Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך מרוץ, בקרית ביאליק, יחס גרוע ללקוח חדש


efistr70
שימו לב! השרשור הזה בן 2838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הגעתי היום למוסך מרוץ, בקרית ביאליק, מורשה מאזדה כלקוח חדש לביצוע טיפול ברכב,

נאמר לי שבפעם הבאה יש צורך לקבוע מראש טיפול.

למרות שלא ידעתי שצריך לקבוע מראש התחילו ברישום הרכב לטיפול עד שהצגתי להם את הטופס מהדואר לטיפול אחד חינם עקב העברת בעלות.

ברגע שהצגתי אותו התהפכו היוצרות ואז לא הסכימו לקבל אותי בטענה שהפרוצדורה במקרה זה שונה,

שאלתי מה בדיוק משנה הטופס? ופשוט לא קבלתי הסבר משכנע מלבד שלא ניתן לבצע זאת בימי שישי ועכשיוו גם הזכירו לי שלא קבעתי תור.

בקיצור הפנו אותי למנהל מוסך שאדבר איתו ושאשכנע אותו לקבלני.

אמרתי לפקידה שאין בכוונתי לעשות כך (להתחנן), ולהזכירה שאני לקוח חדש שפעם ראשונה ובטוח אחרונה שאני דורך במוסך הזה.

ההפסד כולו של המוסך, מניסיוני הקצר לא ממליץ על המוסך הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...