לשנת 1990-1, ועד אז ברצוני להתייחס לנושא השיפוט והניהול.

רמת השיפוט והניהול בהחלט לא הייתה ברמה שווה לרמת הנהגים, על צוותיהם, וזה למה?

במערכת כזו של אירועים מוטריים שהתחילה מאפס, הנהגים שהיו נלהבים לספורט, התמקצעו מהר מאוד, ושיפרו את הידע שלהם בנושא המקצועי-טכני ובנושאי הנהיגה הספורטיבית. חלק מהם אף נדד לארצות אירופה בכדי להתמחות בנהיגת מירוצים. אולם בעלי התפקידים הרגישים כמו; מנהל מירוץ ושופטים לא קיבלו הכשרה מתאימה. ואנו כנהגים לא הבחנו בטעות הזו, ודרשנו מהם שלא בצדק, לשפוט ולעשות סדר כשאין להם את הכלים המתאימים.

את כל זה אני מציין, מתוך הערכה מלאה וכנה לכל אותם בעלי תפקידים שלקחו עליהם או ליתר דיוק, הפילו עליהם את התפקיד, כשאין להם את הכישורים לכך. וזה המקום להודות לנתי ברנר שניהל את כל המירוצים של אותם שנים וספג את כל התופת מהנהגים והצוותים שנלוו, וכל הכבוד לו על הרצון ועל ההשקעה ועל כל מה שעשה לטובת קיום המירוצים.

כמו כן לא נשכח את יתר העושים במלאכה מאחורי הקלעים כמו: שאול זייטמן ואשתו אביבה, חנן וולוצקי, דורית בן ארי, בריאן ושרון אבר וילדיהם, יאיר פראן, ישראל ותמי סבר וילדיהם, ניר בן יוסף, דורי בן יעקב, ניר פרץ, דני ואן הרטן, כרוז המירוצים רזי לבנת, אחיו דורון לבנת, אהוד לביא וג'קי זית שאירחו את המועדון בתחילת דרכו במושב נורדיה. אני בטוח שיש עוד עשרות אנשים טובים אם לא יותר, שגם היו שותפים מלאים לארגון באותם ימים ועימם הסליחה שלא צויינו כאן.

אשמח לקבל עדכון השמות שנשכחו וחובתנו להעלות אותם כאן כי זה מקומם.

ראוי לציין כי מספר רב של מרשאלים שהיו פעילים קבועים בכל האירועים, התנדבו ללא שכר והשקיעו מאמצים והתמידו על אף היחס הלא הוגן בלשון המעטה שקיבלו באותה תקופה. השמות רבים, אבל בניהם זכור לי את: דובי מילר [פותח הדיון], זיו הלפרסון, אהוד ...?, הדגלן המיתולגי הגבוה שאת שמו אינני זוכר כרגע [תזכירו לי?]. דובי, תזכיר לנו את כל השמות של החבר'ה שלך!!!!

תודה מיוחדת לחברת "אנליזה" שמיחשבה לנו את המזכירות בנאמנות, ודורון בראשה.

 

נ.ב: זכור לי מקרה באחד המירוצים של עונת 1989, באימון של ערב המירוץ, הלך לי המנוע, חזרתי צפונה לקריות עם הויזה,והמכונאים במוסכי י.ש. מוסכי הגליל, עמלו כל הלילה עד 6 בבוקר והכניסו את המנוע המקורי הישן, 1360 סמ"ק, והכשירו את הרכב למירוץ בו סיימתי במקום השלישי.

 

עריכה: כמובן ששכחתי איש נחמד ויקר, עופר בן יעקב, ואני מקווה שהוא יכנס לפורום ויספר גם בלשונו את כל הערבים הרבים שבלינו יחדיו עם ניר בן ארי בועדה המקצועית למירוצים שעמדתי בראשה, ויעלה את הזכרונות על הדיונים הרגישים בכתיבת התקנונים.

 

מישל גדז'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות של הויזה באשקלון, שימו לב לכמות הקהל ברקע!

תמונה עם משפחתי וחיים פלד, מנהל מוסך צמרת.

ותמונה עם צוות המכונאים על רקע המוסך בחיפה.

4 001.jpg

8.jpg

5 001.jpg

7.jpg

10.jpg

21.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן מספר תמונות ראשוניות....

 

(רק לראות איך הסורק מתפקד...)

 

באחת זו הג'ולייטה המיתולוגית של אהוד

בשנייה ה- 205 והסיירה בנוסף ל- 205 ולגולף של רוני סמדרסמן (מעונת 88)

scan.pdf

scan2.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן מספר תמונות ראשוניות....

 

(רק לראות איך הסורק מתפקד...)

