Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחבצ עובר לקרוסאובר קטנה!! (לצערי) - אשמח לתובנות


תחבצ
שימו לב! השרשור הזה בן 794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוק רכבי היד 2 ממש בעייתי עדיין ויש עם זה 2 בעיות עיקריות עבורי ששניהן מתקשרות ל-מחיר!
1) מכוניות נחמדות מעל המחירון, אם פעם כדי לבקש מחירון מכונית הייתה צריכה להיות במצב לא פחות ממדהים היום זה לא ככה, כל אחד מבקש מחירון והטובות הרבה מעל.
2) כדי לנסות לצאת במחיר קניה טוב יש לי את החשש של ״חתול בשק״ - בכל זאת יד 2. ובתקופה הזו מכונית במחיר אטרטיבי זה מאוד מאוד חשוד.
אני יודע על כל המשברים באספקה ועליית ערכי רכבי היד שניה ולא בא להתלונן, וכמו כולם אני יודע שהמצב הוא זמני אבל בסיטואציה כזו אני אפסיד כפול: מצד אחד אשלם על הרכב יותר מצד שני אמכור אותו עוד כמה שנים כאשר השוק יתאזן בהפסד. אז ההפסד שלי יכלול את האקסטרה ששילמתי מעל המחירון ואת המחיר מכירה שכנראה יהיה מתחת למחירון(וכמובן בלאי טבעי וירידת ערך אבל זה היה בכל מקרה).

בסיטואציה כזו אני אצא מופסד בעשרות אחוזים לדוגמא רכב 2019 שמחירו 75 נמכר בקלות ב 80-85. לאחר שלוש שנים מחירון הרכב יעמוד על 55+- ואם ימכור בסמוך (50-55) לזה זה יהיה נהדר. הפסד פוטנציאלי עצום בנוסף לירידת הערך.

לכן כנראה ואלך על רכב חדש ואפרט כאן את האופציות בנוסף ליד 2 מעניינות שראיתי:

חדשות: יאריס קרוס, cx-3, פורד פומה, פיגו 2008, סוזוקי איגניס, קיה סטוניק (תקציב 125+-)
יד2: בגדול זה כל המכוניות מלמעלה פשוט ממודלים קודמים וגרסאות יותר מאובזרות, בני שנתיים שלוש בהנחה והמחיר אטרקטיבי והק״מ נמוך
 

חבר קנה פורד פומה והיא נראית כמו תמורה אדירה למחיר,


הדירוג הראשוני שלי: 

cx-3 (מכיר מאזדות ואוהב מאוד)

יאריס קרוס (לא רעה לא טובה אבל אמינה וסחירה)

קיה סטוניק (דרך חבר יש הנחה של 4 אלף על חדשות)

קיה סלטוס (דרך חבר

איגניס (זולה והאישה אוהבת מאוד מאוד את העיצוב משום מה XD)
פורד פומה (לא בטוח לגבי האמינות)

פיגו 2008 (צרפתית אז אחרונה)

 

אציין שהשימוש יהיה משהו כמו 8 אלף קילומטר בשנה, כמובן שאשמח להייברידית אבל זה לא שווה את ההפרש כי הן יקרות ובנסועה הזו זה לא הבדל דלק משמעותי.
הדרישה היא לרכב גבוה! המיני קרוסאובר בגלל מגבלות תקציביות, וכוחות השוק- הכל מתומחר יקר, בתקופה אחרת הייתי רוכש suv גדולה יד2

 

אשמח להמלצות, הערות, הארות. אני פחות מבין במנועים ובגירים ובמערכות בטיחות. בכל זאת רכב ראשון אחרי תחבצ


אפשר לפתוח על זה עוד נושא או פשוט להוסיף בתגובתכם, מתי אתם חושבים ששוק הרכב יתקרר? בארצות הברית מחירי המשומשות עדיין יקרים אבל ירדו ירידה ניקרת בהשוואה לחודשים קודמים,  והתור בנמלים ממש ממש ירד לכערך שליש מאשר היה לפני חצי שנה.

 


 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה CX3 צפוף ומיושן וקצת מחסיר מערכות בטיחות, אבל אמין. 

