Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלינק שבור...

בקבוצה שאני חבר בה, אין רכב לאחר מתיחת הפנים שנזקק להחלפה של משאבה. רכבים שלפני המתיחה, כולם החליפו בשלב כזה או אחר.

דגמי המשאבות בין המנועים שונים.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הלינק שבור...

בקבוצה שאני חבר בה, אין רכב לאחר מתיחת הפנים שנזקק להחלפה של משאבה. רכבים שלפני המתיחה, כולם החליפו בשלב כזה או אחר.

דגמי המשאבות בין המנועים שונים.\\\\

 

 

tent from my SM-G973F using Tapatalk

 

אולי שלי סתם עם מזל רע ברשת יש תיעוד למכוניות רבות מסוג זה שסבלו מהבעייה המדוברת

ב ה צ ל ח ה

פורסם (נערך)
אולי שלי סתם עם מזל רע ברשת יש תיעוד למכוניות רבות מסוג זה שסבלו מהבעייה המדוברת

ב ה צ ל ח ה

 

כל הכותבים בשרשרור הזה הם בעלי הדגם שלפני מתיחת הפנים.

גם בשרשור הזה כולם בעלי הדגם שלפני מתיחת הפנים.

וגם כאן מדובר בדגם שלפני מתיחת הפנים.

 

כאמור, בדגם THP208 היצרן התקין משאבת דלק אחרת (בין כל שאר השיפורים שהוכנסו במנוע הזה להבדיל ממנוע THP200). המקרה של אמיר אינו מקרה מייצג למיטב ידיעתי.

 

לא מכיר דיווחים ברשת על בעיה גורפת עם המשאבה החדשה במנועי THP 208 (אם מביאים לינקים, לפחות שיהיו רלוונטיים...)

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

בארץ הדגם המתוח הגיע בסוף 2015.

לדגם המתוח פגוש קדמי וגריל מעודכנים ומנוע עם 208 כ"ס במקום 200 כ"ס (נתון ההספק מופיע ברשיון)

 

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

סבבה אחי, אז ממה שאני מבין מדגמי 2016 ואילך אין בעיות עם המשאבות דלק או בעיה כלשהי אחרת. בסך הכל רכב אמין, נכון?

פורסם (נערך)
היי, בימים הקרובים אני הולך לראות פיג'ו 208 gti.

שפכו כל פיסת מידע לגבי הרכב הזה אבל רק מי שנהג בה ויש לו ניסיון עם צרפתיות, תודה :)

מפחד לעבור מגרמנית לצרפתית.

מה רמת האמינות של המנוע? בלאי? תקלות נפוצות? איך הרכב בכללי? האם באמת המנוע מרעיש בקטע מפגר אחרי שעוברים את המאה קמ"ש?

ממה שהבנתי היא יותר בולטת מהפולו gti והקורסה opc.

תודה ;)

 

 

מה הכוונה יותר בולטת?

 

מבחינת חדות הנהיגה, נהגתי על שתיהן, וה 208 מרגישה רכה יותר ולא חדה כמו ה OPC.

מבחינת היום יום כנראה ה 208 עדיפה.

בנוסף אני לא התחברתי לפנים של ה 208, אבל על טעם וריח..

OPC מאוד קשה למצוא היום, האקסמפלרים הבודדים שיש למכירה הם מסוחרים, וחלקן עברו תאונות עם שלדה.

עריכה אחרונה על ידי High Octane
פורסם
סבבה אחי, אז ממה שאני מבין מדגמי 2016 ואילך אין בעיות עם המשאבות דלק או בעיה כלשהי אחרת. בסך הכל רכב אמין, נכון?
כמו שכתבתי, לא ידוע לי על כשל במנוע החדש יותר, וזאת על סמך

עשרות בודדות של בעלי רכבים בקבוצה (המנוע הזה כבר כ-4 שנים בארץ, והכמות הגדולה ביותר נמכרה ב-2016).

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...