 

באחת זו הג'ולייטה המיתולוגית של אהוד

בשנייה ה- 205 והסיירה בנוסף ל- 205 ולגולף של רוני סמדרסמן (מעונת 88-)

הסורק מתפקד, אבל תנסה בבקשה לסרוק בפורמט JPG ולא PDF.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז מישל נגע בנושא המרשלים ששם התחלתי את דרכי באותו מירוץ ראשוני



בחולות באר שבע , לאחר המירוץ של טורבו בעפולה

הרבה לא ידענו פשוט נתנו לנו דגלים וקצת הסבר וקדימה לדרך .

היינו שם בני ואן גלדר שחלק מהזמן היה מרשל ובשאר הזמן נהג בסובארו במירוצים , דיויד עם האמ,ג'י,בי מהקריות זיו הלפרסון , אמיר יעקב זה האיש עם דגל השחמט המפורסם

היו חבורה של מרשלים מאיזור רחובות ונס ציונה וכמובן חיליק ראובן מכפר הנגיד ואריק מולכו

בשלב מסוים גייסתי קצת חברים מכפר יונה למלאכה בינהם אילן צבאבא שנהרג לפני מספר שנים בתאונת אופנוע ועוד מספר חברים שלי שהתמכרו למירוצים הללו

במירוצים הראשונים באשקלון היינו מגיעים עד לתחנה המרכזית בעיר ומשם עם כל הציוד היינו מדדים ברגל עד למסלול כי פשוט לא הכרנו משהו אחר ורישיון נהיגה עוד לא היה

מאוחר יותר כבר הגענו עם כלי רכב

חשוב לציין שעם הזמן עברו המרשלים הכשרות שונות בכיבוי אש ומד"א באשקלון ראשל"צ ואפילו פעם אחת הובאו מדריכים מאנגליה בראשות רון סמית , בעל בית ספר לנהיגת ראלי בכדי שילמד אותנו את מלאכת הקודש

במירוץ הראשון שנערך בתוך אשקלון , במסלול הקטן פשוט הקמנו אוהל בתוך הפיטס ושם ישנו שלושה ימים

הרגשנו חלק מהעניין והאמת שהרגשנו שנותנים לנו גם להנות מהשותפות הזו במיוחד בכל ערב סיום עונה של המועדון המוטורי הישראלי

 

היו זמנים

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר



בכדי להמשיך את השרשור ומלאכת האיסוף

בעונה הראשונה באשקלון התחרו מספר נהגים עם מכוניות מתוצרת אלפא רומיאו דוגמת אלפטא , ג'וליה וג'וניור

הייתי מאד רוצה תמונות של המכוניות ואת שמות הנהגים

לא לגבי אלפא סוד כי את זה יש לי למכביר

 

תודה

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופוריה, עידן הספורטיביות....

 

שוב כל הכבוד לכל אלה אשר השתתפו,נטלו חלק במירוץ, בין עם בניהולו ,ובין בתור נהג

,מכונאי,מרשלים ועוד'......שוב אוחזת בי צמרמורת בה בעת שאני נזכר בעידן מוטורי זה.

 

אני בא דווקא לתאר כאן את הצד השני.

 

ראשית קבלו קישור:

 

היסטוריה מכוניות ספורטיביות/ספורט מוטורי/ירחוני הרכב בישראל מאת:אילן פייביש

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

גברים,נשים,ילדים,וטף, כווווווווווווווווולם נהרו בעיקר למירוצי אשקלון

חג הסוכות, וכן חג הפסח, הפך כאחת לחג מוטורי כמעט רשמי,של מירוצי המכוניות

בישראל.

בסוכנויות הרכב המודעות, והעיניין באותם מירוצים גאתה, ואותם חובבי הרכב זכו

למבול ספורטיביות, מה שאיפיין מאוד את אותו עשור-קריא: שנות ה-80'.

להסתובב אז ברח' המסגר היה משהו משכר ומלבב, כל ספורטיבית היתה משום התגלות

ועונג... הרבה הרבה יותר ממה שמוצא כיום (לצערי).

 

כל זה התרכז באותו מרוץ שמודעתו פורסמה תחילה במגזין טורבו, ואח"כ עם הקמתו של

מגזין אוטו, פורסם בשניהם,שתבינו, ש 99%, מאותם קוראים היו חובבי הרכב.

שוב ללא סלולרי,אינטרנט,או שאר מכשור דיגיטלי תקשורתי אחר,חוץ מטלוויזיה-ערוץ 1 בלבד / מודעה בעיתון.

 

הפקקים האין סופיים בכניסה לאשקלון, החום, המצות(בפסח),את אף אחד לא הרתיעו

כווווולם באו למירוץ, מה גם שבכניסה למתחם הטריבונות חולקה בין היתר מדבקה

"הייתי במירוץ".... אך מה שהיה לא פחות חשוב מהמירוצים, היה אותו חניון עמוס

לעייפה בספורטיביות מכל-רחבי הארץ, הרבה זמן לפני המפגשים המוכרים לנו כיום.

