Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאחורה חורים 5.25, הציעו לי להתקין את ה6X9 מלמטה כאילו שהרמקול לא יגע בפח ויהיה כביכול תלוי מלמטה על ארבעה ברגים. האם זה בסדר או שזה יהרוס את הסאונד???

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

יענו אני חייב להצמיד את הרמקולים לפח? כי יש לי חבר שזה מורכב אצלו ככה והוא אומר ששומעים נהדר

אני בעצמי לא שמעתי אותם אבל אני מאמין שזה כן הורס. חוץ מזה כמה עולה בערך להגדיל חורים מ5.25 ל6X9???

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

גם לי יש אותה בעיה חברים קנו לי ליום הולדת רמקולים 9*6 ולפני זה היה מותקן אצלי זוג רמקולים של 6 וחצי אינט'ש, איך אני יכול לחבר אותם?? (החור הקיים הוא 6 וחצי- זה גדול מה 6 על 9)

פורסם
יענו אני חייב להצמיד את הרמקולים לפח? כי יש לי חבר שזה מורכב אצלו ככה והוא אומר ששומעים נהדר

אני בעצמי לא שמעתי אותם אבל אני מאמין שזה כן הורס. חוץ מזה כמה עולה בערך להגדיל חורים מ5.25 ל6X9???

שומעים נהדר?@!? התדרים הנמוכים במצב הזה נשמעים כמו ברמקול של הפלאפון שלך!

מה קרה לחבר שלך..תגיד לו לעשות חורים ולהצמיד לפח שיראה עד כמה ההבדל גדול.

ממליץ לך לעשות אותו דבר..זה לא כזה סיפור.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

×
×
  • תוכן חדש...