קיה סטוניק - יש עם מנוע טורבו וגיר כפול מצמדים ויש 1.4 אטמוספרי עם גיר פלנטרי שעדיף לפקקים. 

קיה סלטוס זה כבר קטגוריה מעל מבחינת מרווח פנים ביחס לשאר, לא חסכוני במיוחד. 

איגניס זה קטגוריה מתחת ויהיה הכי צפוף מבין כל השאר. 

פומה מגיע עם מנוע לא נפוץ במיוחד, הגיר הרובוטי שלו נמכר פה כבר כמה שנים בדגמי רנו ומרצדס (מאז 2018) ונראה שהוא בסדר.

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

מאזדה CX3 צפוף ומיושן וקצת מחסיר מערכות בטיחות, אבל אמין. 

קיה סטוניק - יש עם מנוע טורבו וגיר כפול מצמדים ויש 1.4 אטמוספרי עם גיר פלנטרי שעדיף לפקקים. 

קיה סלטוס זה כבר קטגוריה מעל מבחינת מרווח פנים ביחס לשאר, לא חסכוני במיוחד. 

איגניס זה קטגוריה מתחת ויהיה הכי צפוף מבין כל השאר. 

פומה מגיע עם מנוע לא נפוץ במיוחד, הגיר הרובוטי שלו נמכר פה כבר כמה שנים בדגמי רנו ומרצדס (מאז 2018) ונראה שהוא בסדר.

 

תודה, קיה סלטוס ירדה, היא יקרה מידי.

במאזדה כנראה נלך על הגרסא היותר מאובזרת ב125אלף מכיוון שרק אותה יש במלאי, אז היא תכלול מערכות בטיחות.
סטוניק מכוון לגרסא של ה1.4 בכל מקרה כי בהרבה יותר זולה מאשר ה1.0 עם הטורבו (משהו כמו 15-20 אלף שקל הפרש)

איגניס- אתה צודק אבל היא גם הרבה יותר זולה, איך התמורה שלך למחיר. ? (104 אלף אוטומטית על הכביש) אם אין כזה הבדל בינה לבין המאזדה לדוגמא. 

 

תודה רבה על התובנות לגבי הפומה! מחפש מידע ככל שניתן עד כה נשמעת כהכי הרבה תמורה מבין השאר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. 

הכוונה שלי בנוגע לCX3 זה שהוא בכל מקרה לא מגיע עם הרבה מערכות בטיחות (בלימה אוטונומית רק עד 30 קמ"ש) והתראה על סטייה מנתיב בהתקנה מקומית. 

גם את היונדאי וניו אתה יכול לשקול. 

האיגניס יותר קטנה מה-CX3, יותר חסכונית ממנו  ועם יכולת שבילים מעט עדיפה. ה-CX3 ייתן יותר מרחב מחיה וגם איכות נסיעה עדיפה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yoav911gt2 כתב:

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. 

הכוונה שלי בנוגע לCX3 זה שהוא בכל מקרה לא מגיע עם הרבה מערכות בטיחות (בלימה אוטונומית רק עד 30 קמ"ש) והתראה על סטייה מנתיב בהתקנה מקומית. 

גם את היונדאי וניו אתה יכול לשקול. 

האיגניס יותר קטנה מה-CX3, יותר חסכונית ממנו  ועם יכולת שבילים מעט עדיפה. ה-CX3 ייתן יותר מרחב מחיה וגם איכות נסיעה עדיפה. 

 

למאזדה CX3 יש בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש עם זיהוי הולכי רגל והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה בשני הדגמים שמשווקים כרגע. לדגם הבסיסי יש מערכת התרעה בהתקנה מקומית בגלל שאין התרעה קולית על אי שמירת מרחק.

לדגם המאובזר אורבן יש בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית שפעילה עד בלימה מלאה ובזינוק מחדש, בלימה אוטונומית בכל טווח המהירות, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. האורבן לא נזקק למערכת התרעה בהתקנה מקומית. הדגם הזה מחסיר ביחס לרוב המתחרים בעיקר מערכת אקטיבית לתיקון ומניעת סטייה מנתיב הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...