Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקטביה משפחתית רגילה לחלוטין.

המחירים בלוחות רחוקים ממחירי הסגירה,לרכבי מנהלים שוק חלש.

תוריד תוסף handz לכרום ותראה בעצמך כמה זמן רכבים נמצאים בלוחות.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 23 שעות, Vast_27 כתב:

אשמח מאוד לחוות דעת האם להזהר או

שאני יכול ללכת על ההרפתקה הזאת 

ולצאת ממנה בשלום והנאה אחרי כמה

שנים. 

רב תודות 

 


בגדול, ישנם 4 דברים שצריך לקחת בחשבון:
1. שרשרת טיימינג מהרביזיות הראשונות שהתארכה וגרמה לבעיות (פיח בשסתומים וכד'). אם תיקח רכב מודל 2015, הסיכויים יותר נמוכים לבעיות כי השרשרת שם כבר לא שייכת לריביזיה הראשונה.

2. בתחילת הדרך דווחו בעיות של סדקים ובעיות כלליות בטורבו

3. משאבת דלק לחץ גבוה (יצא מק"ט מחליף).
4. מכסה שסתומים. לא יודע אם יש טעם להחליף יזום, אבל לקחת בחשבון שזה יכול להתקלקל.

אם אתה קונה את הרכב ומיישר קו (יישור שיעלה לך כמה אלפים טובים) אתה מצמצם באופן משמעותי את הסיכויים לתקלות. אתה חייב להתחיל מהחלפת השרשרת (כצעד מונע) והמובילים שלה, יחד עם המשאבת מים. בטורבו אין לך מה לגעת כל עוד הוא עובד.
משאבת דלק - כנ"ל. שים כסף בצד למקרה והיא תשבוק חיים.

אם מצאת רכב מודל 2015, לך לקבל את היסטוריית הטיפולים שלו ותראה מה יש\אין שם - ומשם תתקדם.
המחיר מספיק זול ומשאיר לך המון טווח ליישור קו וטעויות אפשריות.

איציק

  • רעיון טוב! 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...