 

משטרת ישראל-היא כוונה את התנועה, השליטה סדר מופטי -וחשוב מכל שידרה

נינוחות, שיתוף פעולה ,שניראה כיום ולא אגזים ואומר,כמשהו דימיוני....אין מילה

אחרת לתאר זאת.

 

לאחר שהקהל התיישב על טריבונות החול, בלי שום התפרעויות,הכל זרם בסדר

מופתי, כולם היו "חברים" של כולם,והיתה שפה משותפת לכל, כן אפילו בפקקים

בכניסה וביציאה היתה אדיבות, וזהירות-מעולם ככל הזכור לי לא היתה תאונה

ו/או אלימות כלשהיא במירוצי אשקלון-בכל מה שנוגע לקהל.

 

עוד לפני שהיה לי ולחבריי רישיון נהיגה, יצאנו במסע מהצפון הרחוק

באוטובוסים לעבר באר שבע,אשקלון,עפולה, לעיתים נסענו עם חבר

בעל רישיון נהיגה ונדחסנו 5 ברכב על מטלטלינו שמיכה ושתיה ותיק אוכל...

לאחר זמן קצר גם קיבלנו רישיון ואז....על כך בהמשך....

 

לאחר שבעלי הספורטיביות חנו את הרכבים התגודדו רבים כל אחד ליד מכוניתו

של רעהו למען התרשמות, זיכרו ה GOLF GTI, וכן ה 205GTI, כמובן האונו טורבו

(שהיתה כזו בבעלותי) ,וכן רנו5GT TURBO, בימר 325i ,אלפא ספרינט,ועוד'

מכוניות מהתקופה היו חדשות לגמרי והיו מוקד משיכה.

מה גם שחלקם התחרו זו מול זו על המסלול= גולף GTI, (רם לנדס, רוני סמדרסמן)

וכן 205GTI (אהוד לביא), וכן הלנצ'יות והאלפות....

 

משהיסתיים המירוץ,שרבים לא רצו אפילו לעזוב את המקום שהיה נתון באווירה של אופוריה

ושיכרון חושים, פסטיבל מוטורי זו מילה קטנה,קטנה מאוד בכדי לתאר את שהתחולל שם.

 

ובכן לאחר המירוץ, בזמן שכבר יצאנו מהפקק,(מאוחר יותר הבנו שיש לתת לכל ה"עמך" לצאת ואז הכביש פנוי...), התחילו ה "לחיצות" , ללא שום התנכלות של משטרת ישראל....

ממתחם המירוץ וצפונה, הפכה הדרך ל "קטע דירוג " ארוך...לא פעם עצרנו לצידי הדרך כמו רבים אחרים, והעלנו חוויות, וכן ליווינו לא פעם את משתתפי המירוץ בדרכם ,כן חלק מהמכוניות שהשתתפו במירוץ היו על גרר ....

 

אפסיק כאן ....

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף של שרשור...

 

והנה קוריוז קטן: אלון קידר, אותו "חייל אלמוני" שניצח במירוץ הראשון שארגן 'טורבו' ב-1982, היה חייל שלי. הוא אמנם תמיד דיבר על מכוניות אבל היה מין חנון צפונבוני שאף אחד לא העלה על דעתו שבאמת יודע לנהוג...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמנם תמיד דיבר על מכוניות אבל היה מין חנון צפונבוני שאף אחד לא העלה על דעתו שבאמת יודע לנהוג...

טל

מעניין אם תוכל לגלות את מי זה מזכיר לי ... (רק שהוא לא באמת מוכיח שהוא יודע לנהוג ... )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשאל זאת אחרת:

כמו בחקירת שב"כ :wink: ...

 

למבוגרים, חובבי הרכב שביננו.....(שהיו אז צעירים).

 

איפה הייתם בחגים (פסח/סוכות/ וכו') ..בין השנים -81'-89 ?

 

_____________________________________________________

 

ואשמח כי נהגים,עיתונאים שנטלו חלק באותם מירוצים אנא תפתחו,העלו חוויות.

 

_____________________________________________________

 

*

מי זוכר כי במודעות ל 'מכירה' ב טורבו/אוטו, הופיע מודעות לדוגמא בזו הלשון:

 

XXXXXX מוכנה לאשקלון.....

XXXXXX מוכנה למירוצים...

 

"מוכנה למירוצים:אלפא סוד 1.3 שחורה(מקום שני במירוץ אשקלון האחרון)

XX-XXXXXX יורם " ציטוט מתוך טורבו גליון 45 יוני 1985.

 

_______________________________________________________

 

שכחתי להזכיר כי ברוב המקרים לאחר סוף המירוץ, היה חלק מהקהל יורד לפיטס

ומתרשם מהמכוניות,ומשוחח עם הנהגים/צוות.

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...