Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://i.imgur.com/9KRLQSy.png

 

קניתי את הרכב לפני כחודשיים ואלו היו תוצאות הבדיקה. הבודק ציין שצריך להחליף את השמן ועוד לא עשיתי את זה מכיוון שבקרוב אני צריך לעשות טסט אז רציתי לחכות עד לפני הטסט להחלפת השמן ולעשות כבר טיפול מלא של הרכב.

 

האם זה יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה? קשה לי לומר בדיוק מהי, אבל לפי מחשב הרכב נראה שהיא כ-8 ק"מ\ל', משולב עירוני ובין עירוני.

 

תודה!

פורסם

מחשב הדרך לא תמיד מדייק, על מנת לדעת צריכה מדויקת תחשב בצורה ידנית.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתה לי קיה ריו 2013 אוטומטית, זוהי הייתה הצריכה הממוצעת שלה.

למיטב זכרוני, ביליתי איתה יותר זמן בתחנות דלק מרכבים אחרים שהיו לי לפני ואחרי.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

 

האם זה יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה? קשה לי לומר בדיוק מהי, אבל לפי מחשב הרכב נראה שהיא כ-8 ק"מ\ל', משולב עירוני ובין עירוני.

 

 

רק כדי לוודא שביצעת המרת יחידות.

 

מחשב דרך מראה את הצריכה בליטרים ל 100 ק"מ.

 

 

אם אתה רואה בתצוגה מספר 8, זה 8 ליטר ל 100 ק"מ, או 12.5 ק"מ לליטר.

 

 

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.

 

רק כדי לוודא שביצעת המרת יחידות.

 

מחשב דרך מראה את הצריכה בליטרים ל 100 ק"מ.

 

 

אם אתה רואה בתצוגה מספר 8, זה 8 ליטר ל 100 ק"מ, או 12.5 ק"מ לליטר.

 

וואלה.. תודה. אוודא מחר מה התצוגה מראה בדיוק. אם כך, זה נשמע יותר נורמלי.

 

לגבי השמן, אני עשוי לראות שיפור כלשהו (בין אם בצריכת דלק או בדבר אחר) כשאחליף שמן, או שזה זניח (פרט לאורך החיים של הרכב)?

פורסם
תודה רבה לכולם על העזרה.

 

 

 

וואלה.. תודה. אוודא מחר מה התצוגה מראה בדיוק. אם כך, זה נשמע יותר נורמלי.

 

 

לא זכור לי שיש בריו אפשרות לשנות את התצוגה מליטרים ל 100 ק"מ לקילומטרים לליטר.

 

 

זאת אומרת צריכת הדלק מוצגת תמיד בליטרים ל 100 ק"מ.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...