Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עזרה בהתקנת שלטי נוחות מאזדה 3 2010


ABSULUTT
שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השלט של קוברה הפסיק לעבוד.

אני רוצה לחבר מערכת נעילה חדשה.

לא צריך אורות. לא מרים חלונות. רק שיסגור ויפתח מהשלט. איך אני מתחבר על החוטים של המערכת קוברה?

אני מחבר פלוס לפלוס אדום לאדום. מינוס למינוס שחור לשחור. מה שאר החוטים שצריך רק לנעילה ופתיחה לאיפה אני מחבר אותם?

מצרף תמונות.

תודה רבה.

 

20211023_090656.jpg

20211023_090733.jpg

20211023_090520.jpg

20211023_090446.jpg

20211023_013552.jpg

20211023_013608.jpg

20211023_013626.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסכמה מאד מוזרה.

זה הכל אלתורים כשאין מאיפה למשוך טריגר.

זה לא מתאים למקרה שלך.

תחפש סכמה שרשום עליה "negative triger" .

וברכב, תצלם באיזור הbcm היכן מתחברים החוטים שיוצאים מהמוח של הקוברה.

לפי זה אפשר יהיה להתקדם.

 

(ההתקנה שמופיעה במדריך שלי לא מתאימה אצלך- שלך זה דור יותר מתקדם).

בשנתון שלך עוד לא יצא לי להתקין.

 

עריכה:

שים לב שבקוברה שלך יש גם ניתוקים.

אם תנתק אותה בלי לבטל אותם, הרכב לא יניע!

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אני לא מנתק אותה. חשבתי להתחבר עליה. לחבר פלוס ומינוס. ועוד שתי חותים של הפתיחה סגירה וזהו אבל לא יודע לאיפה לחבר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה ימים החלפתי מערכת ישנה (לא מאזדה 3 ולא קוברה) בחדשה כמו שיש לך, את הפתיחה והסגירה של הדלתות מצאתי כשהזרמתי לחוטים את המינוס של האוטו (בעזרת טסטר) הסגירה של החלונות גם הייתה על אותו קו אז זה גם סגר אותם.

עריכה אחרונה על ידי ארי62
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסכמה שנראית הכי דומה לנגטיב טריגר היא זו:

1550587077_Screenshot_20211027-2040322.thumb.png.a1882cdf6095d48267a7ea4161f1fb9c.png

אבל כמובן שאיני לוקח על כך אחריות.

תרכיב אותה "סנד-בוקס" מחוץ לאוטו ותוודא עם פלוק שהטריגרים (לבן ולבן פס שחור) אכן מוציאים מינוס ולא פלוס.

 

כמו כן, אני מאד מאד ממליץ לא "להזרים" כלום לשום מקום ברכב, אלא לוודא עם אותו פלוק על הקונקטורים מי הם חוטי הטריגר במוח הישן של קוברה.

אתה שם את הפלוק על מצב רציפות, רגל אחת שלו על השלדה של הרכב, רגל שניה על החוט שאתה בודק. נועל את האוטו (בכפתור ברכב או במפתח, אם השלט של הקוברה עושה צרות).

שמעת ביפ? זה טריגר נעילה.

אחר כך אותו דבר אוטו נעול לוחץ פתיחה ותו"כ עובר על החוטים, שמעת ביפ? זה טריגר פתיחה.

 

אם אתה בכל-זאת מחפש את האיתותים, אז אותה בדיקה, רק על מצב מדידת מתח דו-ספרתית, רגל על הפח של האוטו, רגל שניה בודקת חוטים תו"כ לחיצת נעילה/פתיחה (לא משנה) - החוט הנכון יראה חיווי של 12v לשתי שניות.

 

מינוס גוף זה קל, פלוס לפני סוויץ' עם הפלוק על מצב מתח- גם קל.

 

עריכה: קח בחשבון שפתיחה מהשלטים החדשים לא תנטרל את הניתוקים של הקוברה.

להיפך- כמו שאני מכיר את המערכות שלהם, זה "יקפיץ" את המערכת כזיהוי של פתיחה לא מורשית= "נסיון פריצה"

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עריכה: קח בחשבון שפתיחה מהשלטים החדשים לא תנטרל את הניתוקים של הקוברה.

להיפך- כמו שאני מכיר את המערכות שלהם, זה "יקפיץ" את המערכת כזיהוי של פתיחה לא מורשית= "נסיון פריצה"

 

תודה רבה על ההסבר קיבלתי כיוון.

מזה אני הכי מפחד שלא ינעל לי את הרכב. אחרי זה לא ירצה להניע. אין לי שלט מקורי לבטל את הדריכה הוא התקלקל.

כדאי לנסות? ברור לי שאתה לא לוקח אחריות כמובן.

 

הבנתי שאם מתחברים ישיר למנוע נעילה של הנהג הוא יישרף.

אז אולי לזהות את החוטים של הפתיחה/סגירה בקוברה. ולנתק אותם ולחבר אותם למערכת החדשה?

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

זה בדיוק מה שהתכוונתי.

זו הדרך הנכונה והבטוחה.

לפרק ולנתק את המערכת הקודמת, לפני שמרכיבים חדשה.

 

אני מבין שככרגע האזעקה רק מנוטרלת, ואתה משתמש במפתח?

ובכן, היא עלולה להדרך יום אחד (בגלל מצבר שהתרוקן או השד יודע מה) בין אם תתקין שלטים "מעליה"  או לא.

וא אם אין לך שלט, אתה נשאר תקוע.

 

או שיכול להיות שכבר ביטלו את הניתוקים שהיא מבצעת?

במקרה כזה, אין סכנה להתקע פתאום, מקסימום זליגת זרם קטנה שמרוקנת לך את המצבר לאט-לאט בלילות.. :-)

 

בכל מקרה- זו לא כזו תורה גדולה לנתק ולהרחיק את המערכת הישנה.

רק קצת סבלנות והגיון בריא.

 

  • רעיון טוב! 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן. חיברתי את החוטים לפי ההסכמה למעלה. על מנוע 12 וולט שהיה לי בבית מצרף סרטון.

חיברתי את שתי החוטים הלבנים למנוע אחד בכל צד.

שלוחצים סגירה/פתיחה המנוע משנה כיוון. בדקתי עם רב מודד פעם זה מוציא מינוס. ופעם פלוס. בהתאם לסגירה/פתיחה.

עכשיו רק צריך לחבר ככה הכל ברכב. ולחבר את שתי החוטים הלבנים אחד לפתיחה. ואחד לסגירה. אחרי שאני מאתר אותם לפי ההסבר שכתבת למעלה.

אשמח לשמוע מה דעתך.

תודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...